ترند ترین رنگ های رژگونه

0

رژگونه یکی از محصولات آرایشی می باشد که مرتبط با گونه و آرایش صورت می باشد از طرفی هم از طرفداران بسیار زیادی بهره می برد و می شود گفت که در کیف تمام خانم ها رژگونه های متنوع و مختلفی وجود دارد. امروز قصد داریم رنگ های مختلف رژگونه را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

تاثیر استفاده از رژگونه چگونه است؟

رژگونه جزو لوازم آرایشی می باشد که با استفاده حتی اندکی از آن جلوه کلی چهره شما تغییر پیدا می کند و بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر به سزایی دارد. همانگونه که استفاده از رژگونه بر روی آرایش و چهره کلی شما تاثیر مستقیم دارد، اشتباه و یا استفاده نا مناسب از آن چهره شما را همانقدر تغییر می دهد. برای مثال اگر شما در انتخاب رنگ رژگونه تان دقت نداشته باشید از آرایش کلی چهره خود رضایت نخواهید داشت.

پس شما می توانید که با استفاده از رنگی مناسب از رژگونه کاری کنید که تمام چشم ها به شما و آرایشتان خیره بماند. در ادامه میخواهیم بررسی کنیم که چه رنگی از تعداد زیاد رنگ های رژگونه بر روی شما تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.

یکی از مواردی که هنگام خرید و تهیه رژگونه باید به آن توجه داشتیم، نوع پوست خودمان می باشد. ما در ابتدا باید بدانیم تناژ رنگی پوست خودمان در چه طیفی قرار دارد و سپس با آگاهی به این موضوع اقدام به خرید و تهیه رژگونه کنیم. توجه داشته باشید که در انتخاب لوازم آرایشی مناسب شما باید به برند آن، دارا بودن گواهی های سلامت، تاریخ انقضا و تولید آن مهم است و ما باید به آن ها دقت کنیم.

 رژگونه اصل

قبل از خرید رژگونه به این موارد توجه کنید

در نظر می گیریم که تا به اینجای کار شما متوجه این موضوع شده اید که نوع پوستتان خشک، مرطوب و یا چرب است. رژگونه هایی که در طیف کرمی قرار دارند مناسب با پوست های خشک و نرمال بوده است.

رژگونه هایی که به صورت پودری در بازار وجود دارند نیز بیشتر مناسب با پوست های چرب و نسبتا چرب می باشد زیرا ساختار آن به صورتی می باشد که جذب شوندگی بهتری دارند و مناسب پوست های چرب می باشند و آبرسانی بیشتری دارند که برای پوست بسیار عالی می باشد.

توجه داشته باشید که اگر در طول روز تعریق زیادی می کنید باید نوع خاصی از رژگونه را امتحان کنید زیرا تعریق باعث از بین رفتن چربی و آرایش روی صورت می شوند. شما اگر پوسستان در این دسته از پوست ها قرار دارد به شما پیشنهاد می شود که از رژگونه های پودری اسفاده کنید. یکی از مکمل های آرایشی که کنار رژگونه زیاد استفاده می شود سایه چشم اصل می باشد.

خرید رژگونه

نکته ای که باید درباره رژگونه بدانید این است که اگر از رژگونه پودری می خ.اهید استفاده حتما باید از یک قلموی بزرگ و به اصطلاح بادبزنی استفاده کنید تا رژگونه بهتر بر روی صورت شما پخش شود و ظاهری یک شکل و یکپارچه به خود بگیرد همچنین برای استفاده کردن از رژگونه هایی که تناژ رنگی تیره ای دارند شما می توانید از براش و یا فرچه هایی استفاده کنید که حجم مو و پرز زیادی دارد و به اصطلاح پرمو هستند و حالتی استوانه ای شکل دارند.

انتخاب رنگ مناسب رژگـونه

تا به اینجا ما متوجه این موضوع شدیم که انتخاب رنگ رژگونه بسیار تاثیر بر روی آرایش شما دارد و شما باید مناسب ترین رنگ ها را برای خود انتخاب کنید. یکی از نکاتی که متوجه آن شدیم در انتخاب رنگ رژگونه، نوع پوست شماست که در ادامه به آن میخواهیم بپردازیم.

انتخاب رژگـونه برای پوست روشن

آن دسته از افراد و خانم هایی که دارای پوستی روشن هستند باید از رنگ های روشنی استفاده کنند که حس شادابی به پوست آن ها ببخشد. توجه داشته باشید که کلا خاصیت استفاده کردن از رژگونه این است که حس زندگی داشته باشد و در همین حال زیاد هم پررنگ نباشد که چشم را بزند و اصطلاحا غیر طبیعی به نظر برسد. پس در نظر داشته باشید که هدف اصلی کمرنگ بودن رنگ رژگـونه می باشد.

استفاده بیش از حد از رژگـونه و یا انتخاب رنگ های تیره برای پوست های روشن اغلب در فیلم های سینمایی استفده می شوند که قصد دارند آن شخصیت را خبیث و یا شیطانی جلوه دهند پس از استفاده بیش از حد آن بپرهیزید و رنگ مناسب را به اندازه استفاده کنید.

انتخاب رژگونه برای پوست نرمال

پوست های نرمال نیز مانند پوست های روشن باید از رنگ های روشن و کمرنگ استفاده کنند و یکی از بهترین گزینه های برای این نوع پوست رنگ های کرمی و هلویی می باشد. یکی از دلایلی که شما با استفاده از رژگـونه به خواسته که در ذهن خود دارید نمیرسید و این به دلیل این موضوع می باشد که شما سراسر منطقه گونه خود را Hغشته به رژگونه می کنید ولی بهترین کار است که شما به قسمتی از گونه خود رژگـونه را بزنید و آن را با براش پخش کنید.

انتخاب رژگونه برای پوست تیره

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که رنگ پوستی تیره و یا به اصطلاح سبزه دارند می بایستی که از رژگـونه هایی استفاده کنید که بیس رنگی آن ها کمی تیره باشد رنگ هایی مانند نارنجی، قرمز و یا قهوه ای مناسب پوست شما می باشد همچنین سعی کنید که رنگ های انتخابی تان یکم براق باشد تا جلوه بهتری به صورت شما ببخشد.

رنگ مناسب رژگونه

خب دوستان خیلی ممنونیم که تا به اینجای کار همراه ما بودید امیدوارم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. اگر قصد تهیه لوازم آرایشی اصل و ارزان را دارید کافیست که عبارت مقابل را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه کلیک کنید : آرایش صورت مدیاژ

نظرات