بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

1

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان : مه لقا مینوش زاد متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تهران، بازیگر است. فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند که در حوزه هنزی اجرا شد روی صحنه رفت.با سریال حکایتهای کمال در پاییز ۹۸ بازی در تلویزیون را تجربه کرد.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان

نیکان در سریال نیکان کیست

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تهران، بازیگر است. فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند که در حوزه هنزی اجرا شد روی صحنه رفت. او بعد از بازی در چندین فیلم کوتاه جشنواره ای پس از مدتی در یک فیلم سینمائی بلند به نام آوا  جلوی دوربین رفت.با سریال حکایتهای کمال در پاییز ۹۸ بازی در تلویزیون را تجربه کرد.

او با بازی در سریال تلویزیونی نیکان نقش نیکان را بازی می کند، این دختر قهرمان زندگی خودش و خانوادش اش است.

مه لقا می نوش زاد

سوابق هنری

او پدرش شاعر بوده و متاسفانه چند سالی میشود که فوت کرده و خانواده اش در ابتدا مخالف بازیگری او بودند. وی از دبیرستان هنر پرور و معروف سوره تهران در رشته نمایش فارغ التحصیل شد و بعد برای ادامه تحصیلات آکادمیک خود در رشته هنر وارد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز شده تا بازیگری بخواند. او با ورود به دانشگاه به صورتی جدی وارد کار اجراهای دانشجوئی شد و در چندین و چند کار تئاتر به عنوان بازیگر حضور یافت.مه لقا مینوش زاد علاوه بر بازیگری یک تئاتر را نیز کارگردانی کرده و نیز قبل از ورود به دنیای بازیگری، دوره های چهره پردازی را گذرانده و دارای مدرک است.او در رشته های اسکیت، کاراته، بدنسازی و نیز ایروبیک فعالیت داشته و مدتی نیز به کلاسهای دفاع شخصی میرود.

مه لقا می نوش زاد در نیکان

او با فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۹۸، اولین فعالیت بازیگری خود را در سینما تجربه کرد. او در این فیلم نقش «سیمین» را بازی کرده است و در کنار بازیگران به نامی هم چون، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، هادی حجازی فر و دانیال نوروش بازی کرده است که تجارب ارزنده‌ ای را برای او در پی داشته است.
مه لقا مینوش زاد در فیلام سینمایی آتابای که فیلمنامه آن به قلم هادی حجازی‌ فر و براساس طرحی از نیکی کریمی نوشته شده است در نقش سیمین بازی کرده است.

فیلم سینمایی «آتابای» پنجمین ساخته نیکی کریمی بازیگر مطرح سینما می باشد که که در ژانر درام ساخته شده است و فیلم های یک شب ، چند روز بعد ، سوت پایان و شیفت شب چهار فیلم قبلی این کارگردان می باشند

بیوگرافی مه لقا می نوش زاد

همراه ما باشید

1 دیدگاه در “بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

  1. حسن رفیعی گفت:

    با سلام
    من از صدا و سیما تقاضا دارم که پخش این فیلم متوقف شود و نام این سریال تغییر کند
    چو‌ن نیکان اسم پسرانه است
    با احساسات خانواده هایی که نام پسرشان نیکان است بازی نشود
    نیکان فقط و فقط اسم پسرانه است

نظرات