اسامی بازیگران رئالیتی شو کتاب قانون با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

0

اسامی بازیگران رئالیتی شو کتاب قانون سعید ابوطالب با نقش عبارتند از : فخرالدین صدیق شریف در نقش رئیس مجلس و سیروس همتی در نقش آبدارچی مجلس و تعدادی نابازیگر از بین مردم عادی که در رئالیتی شو و نمایش کتاب قانون ایفای نقش کردند. در ادامه بیوگرافی بازیگران رئالیتی شو کتاب قانون با نقش ها و عکس و داستان و اسامی بازیگران نمایش و رئالیتی شوی کتاب قانون و زمان پخش می پردازیم.

رئالیتی شو کتاب قانون سعید ابوطالب

رئالیتی شو “کتاب قانون”، برنامه جدید تلویزیونی به کارگردانی سعید ابوطالب در اجتماعی است که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. تهیه کنندگی این اثر بر عهده محمدحسین سعادتی بوده و به قلم سعید ابوطالب به نگارش درامده است.

مجموعه رئالیتی شو (نمایش واقعی) کتاب قانون محصول کشور ایران است و برای اولین بار در دی ماه ۱۴۰۲ از شبکه ۱ سیما شد. در این رئالیتی شو بازیگران برجسته و مشهور سینمای ایران مانند فخرالدین صدیق شریف و سیروس همتی و تعدادی نابازیگر از بین مردم عادی ایفای نقش کردند.

برنامه تلویزیونی کتاب قانون با توجه به نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود، روی آنتن شبکه یک می رود.

اسامی بازیگران رئالیتی شو کتاب قانون با نقش +‌داستان و عکس و بیوگرافی

داستان رئالیتی شو کتاب قانون

داستان رئالیتی شو کتاب قانون، درباره آدم‌های مختلف از اصناف گوناگون مانند پزشک، مهندس، وکیل، کارگر، راننده، کارمند، هنرمند و… می باشد که به چالش اگر روزی نماینده مجلس بودید چه کار می‌کردید؟ یا دوست داشتید که نماینده مجلس باشید و این مسئله برای شما مهم است؟ شرکت کردند. نمایش «کتاب قانون» ممکن است در ساختار متعارف برنامه رئالیتی شو، مستند، نمایشی، یا نیمه نمایشی نگنجد، چون قالب خاص خود دارد. در این رئالیتی‌شو فضای مجلس شورای اسلامی شبیه‌سازی شده است و شرکت‌کنندگان موضوعات مهم روز را به عنوان طرح یا لایحه بررسی و درباره آن صحبت می‌کنند.

سعید ابوطالب درباره داستان رئالیتی شوی کتاب قانون توضیح داد: تعداد نماینده‌ها در «کتاب قانون» خیلی کمتر از تعداد نماینده‌های مجلس است و طبیعتاً تعداد کمیسیون‌های ما نیز کمتر است و افرادی که خود خواسته تصمیم گرفتند نماینده مجلس باشند، در قالب این کمیسیون‌ها تقسیم شدند و مسائل روز کشور را به بحث گذاشتند. مواردی مثل بنزین، مسائل زنان، آلودگی هوا، مسائل کشاورزی و… در قالب طرح و لوایحی که یا در گذشته بوده یا در حال حاضر مطرح است یا اصلا وجود نداشته است، در این برنامه به بحث گذاشته شده و اگر رای آورد در داخل صحن علنی مجلس در رابطه با آن گفت‌وگو می‌شود.

بیوگرافی بازیگران بازیگران رئالیتی شو کتاب قانون سعید ابوطالب 

کارگردان «کتاب قانون» درخصوص لوکیشن و بازیگران این برنامه نیز گفت: صحن مجلس ما صحن مجلس مشروطه است، جایی که اولین جلسات مجلس ایران در آن تشکیل می‌شد. از این حیث که شرکت کنندگان طرح و ایده کلی را می‌دانند «کتاب قانون» یک نوع رئالیتی شو محسوب می‌شود، ولی در بعضی از مباحث تخصصی، کارشناسان برنامه به آن‌ها کمک و با آن‌ها مشورت کردند.

نابازیگران حاضر در نمایش و رئالیتی شو «کتاب قانون»

سعید ابوطالب در مورد نا بازیگران حاضر در «کتاب قانون» نیز گفت: یک عده از این افراد استعداد خیلی خوبی در بازیگری دارند که آن افراد به عنوان هیئت رئیسه مجلس «کتاب قانون» حضور دارند. امیدوارم مخاطب این اثر را ببیند و با آن ارتباط برقرار کند. به نظرم اگر تماشاگران و منتقدان نسبت به آن گارد نداشته باشند و دنبال این نباشد که اسمی برای این نوع برنامه نمایشی بگذارند تا بتوانند با قواعد و چارچوب‌های فنی آن قالب (مثل رئالیتی‌شو، مستند، نمایش و…) با آن برخورد کنند، می‌توانند از آن لذت ببرد.

بیوگرافی فخرالدین صدیق شریف

فخرالدین صدیق شریف متولد ۲۱ مرداد ۱۳۳۴ در تهران میباشد او فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۵۱ و در سینما در سال ۱۳۶۷ شروع کرده است. او دو پسر به نام های فرزاد و میلاد دارد.

او فعالیت های تجربی خود را از آخرین سال دبستان آغاز نمود که این فعالیت ها در دوران دبیرستان نیز ادامه داشت. در دوران دبیرستان از طرف کاخ های جوانان برای بازی در نمایشنامه های مختلف دعوت شد و بدنبال آن در سال ۱۳۵۵ پس از آشنایی با پرویز بشردوست نمایشنامه ی خبرهای روز را در خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر بازی کرد.

بیوگرافی سیروس همتی

بازیگران بازیگران نمایش کتاب قانون

سیروس همتی بازیگر نقش آبدارچی در کتاب قانون متولد ۱۳ مرداد ۱۳۵۱ در تهران است و اکنون ۴۹ سال سن دارد. وی مدرک کارشناسی ریاضی دارد و از دانشگاه تربیت معلم فارغ التحصیل شده است. او یک هنرپیشه محبوب ایرانی است که در عرصه های مختلف اعم از بازیگری ، نویسندگی ، کارگردانی، طراح صحنه فعالیت می کند. همچنین به عنوان معلم ریاضی نیز مشغول به کار است.

سیروس همتی در یک خانواده چهار نفری بزرگ شد. او یک برادر بزرگتر از خود داشت که در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. سیروس همتی اصالتا آذربایجانی و ترک زبان است و اهل آجر آباد شهرستان سراب می باشد. متاسفانه باید گفت سیروس همتی اکنون نه پدر دارد نه مادر و نه برادر. آن ها سالها پیش دار فانی را وداع گفتند.

نظرات