زمان پخش و تکرار سریال آسمان همیشه ابری نیست از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

0

سریال آسمان همیشه ابری نیست از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سریال آسمان همیشه ابری نیست برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال آسمان همیشه ابری نیست

این مجموعه به کارگردانی سعید عالم‌زاده، نویسندگی احمد خداکریم و تهیه‌کنندگی امیرهوشنگ پوررحمانی محصول سال ۱۳۸۹ در زانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این سریال برای بار اول از شبکه یک پخش شد و طرفداران زیادی داشت. اکنون قرار است این سریال از ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم بازپخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به جعفر دهقان ،لیلا بلوکات،سمیرا حسینی ،حدیثه تهرانی ،تیما پوررحمانی ،ماریه ماشاالهی ،فلور نظری ،سپند امیرسلیمانی ،کاوه خداشناس ،فریبا نادری ،حامد وحید ،شبنم معززی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده روایتگر زندگی و دغدغه‌های ۵ دوست و همکلاسی است که هر یک به فرا خور زندگیشان با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند. دخترانی که در برهه حساس نوجوانی، روزهای تلخ و شیرینی را تجربه می‌ نمایند. روزهایی که گاه با قهر و آشتی و گاه با اشک و لبخند سپری می‌ شود….

در واقع این مجموعه با محوریت جوانان و خانواده تلاش می‌کند بی‌رودربایستی و ملاحظات بیهوده عرفی و رسانه‌ای این موقعیت حساس و پرتلاطم را به تصویر بکشد.

سریال آسمان همیشه ابری نیست از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال آسمان همیشه ابری نیست از شبکه آی فیلم

این سریال ۳۰ قسمتی از شنبه هرشب از ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت۲ بامداد و ۱۰ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این مجموعه می توان به  طوفان مهردادیان ،مختار سائقی ،افسانه خشتی ،سیامک قاسمی ،مهرداد صحیحی ،سپهر عالم زاده ،ناصر ممدوح و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات