زمان پخش و تکرار سریال خوب بد زشت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال خوب بد زشت: در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال خوب بد زشت برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال خوب بد زشت

این مجموعه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علیرضا سیداحمدی محصول سال ۹۲  و در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. فیلمنامه این فیلم را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته‌است. این سریال برای بار اول در نوروز ۱۳۹۳ از شبکه دوم سیما پخش شد.

حالا قرار شده این مجموعه از ۹ آبان ۱۴۰۱ مجدد از شبکه آی فیلم پخش می شود. ناگفته نماند این مجموعه جایگزین سریال سه در چهار می شود.

از جمله بازیگران این سریال می توان به بهنوش بختیاری،امین حیایی،بهاره رهنما،سوسن پرور،مرحوم حسین محب اهری،شهین تسلیمی،محمد کاسبی،مهدی سلوکی و… اشاره کرد.

این سریال درباره بهادر یک لات است که عاشق خانواده‌اش است اما هربار یک خرابکاری می‌کند او در زندان به سر می‌برد و به شرط پابند آزاد می‌شود و باید تا یک ماه از محدوده مشخص بیرون نرود و هر روز ساعت ۱۲ ظهر خودش را به کلانتری معرفی کند. او عاشق یک خانم دکتر دندانپزشک می‌شود و داستان هایی برایش پیش می آید. او همچنین دارای سه خواهر به نام‌های بهاره، بهنوش و سوسن است و پدرش حسین‌آقا در آموزشگاه رانندگی کار می‌کند و صاحب آبرو و اعتبار هستند که …

زمان پخش سریال خوب بد زشت از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال خوب بد زشت

این سریال ۱۴ قسمتی از ۹ آبان ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن ساعت ۳ صبح و ۱۱ ظهر روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران می توان به سیروس همتی،نیلوفر خوش خلق،مرحوم صدیقه کیانفر،ایمان صفا،سیاوش مفیدی،عرفان برزین،ساقی زینتی،آوینا ریاضی،خسرو امیر صادقی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات