اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اپیدمی با نقش ها+ خلاصه داستان و تصاویر سریال اپیدمی

0

“سریال اپیدمی”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سید امیرسجاد حسینی و تهیه کنندگی سعید کمانی و با بازی مهدی فخیم زاده است. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده و در مرحله پیش تولید قرار دارد، حالا قرار است به زودی بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اپیدمی با نقش ها+ خلاصه داستان و تصاویر سریال اپیدمی

مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی که به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با آن می‌پردازد، در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد.

«اپیدمی» جدیدترین اثر در حال تولید خانه تولیدات جوان با محوریت کرونا و دلاوری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان حوزه سلامت است که در مراحل پایانی بازنویسی نهایی فیلمنامه است و بازیگران آن به زودی مقابل دوربین خواهند رفت

خلاصه داستان سریال اپیدمی

سریال “اپیدمی” روایتگر دلاوری‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت و کادر درمان را در پاندمی کرونا است. این سریال با موضوع فداکاری‌های مدافعان سلامت و کادر درمان، فیلمبرداری خود را در بیمارستان صحرایی واقع در بوستان ولایت تهران آغاز کرده است.

خلاصه داستان سریال اپیدمی

گفتنی است، این مجموعه تلویزیونی که به صورت اپیزودیک خواهد بود، در سه فصل تولید می‌شود که کارگردان فصل اول آن سیدسجاد حسینی، کارگردان فصل دوم محمد علیزاده و کارگردان فصل سوم محمد صادق بکتاشیان هستند. سجاد حسینی تاکنون آثاری همچون “گیلانه”، “هِی … هُوَ”، “ملاقات محرمانه خانم و آقا”، “گوشواره”، “آرایش غلیظ” به عنوان “بازیگر”، “کارگردان”، “ویسنده فیلمنامه”، “دستیار صحنه”، “دستیار لباس”، “گروه کارگردانی”، “اجرای جلوه‌های ویژه بصری” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اپیدمی به همراه نقش

سیامک اطلسی در سریال اپیدمی

سیامک اطلسی بازیگر سریال اپیدمی درباره نقش خود توضیح داد: ساخت این مجموعه که با موضوع کرونا تهیه شده، به تازگی آغاز شده است و به خاطر شرایط سخت کرونایی چند روزی تعطیل شد و اکنون به تازگی شروع به کار کرده اند. در این سریال نقش رئیس بیمارستان را بازی می کنم و با رعایت کردن اصول بهداشتی بعضی روزها سر کارم حاضر می شوم تا ان شاءالله کار به پایان برسد.

علی سلیمانی در نقش «کریم صبوری»

سعید کمانی تهیه‌کننده سریال «اپیدمی» گفت: علی سلیمانی قرار بود در سریال ما نقش «کریم صبوری» را بازی کند که متاسفانه او را از دست دادیم.

او افزود: کریم صبوری کاراکتری بود که از خود علی سلیمانی ۱۰ سالی بیشتر سن داشت و نقش یک راننده آمبولانس را قرار بود بازی کند. حضور این بازیگر به تازگی در سریال قطعی شده بود و به دلیل اینکه در پروژه «جمعمون جمعه» شبکه دو نیز حضور داشت، نتوانستیم گریمی را که برای کریم صبوری در نظر گرفته شده بود اجرا کنیم.

مهدی فخیم زاده بازیگر نقش دکتر نصرت

مهدی فخیم زاده به عنوان بازیگر ثابت همه قسمت‌ها نقش شخصیت دکتر نصرت را ایفا می‌کند که در زمان جنگ حضور داشته و الان برای معرفی بیماری کرونا و پیدا کردن راه حلی برای متوقف کردن آن در این سریال حضور دارد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال اپیدمی به همراه نقش

دیگر عوامل

کارگردان: سید امیرسجاد حسینی، تهیه کننده: سعید کمانی.

نظرات