دانلود قسمت یازدهم سریال پدرخوانده (قسمت ۱۱ پدرخوانده)

0

سریال پدرخوانده قسمت یازدهم برای دانلود قرار گرفت. قسمت یازدهم از رئالیتی شو، برنامه، مسابقه سریال پدرخوانده منتشر شد. این سریال که در قالب یک فصل با شعار حرفه ای ها پدرخوانده بازی می کنند در مرحله ی فینال قرار دارد.

 سریال پدرخوانده

معرفی سریال پدرخوانده

مجموعه جدیدی می‌ سازیم که یک رئالیتی شو با موضوع بازی مافیا است . « پدرخوانده » سناریوی پیچیده‌ ای دارد و فقط یک ماه بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بوده‌ اند . از اولین فصل برنامه در دو سال پیش تا به حال ما رفته رفته اشکالات‌ مان را برطرف کردیم . خوده من شخصا همه پیام‌ ها و نظرات مخاطبان را می‌ خوانم .

تمامی بازیگران فصل اول پدرخوانده

کامبیز دیرباز ، مجید واشقانی ، پژمان بازغی ، بهاره افشاری ، امیر حسین رستمی ، ترلان پروانه ، امیرعلی نبویان ، فرزاد حسنی ، سیما تیرانداز ، کامران تفتی ، سید جواد هاشمی ، باربد بابایی ، امیرحسین مدرس ، میثم درویشان پور ، امیر کربلایی زاده ، کمند امیر سلیمانی ، معین زندی

لینک های دانلود پدرخوانده

شما می توانید برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پدرخوانده

*

سریال پدرخوانده

معرفی سریال رهایم کن

قسمت دوم سریال رهایم کن با عنوان قسمت ۲ رهایم کن از زردفیلم منتشر شد. سریال رهایم کن قسمت دوم آن در حال پخش است و به جرعت یکی از بهترین آثار نمایش خانگی محسوب می شود. شما می توانید تمامی قسمت های این سریال زیبا را از زردفیلم دانلود کنید.

خلاصه داستان سریال رهایم کن

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم -پسر ارشد خانواده- دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

بازیگران سریال

محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و با حضور آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری.

دانلود قسمت دوم رهایم کن کامل

شما می توانید برای دانلود قسمت ۲ بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود سریال رهایم کن

*

سریال پدرخوانده

معرفی سریال پوست شیر

تا کنون ۲ فصل آن به صورت کامل از زردفیلم پخش شده است و فصل سوم آن از این هفته در این سایت قرار میگیرد.

خلاصه داستان فصل سوم پوست شیر

نعیم مولایی در راه پیدا کردن قاتل دخترش ساحل، حتی مرتکب به قتل نریمان شد و پس از اینکه فهمید دخترش زنده است باید دید چه بلایی بر سر آینده خودش می آید. رضا پروانه رفیق شفیق نعیم در این فصل مشخص می شود که از سرطان ریه نجات پیدا می کند یا در راه کمک به رفیقش میمیرد. فصل سوم این سریال همزمان با قسمت دوم سریال رهایم کن پخش می شود.

دانلود سریال پوست شیر

شما می توانید تمامی قسمت های این سریال را از لینک روبرو دانلود کنید. دانلود فصل سوم پوست شیر

نظرات