اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم هفت بهار نارنج + خلاصه داستان

0

فیلم هفت بهار نارنج : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم هفت بهار نارنج همراه با اسامی عوامل با بازی ایمان صدیق،علی باقری،اهورا بهرامی و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم هفت بهار نارنج

این فیلم به کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است. این فیلم اولین اثر گل سفیدی است که در چهل و یکمین جشنواره فجر حضور دارد البته قرار بود جشنواره سال قبل اکران شود که بنا به دلایلی نشد. ناگفته نماند این فیلم بخشی از قصه زندگی آقای نصیریان است که تا پایان عمر از همسرشان مراقبت کردند.

خلاصه داستان

قصه عشق اساطیری شمس و طلعت را روایت می کند…

خلاصه داستان فیلم هفت بهار نارنج

اسامی بازیگران فیلم هفت بهار نارنج

علی نصیریان

زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۱۳ بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان فیلم، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در سال ۱۳۸۰ به‌عنوان چهره ماندگار ایرانی در رشتهٔ بازیگری شناخته شد و نشان درجه یک هنری را دریافت کرد. ایشان آثار زیادی بازی کردند از جمله آقای هالو،کمال الملک،شیر سنگی،بوی پیراهن یوسف،شکارچی شنبه،مسخره باز،لامینور،هزاردستان،مهر و ماه،میوه ممنوعه،برادر جان،شهرزاد و… اشاره کرد. ناگفته نماند ایشان آخرین بازمانده از پنج تن سینمای ایران (عزت الله انتظامی ، داوود رشیدی ، جمشید مشایخی ، محمد علی کشاورز ، علی نصیریان) میباشد.

بازیگران فیلم هفت بهار نارنج

علی نصیریان در فیلم هفت بهار نارنج

سارا رسول زاده

متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۰ ساله بود با برنامه ترمه طلا برای گروه کودک به کارگردانی مجری گری را شروع کرد. بعد از مدتی وارد دنیای بازیگری شد و با سریال نمایش خانگی عاشقانه به شهرت رسید. از دیگر آثار ایشان می توان به پرده نشین،نجلا،هفت و… اشاره کرد.

عوامل فیلم هفت بهار نارنج

دیگر عوامل

کارگردان: فرشاد گل‌سفیدی، تهیه‌کننده: محمد کمالی‌پور، فیلمنامه‌نویس: احمد رفیع‌زاده،اهنگساز:پیام آزادی

نظرات