ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام

0

ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام

خرید فالوور

خرید لایک

خرید ویو

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است، بنابراین یک کانال بازاریابی عالی به شمار می آید. به همین دلیل است که حتی با یک نگاه معمولی به حساب‌های آن، بسیاری از برندهای بزرگ آشکار می‌شوند.

 خرید فالوور

پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس منحصربه‌فرد آن به برندها فرصت‌های بی‌نظیری را برای به دست آوردن بازدید بالا و برقراری تعامل با مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما در این مقاله به ایده هایی برای کمک به افزایش فروش شما اشاره خواهیم کرد.

  • نمایه اینستاگرام خود را به یک فروشگاه تبدیل کنید

اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام به مشتری، ایجاد یک پروفایل خلاقانه است که برای جلب توجه خریدار طراحی شده است. در بیو، از مشتریان فروشگاه خود استقبال کنید و یک کال تو اکشن درج کنید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانید برای افزایش انگیزه فالوورهایتان، از ایده ارسال رایگان استفاده کنید.

اگر به طور مرتب در استوری اینستاگرام پست می گذارید، آلبوم های خاص و خلاقانه ایجاد کنید تا پیشنهادات، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارید.

از پست‌های استوری خود به همان شیوه‌ای استفاده کنید که یک فروشگاه از ویترین خود استفاده می‌کند. محصولات خود را به نمایش بگذارید، پیشنهادات ویژه را به اشتراک بگذارید و غیره.

  • در نمایه و پست های اینستاگرام خود برای شناسایی آسان برندسازی کنید

برای متمایز شدن از دیگران، باید یک پیام برند ثابت داشته باشید. برندسازی پروفایل شما بخش مهمی از حضور شما در اینستاگرام است. در ادامه به چند روش برای برندسازی در پروفایل و محتوای اینستاگرام برای شناسایی آسان برند اشاره شده است:

*     با عکس های خود یک سبک امضا ایجاد کنید

یکی از راه هایی که می توانید برند خود را به رسمیت بشناسید، ارسال تصاویر قابل تشخیص دائمی است. از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، ارزش این را دارد که وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه از محصولات خود عکس بگیرید یا بودجه ای برای عکاس برای ثبت تصاویر محصولات یا خدمات خود صرف کنید.

*     از یک طرح رنگ مارک دار استفاده کنید

برای ایجاد یک سبک بصری برای اینستاگرام، رنگ های برجسته را انتخاب کنید تا نمایه شما را نشان دهد. ممکن است رنگ های لوگوی خود را شبیه سازی کنید و از سایه های ترکیبی برای پست های خود استفاده کنید.

*     عناصر برند را در محتوای اینستاگرام خود بگنجانید

فالوورهای خود را با ایجاد فرهنگ شرکتی برندسازی شده در صحنه قرار دهید. می توانید یک استوری بورد با سناریوی سبک زندگی بسازید. عناصر مارک دار خاصی را اضافه کنید که نشان دهنده شرکت شما هستند.

*     هشتگ هایی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما هستند

هشتگ ها یکپارچه کننده جمعیت هستند و به تقویت پیام شما برای مخاطبان بزرگتر کمک می کنند. فهرستی از هشتگ‌هایی که نشان‌دهنده برند شما هستند را گردآوری کنید و سپس در مورد آن‌ها تحقیق کنید تا محبوبیت آن‌ها را در اینستاگرام بسنجید.

علاوه بر یافتن هشتگ های مناسب، هشتگ های مارک دار را نیز انتخاب کنید. هشتگ های مارک دار پست های شما را هدایت می کنند، بنابراین از آنها در سراسر نمایه خود استفاده کنید.

  • خریداران را با محتوای شخصی اینستاگرام جذب کنید

استراتژی محتوای اینستاگرام و نمایه برند، ایجاد روابط با مشتریان آینده را آسان تر می کند. ایجاد تعامل بین کسب و کار شما و خریداران برای فروش ضروری است. محتوای اینستاگرام و شهرت شما بهترین ابزار فروش شماست.

  • فلسفه شرکت خود را به اشتراک بگذارید

شرکت شما چیست؟ معنایی برای کسب و کار خود و دلیلی برای بودن پیدا کنید. به این فکر کنید که چه چیزی شما را برای فروش محصولاتتان ترغیب می کند. به جای تجاری سازی یک هدف، به سراغ چیزی بروید که به آن علاقه دارید.

  • تصاویری مرتبط با برند خود پست کنید

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. بنابراین قبل از هر چیز، شما باید فقط تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید.

در حالت ایده آل، تصاویر شما خلاقانه و چشم نواز خواهند بود و محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید را به درستی برجسته می کنند. هنگامی که مشتریان شما وارد پروفایل شما شدند، باید بتوانند فورا برند شما را تشخیص دهند.

اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که در اینستاگرام پست می‌کنید مطابق با استراتژی کلی برند و کسب‌وکار شما باشد تا احساس برند معتبر را به آن‌ها بدهد. اگر برند شما شیک و مینیمالیستی است، باید در اینستاگرام شیک و مینیمالیستی به نظر برسد.

  • روی تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید

تبلیغات در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا به یک مخاطب جدید و هدفمند برسید. این یک سرمایه گذاری ارزشمند است، به خصوص اگر نام تجاری یا کسب و کار شما نسبتا جدید باشد. شما می توانید تبلیغات اینستاگرام خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به مشتریانی دست پیدا کنید که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند هستند.

  • کمپین های هدف گذاری مجدد اینستاگرام را اجرا کنید

برای بهبود اثربخشی تبلیغات اینستاگرام خود، از هدف گذاری مجدد برای جذب افرادی که قبلا از وب سایت شما بازدید کرده اند استفاده کنید. به عبارت دیگر، مصرف کنندگانی که قبلا سطح علاقه خود را به آنچه برند شما ارائه می دهد ابراز کرده اند.

هدف گذاری مجدد اساسا تبلیغاتی است که به طور خاص بازدیدکنندگان وب سایت را هدف قرار می دهد که بدون خرید آن را ترک می کنند. تبلیغات پویا در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که محصولات مناسب را در زمان مناسب به فرد مناسب تبلیغ کنید.

خرید لایک

  • از اینفلوئنسرها غافل نشوید

اینفلوئنسرها شخصیت های اینستاگرامی هستند که در حال حاضر مخاطبان ثابتی دارند. دنبال کنندگان آنها برای توصیه و مشاوره خرید به آنها نگاه می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که برندها به طور فزاینده ای برای تبلیغ محصولات خود به اینفلوئنسرها روی می آورند.

اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم بصری، راه مناسبی برای جذب مخاطبان هدف شما با کمک اینفلوئنسرها ارائه می‌کند. یک استراتژی خوب با تکیه بر بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند ترافیک بالا و تعامل بیشتری داشته باشید که در نهایت بازده و میزان تبدیل بالاتری را به همراه دارد.

برای افزایش تعداد فروش های ایجاد شده توسط محتوای اینفلوئنسر، کد تخفیف یا لینک تبلیغاتی را در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهید. اگر قصد دارید از چندین اینفلوئنسر برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید، به هر کدام یک کد یا پیوند منحصربه‌فرد اختصاص دهید تا بتوانید تبدیل‌های فردی آنها را پیگیری کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام همچنین یک راه عالی برای افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو است زیرا به معنای واقعی کلمه باعث می شود افراد بیشتری در مورد برند شما صحبت کنند.

  • تجربه استفاده واقعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید

اگرچه تصاویر باکیفیت محصولات شما ممکن است توجه مردم را به خود جلب کند، اما ممکن است همیشه برای افزایش فروش کافی نباشد. برای اینکه محتوای اینستاگرام شما تاثیر واقعی داشته باشد، تجربه استفاده واقعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید.

محصولات خود را با نشان دادن راه هایی که مردم از آنها دوست دارند و از آنها لذت می برند، به حرکت در آورید و به آنها کمک کنید بفهمند که چگونه می توانند از آنها استفاده کنند و از آنها لذت ببرند.

  • شوخ طبع باشید

طنز در جذب مخاطب و افزایش ویو اینستاگرام نقش بسزایی دارد. برای افزایش فروش، سعی کنید محتوای شوخ و طنز مرتبط را در پست های اینستاگرام خود قرار دهید. هدف بهبود درک مردم از برند شما است و شما می دانید که درک مثبت از برند چقدر می تواند بر فروش تأثیر بگذارد.

خرید ویو

  • تخفیف یا هدایایی ارائه دهید

ارائه تخفیف یا هدایا یکی از موثرترین راه ها برای افزایش فروش شما در اینستاگرام است. این یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغ محصولات شما و افزایش فروش است. از طریق این روش، شما همچنین می توانید آگاهی از محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید.

وقتی هدایا یا تخفیف ارائه می دهید، طبیعتا مشتریان بالقوه را جذب می کند و آنها را تشویق می کند که محصول یا خدمات شما را بخرند. اگر مشتریان شما محصولات یا خدمات شما را دوست دارند، در صحبت کردن درباره برند شما و تبلیغ آن تردیدی نخواهند داشت.

شما به عنوان یک کسب و کار فعال در اینستاگرام می توانید با استفاده از ترفندهایی که ارائه شد فروش خود را افزایش دهید. با این حال، افزایش فروش در اینستاگرام در وهله اول منوط به افزایش فالوورهای شماست. شما با داشتن صفحه ای با ترافیک بالا می توانید از کسب و کار خود به درآمد برسید. قطعا شمایی که تعداد فالوورهای قابل توجهی ندارید یا به تازه گی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اید، نمی توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و فروش رضایت بخشی داشته باشید. اما نیازی نیست نگران باشید، خرید فالوور از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی روشی است که می توانید با استفاده از آن میزان فالوورهای خود را افزایش دهید.

کافه فالوور یکی از برندهای معتبر در ارائه خدمات اینستاگرامی است که امکان خرید فالوور ارزان، خرید بازدید، خرید ویوی فوری، خرید لایک، خرید کامنت و … را برای کاربران اینستاگرام فراهم آورده است.

نظرات