بیوگرافی امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تراکتور و همسرش + امیر نصرآزادانی کیست

0

بیوگرافی امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تراکتور و همسرش + امیر نصرآزادانی کیست

امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تراکتور فوتبال کیست و علت دستگیری و حکم نهایی دادگاه، بیوگرافی امیر نصرآزادانی فوتبالیست سابق تراکتور و راه آهن و همسرش با عکس و سوابق همراه با زندگی شخصی و ورزشی امیر نصرآزادانی ویکی پدیا و پیج اینستاگرامش تا حواشی و جنجال های دستگیری در اعتراضات ۱۴۰۱ و حکم اعدام همراه با سوابق ورزشی و زندگی شخصی وی در ادامه مطلب از مجله حرف تازه می خوانید:

امیر نصرآزادانی فرزند محمد متهم ردیف چهارم پرونده به اتهام عضویت در دسته‌ جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس تعزیری، برای اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت به ۵ سال حبس تعزیری و برای اتهام معاونت در محاربه به تحمل ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد.

امیر نصر آزادانی بازیکن فوتبال کیست

بیوگرافی امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تراکتور

امیررضا نصرآزادانی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۷۴) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. امیر نصرآزادانی متولد ۱۸ بهمن ۱۳۷۴ در اصفهان، بازیکن فوتبال اهل ایران است. او سابقه بازی در تیم های تراکتور و گل ریحان را در کارنامه ورزشی خود دارد و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب میشود و با هیچ تیمی قرارداد ندارد.

امیر نصر آزادانی در ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در اعتراضات دستگیر شده و بر اساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد.

علت دستگیری امیر نصر آزادانی

حجت‌الاسلام‌ جعفری، در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر صدور حکم محاربه برای فردی با نام امیر نصر آزادانی، اظهار کرد: روز ۲۵ آبان‌ماه در جریان ناآرامی‌ها در اصفهان ۳ نفر از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند که متهمان پرونده دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این پرونده ۹ متهم دارد که یکی از آن‌ها امیر نصر آزادانی است، افزود: کیفرخواست متهمان صادر شده است.

بیوگرافی و زندگینامه امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تراکتور

سوابق ورزشی

وی دارای قد ۱٫۷۹ متر و در پست هافبک، مدافع برای اشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال راه‌آهن ، تراکتورسازی تبریز و باشگاه فوتبال گل ریحان البرز توپ زده است. آخرین تیمی که امیر نصر آزادانی در آن به عنوان بازیکن فعالیت کرده است، تیم گل ریحان در سال ۹۸ بود.

 

ازدواج و همسر امیر نصر آزادانی

از زندگی شخصی و خصوصی وی خبری منتشر نشده، اما گویا ایشان مجرد هستند

اطلاعات باشگاهی

آقای نصر آزادانی یکی از فوتبالیست ها و بازیکنان اصفهانی فوتبال است که سابقه بازی در تیم جوانان سپاهان و بزرگسالان راه آهن ، تراکتورسازی و گل ریحان البرز را در کارنامه دارد.

او در سال ۹۶ دوران سربازی خود را در تراکتورسازی تبریز گذراند، اما به دلیل مصدومیت از این تیم جدا شد.

ازدواج و همسر امیر نصر آزادانی

امیر نصر آزادانی بازیکن تیم تراکتورسازی که در نیم فصل نخست سال ۹۶ با توجه به مصدومیت از ناحیه پارگی رباط صلیبی ادامه رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد، پس از طی درمان‌های ابتدایی امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و به دلیل مصدومیت شدید، نامش از لیست بازیکنان تیم در نیم‌ فصل خارج شد. اما پس از پایان دوران مصدومیت دوباره به تمرینات تراکتور تبریز بازگشت و پس از پایان دوران خدمت سربازى با توجه به تمدید قرارداد در اختیار باشگاه تراکتورسازى قرار داشت.

بازداشت امیر نصر آزادانی

این بازیکن اصفهانی پس از جدایی از تراکتور در بازار نقل و انتقالات زمستانی با عقد قراردادی به گل ریحان البرز پیوست و مجددا شاگرد حسینی شد. او در مجموع ۱۴ بازی برای تراکتور انجام داد و دو گل نیز به ثمر رساند و سپس به گل ریحان رفت.

در حال حاضر وی بازبکن آزاد محسوب میشود در تیمی ندارد.

عکس امیر نصر آزادانی

گفتنی است که سروش رفیعی، محمدرضا اخباری، مهدی شریفی، هادی محمدی، محمدرضا مهدی زاده، امیر نصرآزادانی و محمد نادری بازیکنان سرباز تراکتورسازی بودند که رقم قرارداد آنها یک میلیون و پانصد هزار تومان ثبت شده است!

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام امیر نصر آزادانی بازیکن فوتبال را با نشانی در اینستاگرام دنبال کنید

زندگینامه امیر نصر آزادانی اینستاگرام

حکم نهایی امیر نصرآزادانی فوتبالیست بازداشتی

دادگاه امیر نصرآزادانی بازیکن سابق تراکتور برگزار شد

خبرگزاری میزان: امیر نصرآزادانی فرزند محمد متهم ردیف چهارم پرونده به اتهام عضویت در دسته‌ جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس تعزیری، برای اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت به ۵ سال حبس تعزیری و برای اتهام معاونت در محاربه به تحمل ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد.

این احکام اولیه بوده و در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است.

حبس تعزیری حبسی است که قابل اجرا خواهد بود و برای متهم اجرا خواهد شد، با این حال، برخی تصور می‌کنند که حبس تعزیری قابل فروش است، در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد. اما می‌توان حبس تعزیری را به جزای نقدی تبدیل نمود.

از سوی دیگر، این نوع مجازات که به نوعی تادیب محسوب می‌شود، بر طبق شرع و ماده ۱۶ موجود در قانون مجازات اسلامی‌ ایران در اختیار حاکم قرار گرفته است. با این حال، لازم به ذکر است در برخی مواقع حبس تعزیری در برابر حبس تعلیقی قرار می‌گیرد و در نهایت متهم محکوم به اجرای آن حکم نخواهد بود.

حکم محاربه

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: هنوز حکمی برای متهمان پرونده اغتشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان که منجر به شهادت ۳ تن از مأموران تأمین امنیت در اصفهان شد، صادر نشده است.

حجت‌الاسلام‌ جعفری، در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر صدور حکم محاربه برای فردی با نام امیر نصر آزادانی، اظهار کرد: روز ۲۵ آبان‌ماه در جریان ناآرامی‌ها در اصفهان ۳ نفر از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند که متهمان پرونده دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این پرونده ۹ متهم دارد که یکی از آن‌ها امیرنصر آزادانی است، افزود: کیفرخواست متهمان صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، گفت: امیر نصرآزادانی بر اساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد.

وی افزود: بر اساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به‌صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با ۳ نفر دیگر اقدام به اغتشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه کرده که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ تن از مأموران تأمین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: عناوین اتهامی دیگر امیر نصر آزادانی عضویت در دسته‌های غیرقانونی به قصد بر هم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرائم ضد امنیت که معاونت در محاربه محسوب می‌شود.

جعفری گفت: تا به امروز کیفرخواست برای متهمان پرونده صادر شده و هنوز حکمی برای متهمان پرونده صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه متهم نسبت به اقدامات مجرمانه خود به‌صراحت اقرار کرده است، گفت: فیلم دوربین‌های محل نیز وجود دارد و مستندات کافی مبنی بر حضور این فرد در گروه مسلحانه وجود دارد و کیفرخواست بر اساس همین موارد صادر شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری گفت: این پرونده ۹ متهم دارد که رسیدگی به پرونده ۴ متهم در صلاحیت محاکم عمومی است و کیفرخواست ۵ نفر از متهمان از جمله امیر نصر آزادانی به دادگاه انقلاب ارسال شده است و در حال حاضر وکلای پرونده در مهلت قانونی در حال مطالعه پرونده هستند که اگر ایرادی به کیفرخواست داشتند، اعلام کنند.

 

نظرات