اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم دلکو +عکس جدید بازیگران و داستان کامل

0

فیلم دلکو جزو آن دسته از فیلم هایی است که رکورد بازدید را در همان ساعات اولیه زدند. این فیلم طی ۷۲ ساعت، به رکورد ۱.۵ میلیون دقیقه تماشا رسیده است که نشان دهنده محبوبیت آن است. در ادامه به توضیح و معرفی بازیگران آن می پردازیم.

خلاصه داستان فیلم دلکو

خلاصه داستان فیلم دلکو

پویان صدقی، مدیر ودیو در همین زمینه توضیح داد: مجموعه فیلم کوتاه «دلکو» طی ۷۲ ساعت، به رکورد ۱.۵ میلیون دقیقه تماشا رسیده است که در قالب فیلم کوتاه بی‌نظیر است و پرفروش‌ترین فیلم کوتاه در قالب اکران‌های آنلاین تا به امروز است. این مجموعه که در ژانر کمدی ساخته شده است و با ساختار دیگر فیلم کوتاه‌های عرضه شده متفاوت است در کنار چند مجموعه فیلم اختصاصی و پک ارائه شده توسط انجمن سینمای جوانان ایران عرضه شده است که استقبال از همگی آن‌ها قابل قبول بوده است.

در خلاصه داستان «دلکو» آمده است: «بعد از ایمان از فوت پدر بزرگش به دنبال فرصتی است که در مورد علاقه اش با دختر عمه خود صحبت کند که زلزله چهار ریشتری در مشهد او را وارد ماجرای عجیبی می کند.»

بازیگران فیلم دلکو

بازیگران این فیلم شامل: سید مصطفی آزاد، علیرضا رواندل، شاهین نورایی، مهشید شریفی، سمیرا سلطانی، جلال کریم زاده، سحر داوودی، هادی عصمتی، جلال شهبازنژاد، ایمان عظیمی، علی ضابطیان، دانیال هاشمی، امیرحسین محمدی است.

بیوگرافی سید مصطفی آزاد

خلاصه داستان فیلم دلکو

درخشش مصطفی در فعالیت اینستاگرامی باعث شده تا در چند ماه آخرین وی به سریال سازی در عرصه اینستاگرام پرداخته و ویدئوهای خوبی را نیز برای مخاطبین به اشتراک بگذارد. آخرین ساخته آزاد، ساختن سریال دوراهی بوده است .

بیوگرافی علیرضا رواندل

خلاصه داستان فیلم دلکو

علیرضا رواندل متولد ۲۱ مرداد ماه در مشهد، بازیگر ایرانی است. او در دوران نوجوانی، کلاس‌های بازیگری رضا رضاپور را گذراند. اولین حضور جدی او در تئاتر در سال ۱۳۷۲ در نمایش «مادر» به کارگردانی سعید تشکری بود.

سایر عوامل

خلاصه داستان فیلم دلکو

نویسنده: آرمین ترابی، سید مصطفی آزاد
کارگردان: سید مصطفی آزاد
تهیه کننده: امیرحسین خسرویان

نظرات