خلاصه داستان فیلم حرف آخر + اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم حرف آخر

0

فیلم حرف آخر : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم حرف آخر همراه با اسامی عوامل با بازی ایوب آقاخانی،شبنم قلی‌خانی،ثریا قاسمی و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم حرف آخر

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم شفیعی و تهیه‌کنندگی علی شاه‌حاتمی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم جذاب  از آذر ۱۴۰۱ در سینماهای گروه هنر و تجربه از زیرمجموعه های مرکز گسترش اکران می‌شد و اکنون از ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ پس از ۳ ماه روی پرده سینما بودن اکران آنلاین می شود.

خلاصه داستان

داستان قاضی دادگاهی است که حکم اعدام یک متهم را صادر کرده است اما بعد از صدور حکم به رای خود شک می‌کند و این مساله باعث اتفاقات جدیدی می‌شود…

خلاصه داستان فیلم حرف آخر

اسامی بازیگران فیلم حرف آخر

شبنم قلی خانی

زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۶ بازیگر تلویزیون و سینما اهل ایران است. او با مجموعه تلویزیونی مریم مقدس به شهرت رسید.از دیگر آثار ایشان می توان به عطش،به خاطر خواهرم،فرزند خوانده،هرماس،تک خال،ما چند نفر،پنجمین خورشید،پنج کیلومتر تا بهشت،آنام،مانکن،آفتاب پرست و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم حرف آخر

شبنم قلی خانی بازیگر اصلی فیلم حرف آخر

علیرضا استادی

زاده ۷ آبان ۱۳۵۲ بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ مشغول به فعالیت در آثار مختلف فیلم، تلویزیون و تئاتر بوده و برای مجموعهٔ تلویزیونی آرماندو نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر کمدی مرد از نوزدهمین جشن حافظ شد.از جمله آثار وی می توان به گل به خودی،مجوز خروج،گربه سیاه،انفرادی،هفت و نیم،لاتاری،مالاریا،کوچه بی نام،هیوا،دادستان،از سرنوشت،دلدادگان،چک برگشتی،پوست شیر،ممنوعه و… اشاره کرد.

عوامل فیلم حرف آخر

دیگر عوامل

دستیار کارگردان: مسعود قدسی، منشی صحنه: سمانه دالوند، مدیر برنامه‌ریزی: مسعود قدسی، مدیر تولید: علی نجاریان، مدیر صدابرداری: سیدجلال سعادت‌یار، مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، گروه فیلمبرداری: حمزه نصیریان‌فرد، طراح گریم: زهرا عباسی، طراح صحنه و لباس: علی اسماعیلی، مدیر صحنه: وحید تهرانی، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور.

نظرات