اسامی و معرفی کامل سریال های عید نوروز ۱۴۰۲ + عکس و خلاصه سریال ها

0

سریال های نوروز ۱۴۰۲ : اسامی سریال های نوروز ۱۴۰۲ عبارتند از نون خ۴، آتش و باد، بچه زرنگ۲ و بازپخش آقای قاضی را همراه خلاصه و بیوگرافی سریال از همه ی شبکه های صدا و سیما را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

سریال های نوروز 1402

تلویزیون با آغاز سال نو، پخش سریال‌های ویژه‎‌ی عید نوروز را شروع خواهد کرد که معمولا طرفداران زیادی دارند. بیشتر سریال‌هایی که در ایام نوروز پخش می‌شوند مضمونی طنز دارند تا ساعاتی خوش، هرچند کوتاه را بر مردم فراهم کنند. امسال با توجه به همزمانی دو مناسبت ملی و مذهبی عید نوروز و ماه رمضان، برخی شبکه‌های تلویزیون یک سریال را برای هر دو مناسبت پخش می‌کنند و چند شبکه علاوه بر سریال ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان، برای عید نوروز هم مجموعه‌ای تدارک دیده‌اند.

اسامی سریال نوروز ۱۴۰۲

سریال های شبکه سه سیما :

جشن سربرون : این مجموعه به کارگردانی مجتبی راعی در ۵۸ قسمت ساخته شده است. جشن سربرون به سفارش سیما فیلم ساخته شده است و به روایت سال‌های قبل از مشروطه می‌پردازد. ابتدا قرار بود این سریال در ۴۵ قسمت ساخته شود اما پخش آن به عنوان یک سریال مناسبتی که باید در عید نوروز روی آنتن برود، باعث شد تا زمان هر قسمت کوتاه شود و تعداد قسمت‌های آن افزایش پیدا کند. قرار است شبکه سه با آغاز سال نو پخش مجموعه جشن سربرون را شروع کند و در ماه رمضان آن را ادامه دهد. محمود پاک‌نیت، حسین محجوب، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی و بیوک‌میرزایی برخی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال نوروز 1402 از شبکه سه

رستگاری : مجموعه ماورایی رستگاری در ۳۰ قسمت به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ساخته شده است.داستان این سریال به قلم حسن وارسته به نگارش درآمده است.

سریال ماه رمضان 1402

سریال های شبکه دو :

فصل سوم سریال وضعیت زرد : خط داستانی این سریال، از رگه‌های سیاسی و طنز برخوردار است و شخصیت‌های آن شامل شش شخصیت اصلی است که هرکدام از نقش‌ها، ویژگی‌های اخلاقی خاص خود را دارند. به گفته‌ی رستگار، کارگردان این مجموعه، در فصل سوم رویکرد سیتکام پررنگ خواهد شد.مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا و مهدی رضایی بازیگران اصلی این سریال بودند.

سریال نوروز 1402 از شبکه دو

فصل دوم سریال آقای قاضی : این مجموعه به کارگردانی سجاد مهرگان، روایتگر داستان قضاوت‌های یک قاضی در دادگاه است و تمام موضوعاتی که در این سریال مطرح شده در آن بر اساس واقعیت هستند. فصل اول این سریال به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و با هنرمندی بهزاد خلج، جعفر جمشیدی، مسعود بهرامی و بیش از ۳۰۰ بازیگر جوان، از شبکه دو سیما پخش شد و توانست توجه مخاطبان را جلب کند.

سریال آقای قاضی در نوروز 1402

سریال های شبکه یک در نوروز :

فصل چهارم مجموعه نون خ ۴ : سریال طنز نون خ در یکی از روستاهای استان کرمانشاه تصویربرداری شده‌ است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. فصل چهارم سریال «نون خ» آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله فیلمبرداری شد.در فصل جدید نون خ همچون سه فصل دیگر، سعید آقاخانی علاوه بر کارگردانی، ایفاگر نقش نورالدین خانزاده است. در کنار او هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، سید علی صالحی و کاظم نوربخش ایفای نقش می‌کنند.

سریال نون خ 4 در نوروز 1402

همراه ما باشید

نظرات