زمان پخش سریال یک مشت پر عقاب از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال یک مشت پر عقاب : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال یک مشت پر عقاب برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال یک مشت پر عقاب

این سریال به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه کنندگی بهروز خوش رزم محصول سال ۱۳۸۵ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است. این مجموعه برای بار اول در بهمن‌ماه ۱۳۸۶ از شبکهٔ ۱پخش شد و یکی از سریال های بسیار محبوب در زمان خودش بود.حالا قرار شده این سریال از ۲۵ دی ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش می شود. ناگفته نماند اینن سریال جایگزین سریال چهار چرخ می شود.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به رضا کیانیان،حامد بهداد،خزر معصومی،پرویز پورحسینی،احمد آقالو،آهو خردمند،فریبا کامران،بهرام ابراهیمی،نیره فراهانی،علی انصاری،سید مهرداد ضیایی،محمود بنفشه‌خواه،مهدی تقی‌نیا،کاظم هژیرآزاد و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده در پی درگذشت خواهر دوقلوی، امیرحسین دانشور فارغ التحصیل رشته مهندسی نفت که در حال گذراندن خدمت وظیفه است،او به تهران فرا خوانده می شود. پدر او مهندس دانشور از مهندسان قدیمی شرکت ملی نفت که در اثر حادثه خودکشی دخترش سکته کرده و بستری شده است. امیرحسین پس از اتمام مراسم درست در شبی به تبریز برمی گردد که همان روز مردم تبریز طی اقدامی اعتراضی دفتر حزب رستاخیز را به اتش کشیده اند و…

زمان پخش سریال یک مشت پر عقاب

ساعت تکرار و زمان پخش سریال یک مشت پر عقاب از شبکه تماشا

این مجموعه ۱۴ قسمتی هرشب از ۲۵ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۹ صبح  و ۱۵ ظهر از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این سریال می توان به ساره بیات،حنانه شهشهانی،اشکان خطیبی،حمیدرضا میلاد،هومن کیایی،علیرضا خمسه،هرمز هدایت،مهدی میامی،بیوک میرزایی،محمود مقامی،مهران رجبی،محمدرضا غفاری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات