خرید ادکلن اصل برای هدیه + نکات مهم و سری آن که سورماتیک فاش کرد

3

عطر یا ادکلن، جزو متفکرانه‌ترین هدایایی است که می‌توانید به یک فرد تقدیم کنید. برای خرید ادکلن اصل هم می‌توانید سورماتیک را به عنوان یک مرجع معتبر در نظر بگیرید که انواعی از عطر ها و ادکلن های اصل را در بسته‌بندی‌ها، بوها، رنگ‌ها و … مختلف در اختیار مشتریان خود قرار داده‌است.

چنانچه به خرید ادکلن اصل و انواع اسپری بدن و عطر گرمی و … از فروشگاه عطر و ادکلن سورماتیک علاقه‌مند هستید، می‌توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. چرا که در این مقاله به مهم‌ترین نکات از خرید ادکلن برای هدیه و نحوهٔ تشخیص ادکلن اصل پرداخته شده ‌است.

خرید ادکلن اصل

مهم‌ترین نکات خرید ادکلن برای هدیه

ایده‌های متنوعی برای هدیه دادن به افراد در مناسبت‌های مختلف وجود دارد. از لباس‌ها گرفته تا ملزومات آرایشی، بهداشتی، آراستگی، مد و … که می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای هدیه دادن باشند. اما یک وسیله که واقعاً طرز فکر افراد را نسبت ‌به شما عوض می‌کند، تهیه عطر یا ادکلن برای هدیه است.

در چنین شرایطی اگر شما هم به فکر هدیه دادن عطر به شخصی هستید، با کمک چند روش آسان می‌توانید عطری با رایحهٔ خوب انتخاب کنید. مهم‌ترین نکات خرید ادکلن برای هدیه عبارت‌اند از:

– عطرهایی با رایحه ملایم

در هنگام تهیه یک ادکلن برای هدیه، بهتر است عطرهایی با رایحهٔ ملایم انتخاب کنید. زیرا بسیاری از افراد از عطرهایی با رایحهٔ قوی بیزارند و در عین حال، رایحهٔ یواش یا ملایم عطر، موردعلاقهٔ اکثر افراد است.

– برند خوب

زمانی که قصد دارید عطر یا ادکلنی را به‌عنوان هدیه به فردی تقدیم کنید، بهتر است همیشه از یک برند معتبر آن‌ها را خریداری کنید، زیرا برند خوب و معتبر تأثیر خوبی روی فردی که آن را دریافت می‌کند می‌گذارد و ارزش آن هدیه را هم بالا می‌برد. یک ادکلن بی‌کیفیت ممکن است طی چند هفته پس از باز شدن، عطر خود را از دست بدهد و به مشکل نشت یا عدم ماندگاری عطر منجر شود.

البته دقت باشید که منظور از برند معتبر، حتما ادکلن های گران قیمت نیستند. چرا که عطر و ادکلن ها اورجینال آنقدر برند های مختلفی دارند که بسیاری از آنها با اینکه اصلی هستند و با ضمانت عرضه می‌شوند، اما قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه ای داشته و ماندگاری و پخش بوی بالایی هم دارند.

به عنوان مثال در فروشگاه ادکلن سورماتیک، لالیک، کارولینا هررا، کرید، رصاصی، لومانی، آزارو، رمی مارکویس و … که برند های معروفی هم هستند، وجود دارد و محصولات برند های مختلف را اگر در این فروشگاه مشاهده کنید، خواهید دید که برخی از عطر و ادکلن های این برند ها و سایر آنها، قیمت های مناسبی داشته و می‌توانند انتخاب ایده آلی برای هدیه باشند.

خرید ادکلن اصل

– بسته‌های ترکیبی

هنگامی که به‌دنبال یک هدیهٔ تولد هستید، بسته‌های هدیهٔ ترکیبی عطر و ادکلن هم می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای هدیه دادن به افراد باشند. اگر کسی را می‌شناسید که عاشق دئودورانت یا عطرهای مختلف است، می‌توانید ست‌های ترکیبی با اسپری و عطر را به او هدیه دهید.

