اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گام های شیدایی با نقش+ داستان و عکس ها

0

“فیلم گام های شیدایی″، فیلم ایرانی به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی محمود قهرمانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۲ و در ژانر درام، مذهبی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم گام های شیدایی که برای اولین بار بعد از چندسال، در آبان ۹۷ اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن آی فیلم شهریور ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و اسامی و همه نقش ها …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گام های شیدایی با نقش+ داستان و عکس ها

بیوگرافی بازیگران فیلم گام های شیدایی با عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم گام های شیدایی با نقش ها و عکس و داستان سریال شبکه آی فیلم شهریور ۱۴۰۰ را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

 

خلاصه داستان

فیلم “گام های شیدایی” روایتگر ماجرای زنی آمریکایی به نام “جولی” است که به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی را که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده‌های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود.

 فیلم گام های شیدایی

این فیلم با حواشی زیادی اکران شد طوریکه، جواد شمقدری در مصاحبه با مشرق نیوز گفت: “در موضع زدن نیستیم، ولی دلم می‌سوزد که به فیلمسازی مثل آقای بهمنی بودجه‌ی خوبی داده می‌شد، اما فیلمی که ما دیدیم، واقعاً ارزش هزار تومان هم نداشت… قهرمان شدن پیشکش، “گام‌های شیدایی” اصلاً فیلم نیست…” گفتنی است این فیلم، با بودجه‌ای معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان در ایران و بیروت ساخته شد و تنها در بیست درصد آن بنیاد سینمایی فارابی مشارکت کرد.

 

اسامی بازیگران فیلم گام های شیدایی به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم گام های شیدایی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: حمید بهمنی، تهیه کننده: محمود قهرمانی، فیلمنامه: دفتر ادبیات و هنر دانشجویی، بازنویسی فیلم‌نامه: مهدی سجاده‌چی، مدیر فیلم‌برداری: امیر معقولی، تدوین: مهدی حسینی وند، موسیقی: بهزاد عبدی، مجری طرح: مصطفی سلطانی، مدیر تولید: مجتبی امینی، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، انتخاب بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: آرش سجادی حسینی، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، عکس: محسن جسور.

نظرات