آنچه باید از ارز الون بدانید!

0

ارز الون، توکن پلتفرم Dogelon Mars است. ارز دیجیتال الون یک فورک دوج کوین می­باشد که در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک ارز جهانی برای مردم در سراسر جهان شناخته می­شود. آنها می گویند این ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین یا شیبا، میم کوین (ارزهایی که برای سرگرمی به وجود آمده­اند) نیستند. این ارز دیجیتال یک پروژه واقعی است که دائما در حال تحول است.

نگاهی کلی به ارز الون:

عرضه کننده ارز دیجیتال الون گفت: “اگر از کسی به وسیله توکن ما کلاهبرداری شده باشد، ما جبران می­کنیم و این اولین قدم برای اثبات اعتبار ماست.” برخلاف ادعای این تامین کننده، بسیاری این ارز دیجیتال را یک میم کوین می­دانند و می­گویند این ارز دیجیتال هیچ مشکلی را در دنیای واقعی درست نمی­کند. امروزه اطلاعات محدودی در مورد این ارز دیجیتال در دسترس است، اما ما سعی کرده­ایم صرافی­هایی را در ادامه به شما معرفی کنیم که از این ارزهای دیجیتال پشتیبانی می­کنند. در این مقاله به بررسی روند قیمت این ارز دیجیتال می­پردازیم.

 ارز الون

ارز دیجیتال الون چیست؟

یکی از ارزهای دیجیتالی که در هفته­های اول به سود ۱۶۵ درصدی دست یافتند، ارز الون بود که توجه بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرد. این ورود و رکود بی سابقه توانست در مدت کوتاهی باعث شود بسیاری از خریداران در سراسر جهان معاملات خود را با این ارز محدود کنند. زمانی که این ارز دیجیتال جدید معرفی شد، حرف­های زیادی پشت آن وجود داشت، به طوری که برای مدتی عده­ای این ارز را واقعی نمی­دانستند. اما در این بین ایلان ماسک، بنیانگذار این ارز در سایت اصلی نوشت:

شهروندان عزیز کره زمین، همانطور که مطلع هستید من زندگی خود را وقف تبدیل شدن به یک انسان چند سیاره­ای کرده­ام. من از چهار شیوه به این هدف دست یافته­ام: پرواز بین سیاره­ای، تغییر شکل سیاره­ای، فرستادن مهاجران و ایجاد ارز بین سیاره­ای. خوشحالم که اعلام کنم امروز پیشگامان ما در یک ماموریت به مریخ هستند و ما اولین ارز بین سیاره­ای را الون اعلام می­کنیم.

تاثیر ایلان ماسک بر ارز الون:

این ارز بیشتر به دلیل مدیر عامل آن، ایلان ماسک، شناخته شده است. همه ما ایلان ماسک، شخصیت معروفی که صاحب کارخانه تسلا می­باشد را می­شناسیم و همین موضوع باعث جذب سرمایه گذاران به این ارز شده است. ایلان ماسک بنیان گذار این ارز بسیار غنی با ارزش خالص بیش از ۱۶۰ میلیارد دلار آمریکا است. موفقیت این فرد باعث محبوبیت وی در شبکه­های اجتماعی شده و در اظهارات خود مسائل مختلفی را در مورد قیمت مطرح کرده است.

ارز الون از نظر فنی یک فورک دوج کوین است. از مهم­ترین کاربردهای این ارز می­توان به خرید اینترنتی، امکان تراکنش­های بین المللی، تسهیل معاملات سنگین و سرمایه گذاری اشاره کرد. در واقع اکثر ارزهای دیجیتال به عنوان یک ارز بین المللی محسوب می­شوند و از اعتبار و ارزش بالایی برخوردارند. هنوز اطلاعات دقیقی از این ارز ارائه نشده است و در چند صرافی محدود قابل معامله می­باشد. این ارز تقریباً شبیه به دوج کوین است و در واقع این ارز جزء ارز دیجیتال با پشتوانه و اعداد دیجیتال نمی­باشد.

روند قیمت ارز دیجیتال الون چگونه است؟

در این بخش از مقاله قصد داریم روند قیمت ارز دیجیتال الون را از ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ تا ۳۰ می به شما نشان دهیم تا از آن آگاه شوید. قیمت ارز دیجیتال الون حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۸ دلار و حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت ۱۰۴٫۵۶۶٫۴۸۹ دلار است. ارز دیجیتال ELON در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱٫۴۶ درصد افزایش یافته است و این ارز معمولا در CoinMarketCap در رتبه ۱۴۹ قرار دارد. این ارز رمزنگاری شده به بالاترین قیمت خود یا ATH در ۱۱ می ۲۰۲۱، با روندی ثابت رسیده است. در عکس زیر به طور کامل می‌توانید این روند را ملاحظه و تحلیل نمایید.

