دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت آخر و پایانی (قسمت اخر تمام‌رخ) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت آخر و پایانی سریال تمام‌رخ قسمت اخر سریال تمام رخ با پخش زنده و انلاین از تلوبیون و شبکه سه تلویزیون در ادامه تماشا کنید که چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۰:۳۰ از تلویزیون پخش شد:

دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت آخر و پایانی (قسمت اخر تمام‌رخ) از تلوبیون

دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت آخر و پایانی (قسمت اخر تمام‌رخ) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت آخر “سریال تمام‌رخ” از شبکه سه سیما در ساعت ۲۰:۳۰ پخش شد، فیلم کامل بارگذاری شد:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال تمام رخ قسمت آخر و پایانی را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

قسمت آخر سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و ابوالفضل صفری چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ به پایانی رسید تا یک سریال امنیتی دیگر پرونده اش بسته شود

بنا به گفته ها این سریال که قرار بود در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود، در قسمت ۲۹ به پایان رسید.

سریال تلویزیونی تمام رخ با بازی بازیگران ایرانی و خارجی در سال ۱۴۰۰ تولید شد و حالا هرشب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما آغاز شده است.

تمام‌رخ به قسمت پایانی و آخر رسید، مجموعه تلویزیونی تمام رخ تا اینجای کار توانسته متفاوت تر از سریالهای دیگر پلیسی و امنیتی باشد و با سکانس های متنوع و بازی پردازی های زیاد مخاطب را در جای خود میخکوب کند. بازیگران باسابقه و قدیمی چون نگین صدق گویا در نقش فریبا و بهزاد خداویسی در نقش پیمان و معصومه بافنده در نقش لیلی همسر مسعود توانسته تا حدی مخاطبان را جلب کند. این سریال تلویزیونی که حالا به قسمت بیست و ششم رسیده شاهد سکانس های حساس و هیجان انگیزی هستیم.

«تمام رخ» مجموعه ای از مفاهیم کلان، استراتژیک و راهبردی است که در قالب یک داستان خانوادگی، اجتماعی و امنیتی روایت می شود. این سریال تاکیدی ویژه بر مفهوم «هویت» به عنوان سپری مستحکم در برابر توطئه های ناتمام دشمن دارد.

در تمامرخ دویست بازیگر فرعی و اصلی در این کار حضور دارند که بیش از بیست بازیگر خارجی به فراخور نقش‌ها دعوت به کار شده اند و در قصه حضور دارند، الباقی هم ترکیبی از بازیگران چهره و با معرفی چهره‌های جدید و بازیگران تئاتری است، امیدوارم که کار برای بینندگان رضایت بخش بوده باشد.

بهزاد خداویسی، ویدا جوان، مهدی سلوکی، نگین صدق‌ گویا و رحیم نوروزی از جملۀ بازیگرانی هستند که حضورشان به وضوح روی کیفیت سریال تاثیرگذار بوده است. خداویسی علاقۀ خام و ساده‌ لوحانه‌اش به دختر خارجی و خستگی و دلزدگی از زندگی خانوادگی خودش را خیلی خوب و باورپذیر در لحن کلام و حالت چهره‌اش به مخاطب منتقل می‌کند. در ادامه سلسله آثاری است که برادران معظمی در چند سال گذشته روی آنتن برده‌اند. آخرین ساخته این حوزه نیز سریال «سرجوخه» نام داشت که با استقبال نسبی مخاطبان مواجه شد. در «تمام‌رخ» محمود معظمی در ادامه راه برادرش به موضوعی امنیتی ورود کرده، هرچند این امر با بستری خانوادگی رخ می‌دهد. در ادامه این مطلب نقدی اجمالی از «تمام‌رخ» خواهیم داشت.

 

نظرات