– توجه به شخصیت

زمانی که برای شخصی عطر می‌خرید، عاقلانه است که آن عطر یا ادکلن را با توجه به شخصیت او انتخاب کنید. برای خانمی با شخصیت رمانتیک، رایحه‌های ملایم گلی بهترین رایحه هستند. برای افرادی که روشنفکر و معاشرتی هستند، عطرهای نت سبز و مرکبات بهترین انتخاب هستند.

یا برای فردی با شخصیت مرموز و با اعتمادبه‌نفس، عطرهای شرقی رایحه مناسبی محسوب می‌شوند. برای کسانی که خلاق هستند و چیزهای غیرمعمول را دوست دارند، رایحه‌های معطر و خزه‌دار را برای او انتخاب کنید و برای افرادی که شخصیت جدی دارند، عطرهای چوبی بهترین رایحه خواهند بود.

خرید ادکلن اصل

نحوهٔ تشخیص ادکلن اصل

اولین گام در هنگام خرید ادکلن اورجینال، آگاهی در رابطه با هزینه‌ای است که تصمیم دارید در قبال آن پرداخت کنید. عطرهای تقلبی یا فیک به‌ راحتی تولید می‌شوند. اما خب طبیعتا کیفیت یا پخش بوی مشابهی با عطر اصلی ندارند. در چنین شرایطی بد نیست در زمان خرید ادکلن اصل از عواملی که سبب شناسایی ادکلن اصل از تقلبی می‌شوند هم آگاه باشید:

– قیمت

اگر چه قیمت همیشه نشان‌دهندهٔ کیفیت و اصالت عطر نیست، اما برای برندی که ادعا می‌کند محصولات ارزانی تولید می‌کند تا مشتریان بیشتری جذب کند، احتمالاً قیمت بالا به‌عنوان اصل بودن عطر، دلیل خوبی نباشد. این مورد می‌تواند به ضرر آن تولیدکننده یا فروشندهٔ عطر ارزان قیمت تمام شود.

اگر چه قیمت همیشه نشان دهنده کیفیت و اصالت عطر و ادکلن نیست، اما فروشگاهی که ادعا می‌کند محصولات ارزانی را به عرضه می‌رساند و محصولات آن با اختلاف قیمت قابل توجه و ارزانتری نسبت به قیمت همان محصولات در بازار به فروش می‌رسند، کمی شک و تردید در خرید از آن فروشنده طبیعی است و باید کمی در بررسی صحت ادعای آن، تحقیق کنید.

نا گفته نماند که استثناهایی در این مورد وجود دارند. مانند تخفیفات ویژه در روزهایی همچون اعیاد، ولادت ها یا روزهای خاصی همچون بلک فرایدی و… یا در جایی که یک فروشگاه در حال تعطیل شدن است. اما در کل قیمت هم می‌تواند یک نشانهٔ خوبی از اصالت و کیفیت آن عطر یا ادکلن باشد.

– بررسی بسته‌بندی

ادکلن های اصل معمولاً سلفون کاملا محکمی دور جعبهٔ بسته‌بندی دارند. دقت کنید که سلفون، شل یا ضعیف پیچیده نشده باشد. چرا که سلفون نامناسب بسته‌بندی، یکی از نشانهٔ های عطرهای تقلبی باشد.

 – شناسایی لایه‌های عطر

عطرهای اصیل دارای سه لایه رایحه هستند که به‌مرور زمان خود را نشان می‌دهند و شامل نت‌های آغازی، میانی و پایه هستند. این پیچیدگی، تنوع و چند بعدی بودن رایحه را تضمین می‌کند و اجازه می‌دهد رایحه از استفادهٔ اولیه تا جذب کامل پوست تغییر کند.

عطرها یا ادکلن‌های تقلبی و فیک معمولا از یک لایه رایحهٔ یک‌بعدی برخوردار هستند و اغلب پس از مدت کوتاهی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، پخش بوی خود را از دست می‌دهند و دیگر اثری از رایحه آن را روی لباس یا بدن خود احساس نمی‌کنید.

