زمان پخش و تکرار سریال دلبر آهنی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال دلبر آهنی از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دلبر آهنی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دلبر آهنی

این سریال به کارگردانی مهدی صباغ زاده محصول سال ۱۳۷۹ در ژانر طنز،اجتماعی و درام است. این فیلم برای بار اول در سال ۱۳۸۰ از شبکه پنج پخش شد و بسیار مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. اکنون قرار است این مجموعه مجدد از ۱۸ اسفند از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین مجموعه حکم رشد می شود.

از جمله بازیگران این سریال می توان به محمد کاسبی، مهرانه مهین ترابی، رضا رویگری، اکرم محمدی، غلامحسین لطفی، محمد ورشوچی، لوریک میناسیان و… اشاره کرد.

داستان سریال دلبر آهنی درباره اختلافات و رقابت های شدید دو باجناق است. در این مجموعه شاهد هستیم فردی خودرویی پیکان نصیبش شده است و هراس این را دارد که به دلیل نداشتن پارکینگ به سرقت برود. به همین دلیل شب تا صبح به هر طریقی بود چهار چشمی حواسش را به امنیت پیکان سفید مدل روز خودش می داد تا به سرقت نرود اما…

در واقع این مجموعه این سریال اختلافات و رقابت‌های شديد و اغراق‌آميز دو باجناق را به نمايش درآورده، در عين حال می‌كوشد مفاهيم مفيد و آموزنده‌ای در مورد دلبستگی به اتومبيل و آثار آن در زندگی را به مخاطبان منتقل كند.

زمان پخش سریال دلبر آهنی

ساعت تکرار و زمان پخش سریال دلبر آهنی از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۵ قسمتی از پنج شنبه هرشب از ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۴ بامداد و ۱۲ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به ابراهیم آبادی، هوشنگ دیبائیان، سپیده حسینی، هما خاکپاش، حسین چنگی، عذرا مردانی، سیامک اشعریون،کورش احمدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات