اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آکتور + عکس و خلاصه داستان

0

سریال آکتور : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال آکتور همراه با اسامی عوامل با بازی نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال آکتور

این سریال به نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی و تهیه‌کننده: مجید مطلبی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.  این مجموعه اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. ناگفته نماند این مجموعه در نمایش خانگی  فیلیمو و نماوا پخش می شود.

خلاصه داستان

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند…

خلاصه داستان سریال آکتور

اسامی بازیگران سریال آکتور

نوید محمدزاده

زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ بازیگر است. نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز و بدون تاریخ، بدون امضاء موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. از دیگر آثار ایشان می توان به خشم و هیاهو،قورباغه،سرخپوست،متری شیش و نیم،مغزهای کوچک زنگ زده و… اشاره کرد.

بازیگران سریال آکتور

هستی مهدوی فر

زادهٔ ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.  ایشان در آثاری چون  جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ها،حانیه، سایه بان، سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، کمدی انسانی، ماجرای نیمروز: رد خون و… بازی کرده و همه این آثار مورد توجه عموم قرار گرفته و باعث شهرت ایشان شده.

زمان پخش سریال آکتور

دیگر عوامل سریال آکتور

مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی،مجری طرح: مهدی بدرلو،برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه،طراح صحنه: محسن نصراللهی،تدوین: عماد خدابخش،طراح گریم: بابک اسکندری،موسیقی: رامین کوشا، مدیر تولید: آرش صالحی،طراح لباس: الهام معین،مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده،طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی،جلوه‌های ویژه: بیتا اخلاقی،طراح گرافیک: مهدی جوادی‌نسب،عکاس: محمد بدرلو.

نظرات