ارز الون

خرید و فروش ارز دیجیتال الون چگونه است؟

برای خرید و فروش ارز دیجیتال الـون باید در یکی از صرافی­های ارز دیجیتالی که از ارز الون پشتیبانی می­کنند ثبت نام کنید. و پس از ثبت نام و احراز هویت، رمز ارز و توکن­های خود را بخرید و بفروشید. اما قبل از انجام مراحل خرید و فروش، حتما از شیوه و نحوه ثبت نام و خرید و فروش در بورس انتخابی اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین با توجه به تحریم­های موجود، کاربران ایرانی برای خرید ارز دیجیتال الون، ابتدا باید یکی از سکه­های پایدار(استیبل کوین­ها) را خریداری کرده و سپس آنها را صرافی مورد نظر خود به ارز دیجیتال الون تبدیل کنند.

ارز الون

کدام صرافی­ ها از ارز دیجیتال الون را پشتیبانی می­ کنند؟

از جمله صرافی­هایی که امکان خرید یا فروش ارز الون وجود دارد می­توان به موارد زیر اشاره کرد. در ادامه می­توانید از این صرافی­ها اطلاعات کسب کنید و در ادامه با هر یک از آنها آشنا شوید.

  1. UniSwap: UniSwap Exchange یکی از پلتفرم­های Open Source است و در گروه صرافی­های غیرمتمرکز قرار می­گیرد. برای مبادله ارز دیجیتال الون می­توانید از این صرافی استفاده کنید.
  2. Poloniex: صرافی Poloniex یک پلتفرم مبادله­ای ارائه می­دهد که علاوه بر ارز دیجیتال الون از سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، ترون، اتریوم، کاردانو و … پشتیبانی می­کند.
  3. زیروایکس: صرافی زیروایکس به شما امکان مبادله دارایی­ها در بلاک چین اتریوم را می­دهد. همچنین می­توانید از زیروایکس Exchange برای انتقال دارایی­های ارز الون خود استفاده نمایید.
  4. وان اینچ: صرافی One Inch که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، به عنوان یکی از صرافی­های غیرمتمرکز شناخته می­شود که بستری را برای تبادل ارزهای دیجیتال فراهم می­کند.
  5. Bitrue: Bitrue Exchange در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و قصد دارد از فناوری بلاک چین مالی برای ارائه فرصت­های مالی به همه افراد فارغ از موقعیت یا موقعیت مالی استفاده کند.
  6. BKEX: صرافی BKEK علاوه بر ارز الون، قابلیت پشتیبانی از ارزهای رمزنگاری شده مانند کاردانو، اتریوم، بیت کوین، دوج کوین و … را نیز دارد.

ارز الون

نحوه خرید ارز دیجیتال الـون

شما می­توانید این ارز را از صرافی­هایی که پیش­تر نام بردیم خریداری کنید. این صرافی­ها مکانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با مارکت کپ پایین است. ابتدا باید ارزهای محبوبی مانند بیت کوین، اتریوم یا BNB را از یک صرافی بزرگ مانند بایننس خریداری کنید. سپس برای انجام عملیات، به یک کیف پول (مثل یک کیف پول متامسک) نیاز دارید تا با آن به یک صرافی غیرمتمرکز اونس متصل شوید. اکنون می­توانید ارز الون خریداری کنید.

ارز الـون، یک راه سرمایه گذاری عالی برای ریسک پذیران

ارز دیجیتال الون یکی­از جدیدترین ارزهای دیجیتال در بازار است. همانطور که گفتیم بسیاری این ارزهای دیجیتال را میم کوین به حساب می­آورند که هدف به خصوصی را دنبال نمی­کنند. اما ایلان ماسک این ارز را یک ارز بین سیاره­ای برای استفاده در مریخ توصیف کرده است. با این حال، این صحبت­ها با واقعیت امروز فاصله زیادی دارد. اما رویدادها و تحولات علمی مهم همیشه با رویا و خیال آغاز شده است! اگر عاشق ریسک و هیجان هستید، می­توانید مقدار کمی از پول خود را(که اگر تمام پول خود را از دست بدهید، هیچ مشکل یا ناراحتی نداشته باشید) بر روی ارزهای دیجیتال مانند ارز الون که توکن پلتفرم Dogelon Mars است سرمایه گذاری کنید. همچنین همیشه به خاطر داشته باشید که این یک سرمایه گذاری پرخطر است و احتمالا گزینه­های بهتری برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هم وجود دارد.

نظرات