زمان پخش و تکرار سریال کتونی زرنگی از شبکه سه ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال کتونی زرنگی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال کتونی زرنگی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال کتونی زرنگی

این سریال به کارگردان علی ملاقلی پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سال ۱۳۹۷ در ژانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال قرار بود از ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ شروع به پخش شود اما به دلیل حواشی ایجاد شده درمورد کارگردان سریال، پخش آن فعلاً متوقف شده بود. درباره علت عدم پخش این سریال معاون سابق سیما، بهمن ماه سال گذشته گفته بود: مجموعه تلویزیونی «کتونی زرنگی» از نظر کیفی صلاحیت پخش ندارد و در تراز مردم ایران نیست. اکنون بعد از ۳ سال این سریال در ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه ۳ رفت. پیش بینی می شود این سریال به خاطر داستان جذاب و بازیگران زیاد و هنرمند بسیار موفق و پر طرفدار باشد.

از جمله هنرمندان سریال می توان به هدایت هاشمی،افسانه چهره‌آزاد،ملیکا شریفی‌نیا،علی سلیمانی،جواد پورزند،شاپور کلهر،علیرضا جعفری،مصطفی ساسانی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده یک خانواده که در خانه‌شان یک کارگاه کوچک تولیدی دارند و سعی می‌کنند مشکلاتی که برای این کارگاه پیش می‌آید را حل کنند…

به طور کلی در خلاصه داستان این سریال آمده است : آقام همیشه می‌ گه زرنگ ته چاهه ، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌ پرم …

زمان پخش سریال کتونی زرنگی

ساعت تکرار و زمان پخش سریال کتونی زرنگی از شبکه سه

این سریال ۲۰ قسمتی هرشب از ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن روز بعد ۱ بامداد و ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ از شبکه سه پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به محمود جعفری،امیرحسین صدیق،برزو ارجمند،سحر ولدبیگی،صدر علی محمدی،عماد شعبانی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات