فیلم / دانلود کامل سریال بی گناه قسمت ۲۲ سریال بیگناه قسمت ۲۲ را ببینید

0

سریال بی گناه قسمت ۲۲ بیست و دوم ۱۴۰۱ : ما اینجا امروز در دومین روز از بهمن دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۲ کامل، پخش زنده و تماشای بیگناه قسمت بیست و دوم دانلود قسمت ۲۲، دانلود سریال بی گناه bigonah-s022، سریال بیگناه قسمت بیست و دوم ۲۲، سریال بی گناه قسمت ۲۲ ویدائو، قسمت ۲۲ بی‌گناه، سریال بی گناه قسمت ۲۲ آپارات، سریال بی گناه قسمت بیست دوم ۲۲۲، قسمت ۲۲ یاغی، دانلود و خرید قانونی بی گناه قسمت ۲۲ از لینک بطور مستقیم دریافت کنید

سریال بی گناه قسمت بیست و دوم

فیلم / دانلود کامل سریال بی گناه قسمت بیست و دوم قسمت ۲۲ سریال بیگناه قسمت ۲۲

https://elitland.com/download/MzLO/4B8kA

لینک دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۲ از لینک بالا ⇑⇑⇑

  • نام سریال: بی گناه قسمت ۲۲
  • کارگردان: مهران احمدی
  • سریال بی گناه – بیست و دوم
  • کیفیت ها: Full HD 1080p , 720p, 480p
  • کارگردان: مهران احمدی
  • تهیه‌کننده: مصطفی کیایی
  • نویسندگان: محسن و مصطفی کیایی
  • مناسب برای بالای ۱۰ سال
  • روزهای پخش : یکشنبه ها، ساعت ۸ صبح
  • ژانر: خانوادگی- درام
  • صاحب امتیاز: FilmNet

سریال بی گناه قسمت ۲۲ از فیلیمو منتشر شد. ۸ صبح روز ۲ بهمن ۱۴۰۱ قسمت بیست و دوم سریال بیگناه را تماشا کنید و ماجرای کیانا و معصومی و عاشقانه های این زوج را ببینید. سرنوشت عجیب بهمن و عشق قدیمی که حالا پس از سال ها شعله ور شده و دامن نسل های بعدی خاندان مردانی و ابریشمی را گرفته است.

بازیگران این قسمت

محسن کیایی
ویشکا آسایش
شبنم مقدمی
مهران احمدی
ماهور الوند
آتیلا پسیانی
نسرین نصرتی
حسین پورکریمی
هدیه بازوند
نوید لایقی مقدم
منوچهر زنده دل
دنیا مدنی
مبینا طبایی
مهران وثوقی
مسعود رایگان
مهین ترابی
رویا تیموریان
باران احمدی
احسان معجونی

کارگردان
مهران احمدی

بی‌گناه جدیدترین محصول فیلیمو به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است. این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است. سرپرست نویسندگان محسن کیایی است. عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور نگارش بی‌گناه را به عهده داشته‌اند.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره قسمت بیست و دوم بی گناه

بهمن مردانی که به دلیل نشر بیانیه دانشجویی تحت تعقیب است، به خارج از کشور رفته و از بعد ۲۵ سال به ایران باز می‌گردد. او در زمان بازگشت به دنبال عشق قدیمی خود، فروغ فرشباف با بازی شبنم مقدمی است. در نتیجه این اتفاق، ماجراهای جدید ایجاد می‌شود و رازهای پنهان شده خانواده فاش می‌شود. هر چند این سریال ژانری عاشقانه دارد اما به موضوعاتی مانند کلاهبرداری مجازی و شکاف نسلی نیز می‌پردازد. به همین دلیل این سریال جزو سریال‌های پرمخاطب در شبکه نمایش خانگی است

نظرات