دانلود کامل سریال حبیب قسمت ۳ سوم قسمت ۳ با پخش انلاین

0

سریال حبیب قسمت ۳ سوم سریال حبیب قسمت ۳ با پخش تلوبیون و شبکه یک را در ادامه ببینید که امشب سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ بعد از اذان مغرب از شبکه ۲ تلویزیون با سکانس های جنجالی پخش شد:

قسمت 3 سریال حبیب

 

دانلود کامل سریال حبیب قسمت ۳ سوم قسمت ۳ با پخش انلاین

لینک های تماشای تکرار و بازپخش قسمت ۳ سریال حبیب را در زیر ببینید:

قسمت سوم سریال حبیب قسمت ۳ (قسمت ۳) شبکه دو سیما حوالی ساعت ۲۱:۱۶ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه دو با سکانس های جنجالی ببینید:

پخش آنلاین تلوبیون قسمت ۳ سریال حبیب:

سریال داعشی حبیب که به تازگی از شبکه دو سیما پخش هر شب ساعت ۲۱:۱۵ پخش شد. اگر قسمت های پخش شده قبلی سریال حبیب را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال حبیب در پایین صفحه کمک بگیرید.

در قسمت سوم سریال حبیب گروه نظامی ارتش سوریه در حال مقابله بال نیروهای داعش هستند و برای این کار اقدام به ساخت پل می کنند. اما راوبط عاشقانه ای که بین دو نفر از اعضای نظامی داستان را به سمت دیگری سوق می دهد. علی عامل ایرانی به عنوان مستشار نظامی وارد سوریه می شود تا برای جنگ با داعش به عنوان مدافع حرم به کمک نیروهای سوری برآید.
سریال تلویزیونی حبیب یکی از جدیدترین فیلم های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه دو سیما است که این شب ها ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه ۲ پخش میشود و آمار نشان می دهد که بازدید بالایی داشته و بسیار مورد مور توجه بینندگان قرار گرفته است. امین زندگانی، سوگل طهماسبی، ابوالفضل همراه، قمرخلف، لجین اسماعیل، امانه والی، رباء الحلبی، علا قاسم، اسامه المصری، حسین عباس، یحیی بیازی و… این سریال به کارگردانی جود سعید و تهیه‌کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان و نویسندگی مرتضی شمسی تولید شده و در کشور سرویه فیلمبرداری شده است. مجموعه تلویزیونی حبیب محصول مشترک ایران و سوریه روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش است و مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد، مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قاب تصویر صحبت شده و از این جهت فضای بکر و جذابی را در معرض نگاه مخاطب قرار داده است؛ قرار بود این سریال خودش را به سالگرد حاج قاسم سلیمانی برساند اما دوبله و مراحل پس‌تولید آن، طولانی‌تر شد و به آنتن نرسید.

نظرات