دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۳ سی و سوم قسمت ۳۳ با پخش انلاین

0

لینک مستقیم دانلود و پخش انلاین سریال گیلدخت قسمت ۳۳ سی و سوم سریال گیلدخت قسمت ۳۳ با پخش (تلوبیون) و شبکه یک را در ادامه این صفحه ببینید که پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ بعد از اذان مغرب از شبکه ۱ تلویزیون با سکانس های جنجالی پخش شد:

قسمت 33 سریال گیلدخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۳ سی و سوم قسمت ۳۳ با پخش انلاین

دانلود پخش آنلاین و تماشای قسمت ۳۳ سریال گیلدخت امشب پنج‌شنبه ۱۱ اسفندماه با داستان جذاب و هیجان انگیز گیل دخت قسمت ۳۳ را در این صفحه آنلاین مشاهده کنید

در این صفحه لینک های تماشای تکرار و بازپخش قسمت ۳۳ سریال گیل دخت را در زیر ببینید:

قسمت سی و سوم سریال گیلدخت قسمت ۳۳ (قسمت ۳۳) شبکه یک سیما حوالی ساعت ۲۲:۱۶ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه دو با سکانس های جنجالی ببینید:

پخش آنلاین و تماشای قسمت ۳۳ سریال گیلدخت تلوبیون:

.

.

قسمت ۳۳ سریال گیل دخت پنج شنبه ۱۱ اسفند پخش شد و شاهد بودیم که مادر گلی مرد و او عزادار شد. از طرفی حال اسماعیل خود شد و دست به تفنگ شد تا آص میرزا را از عمارت بیرون کند، اما این پایان ماجرا نیست و دردسر ها و خبرهای زیادی از عمارت تقی خان در راه است .

گفتنی است، سریال تاریخی، عاشقانه گیل‌دخت که به تازگی از شبکه یک سیما پخش پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ پخش شد. اگر قسمت های پخش شده قبلی سریال گیل دخت را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال گیلدخت در پایین صفحه کمک بگیرید.

داستان قسمت سی و سوم گیل‌دخت

سریال گیل‌دخت پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است. پخش این سریال از ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. سریال گیلدخت در گرم دره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال می توان تشخیص داد. این سریال جدید در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌ مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است

نظرات