فیلم / دانلود کامل سریال سقوط قسمت پنجم ۵ (قسمت ۵ سریال سقوط) +‌لینک دانلود

0

فیلم کامل دانلود سریال سقوط قسمت پنجم ۵ (قسمت ۵ سریال سقوط) کامل و با کیفیت عالی و نسخه اصلی امروز در این پست در ادامه دانلود کامل رایگان فیلم و سریال ایرانی جدید دانلود سریال سقوط قسمت ۵ پنجم کامل، پخش زنده و تماشای سریال سقوط قسمت ۵ از لینک زیر بطور مستقیم و با کیفیت عالی دریافت کنید

فیلم / دانلود کامل سریال سقوط قسمت پنجم 5 (قسمت ۵ سریال سقوط) +‌لینک دانلود

فیلم / دانلود کامل سریال سقوط قسمت پنجم ۵ (قسمت ۵ سریال سقوط) +‌لینک دانلود

می توانید قسمت پنجم ۵ سریال سقوط کامل و با لینک مستقیم و با کیفیت عالی دانلود کنید و تماشا کنید: در قسمت پنجم آیسان قرار است زن فرمانده داعش شود و مراسم عروسی او برگزار شود، اما ماموران امنیتی در حال رصا او هستند و تصمیم دارند تا نگذارند نکاح آیسان و مرد داعشی صورت بگیرد. حتما قسمت ۵ سقوط را دانلود کنید و تماشا کنید

https://elitland.com/download/1y7y/4B8kA

سریال سقوط قسمت ۵
کارگردان: سجاد پهلوان زاده
سریال سقوط قسمت ۵
کیفیت ها: Full HD 1080p , 720p, 480p
تهیه‌کننده: محمدرضا منصوری
نویسندگان: اعظم بهروز
ژانر: تایلر
تعداد قسمت: ۹

سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و که اواخر بهار امسال با بازی حمید فرخ نژاد در نقش یک مامور امنیتی در شهرستان سقز جلوی دوربین رفت و با حضور حمید فرخ نژاد حواشی زیادی را به همراه داشت بعد از مهاجرت حمید فرخ نژاد و موضع گیری های او علیه نظام دردسرهایی برای حق پخش این سریال ایجاد کرد.

سریال سقوط دوران داعش را به تصویر کشیده و سوریه و عراق جنگ و خونریزی به راه می انداختند و هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند.

فیلمنامه آن را «اعظم بهروز» براساس طرحی از «بهجت شریف» به نگارش درآورده، یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر کشیده است.

پخش این سریال با توجه به حواشی ایجاد شده توسط «حمید فرخ نژاد» با، اما و اگر‌هایی مواجه شده بود. براساس شنیده‌ها جلسه‌ای با حضور نماینده فیلیمو، محمد حسین مهدویان مشاور کارگردان و نماینده نهاد‌های نظارتی درباره مشخص شدن تکلیف پخش این سریال برگزار شده است. خروجی این جلسه در نهایت منجر به این تصمیم شد که سریال از شامگاه پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه پخش خود را شروع کند.

سریال «سقوط» بدون تبلیغات و انتشار خبر روی پلتفرم «فیلیمو» بارگذاری شده است. این سریال در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و در زمان تولید آن هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد.

این قسمت داستان زندگی زن و شوهری به نام آیسان (الناز ملک) و ژکان (سجاد بابایی) و سفر آنها به ترکیه است و حمید فرخ نژاد در این قسمت بازی ندارد. سریال سقوط تیتراژ ابتدایی ندارد و فقط در ابتدا عنوان سریال همراه با اسم کارگردان می‌آید. در ساخت این سریال محمد حسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد. فیلمنامه سریال را اعظم بهروز براساس طرحی از بهجت شریف به نگارش درآورده است. هادی بهروز و هادی ساعد محکم نیز به ترتیب به عنوان مدیر فیلم‌برداری و مدیر صدابرداری در ساخت «سقوط» همکاری داشته‌اند و کیومرث مرادی هم انتخاب بازیگران و بازیگردانی پروژه را برعهده داشت

نظرات