خرید ادکلن اصل

– توجه به تاریخ انقضا

ادکلن های تقلبی یا فیک در ابتدا بوی مشابهی با عطرهای اصل خواهند داشت، اما احتمالاً متوجه خواهید شد که عطرهای معتبر از نظر ماندگاری و اثر بخشی بیشتر از عطرهای تقلیدکنندهٔ خود دوام می‌آورند که باعث می‌شود ارزش بیشتری برای استفاده و خرید داشته باشند.

همچنین ادکلن های بازشده عطرهای معتبر، باید بوی خود را از شش تا ۱۸ ماه حفظ کنند. عطرهای مرکباتی نیز معمولاً در حدود شش‌ماه پس از اولین اسپری از آنها از بوی تند تری برخوردار می‌شوند. در حالی که رایحه‌های مبتنی‌بر گل معمولا تا ۱۸ ماه پس از اولین اسپری منقضی نخواهند شد.

نحوهٔ کادوپیچ کردن عطر و ادکلن

پس از خرید عطر گرمی خالص یا خرید ادکلن از فروشگاه عطر و ادکلن سورماتیک به‌عنوان هدیه، احتمالاً در این فکر هستید که عطر یا ادکلن خریداری‌شده را چگونه کادوپیچ یا بسته‌بندی کنید، تا برای کادو دادن از شمایل جذاب‌تری برخوردار شود و به طور کامل پوشانده شود.

از آنجایی که عطر و ادکلن، جزوکادوهای شیک و جذاب محسوب می‌شوند، نحوهٔ بسته‌بندی آن‌ها بسیار مهم و با اهمیت است. همچنین هر چقدر هم عطر شما گران‌قیمت باشد، تا زمانی که به‌درستی آن را کادوپیچ نکنید، ممکن است طرف مقابل ارزش واقعی آن هدیه را درک نکند.

در ادامهٔ این بخش از مقاله، به چند مورد از مهم‌ترین نکات در رابطه با نحوهٔ کادوپیچ کردن عطر و ادکلن برای هدیه پرداخته‌ایم که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • استفاده از جعبه‌ها یا پاکت‌های کادو
  • استفاده از گل یا روبان در تزئین کادو
  • استفاده از کاغذ کادوهای رنگی و جذاب

خرید ادکلن اصل

کلام‌آخر

در این مطلب ما مهم‌ترین نکات در رابطه با خرید ادکلن برای هدیه اصلی پرداختیم. در پایان، شما می‌توانید برای خرید بهترین عطرها و ادکلن‌های اصل، عطر گرمی خالص، اسپری بدن و انواع عطر جیبی و … به فروشگاه عطر و ادکلن سورماتیک مراجعه کنید و ضمن مشاهده مقالات مرتبط در رابطه با عطر و ادکلن، آشنایی با آنها، آموزش انتخاب ادکلن مناسب برای مصرف شخصی یا هدیه و … در صفحه وبلاگ این فروشگاه، با خاطری آسوده و بدون نگرانی از سراسر کشور نسبت به خرید عطر و ادکلن های مورد نظر خود اقدام نمایید و در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت نمایید.

منبع: سورماتیک

3 دیدگاه در “خرید ادکلن اصل برای هدیه + نکات مهم و سری آن که سورماتیک فاش کرد

  1. sobhany گفت:

    میشه راهنمایی بفرمایید برای مادرم که ۳۷ سالشه و به بوی شیرین علاقه داره چه ادکلنی بگیریم و بهش هدیه بدم؟ آخه مدلا زیاده و قیمتا مختلف یه ادکلن قیمت مناسب زیر ۱ تومن میخوام
    چیه پیشنهادتون؟

  2. مطهری گفت:

    چطور میشه خرید کرد؟

  3. سهرابی گفت:

    دمتون گرم و مرسی از اطلاعاتی که دادین

نظرات