خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال روزگار جوانی ۲ + بیوگرافی بازیگران و عکس ها

0

سریال روزگار جوانی ۲ : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های سریال روزگار جوانی ۲ همراه با اسامی عوامل با بازی لاله صبوری، زهرا داودنژاد، سیاوش چراغی پور و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال روزگار جوانی 2

این سریال به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه کنندگی سپهر محمدی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.این مجموعه برای بار اول در سال ۱۴۰۰ از شبکه پنج تهران پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. این مجموعه در واقع ادامه سریال روزگار جوانی ۱ است که در سال ۱۳۷۸ یعنی ۲۱ سال پیش بر روی آنتن رفت و در همان زمان توانست مخاطبین زیادی را به خود جذب کند و همین باعث شد فصل دوم آن پخش شود.

خلاصه داستان

در فصل دوم بازیگران جدیدی حضور دارند اما این فصل هم مانند فصل اول به شکل اپیزودی پیش می‌رود و در هر قسمت ماجرای جدیدی از مشکلات جوانان متولد ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ را نمایش می‌دهد…

خلاصه سریال روزگار جوانی 2

بازیگران سریال روزگار جوانی ۲

لاله صبوری

زاده ۱۶ تیر ۱۳۴۸ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او سابقهٔ مجریگری در شبکهٔ جام جم داشته‌است. یکی از سریال‌های دیگری که او در آن درخشید سریال این زمینی‌ها است که از تلویزیون پخش شد اشاره کرد.

بازیگران سریال روزگار جوانی 2

لاله صبوری در سریال روزگار جوانی۲

سیاوش چراغی‌پور

او متولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ در کرمانشاه ، بازیگر است و تحصیل کرده رشته بازیگری می باشد که از سال ۱۳۶۷ وقتی ۲۵ ساله بود از تئاتر شروع کرد و از سال ۱۳۷۴ جلوی دوربین رفت.بیشتر شهرت این بازیگر از سریاللیسانسه ها شروع شد.

عوامل سریال روزگار جوانی2

دیگر عوامل

نویسندگان: اکبر محلوجیان، فرهاد نقدعلی، محمد رضا زمانی، احدی‌نیا، مدیر نور و تصویربرداری: حسن اسدی، مدیر برنامه ریزی: محمد صادقی، منشی صحنه: سمانه دالوند، طراح لباس: فرانک شریفیان، مدیر صدابرداری: علیرضا نیازی، طراح چهره پردازی: محمد ضیایی، تدوین: محسن توکلی، طراح صحنه: محمد رضا میرزا محمدی، جلوه‌های ویژه بصری: مرتضی مشهودی، عکس و فیلم پشت صحنه: سارا ندیمی، مسئول هنروران: کبری بختیاری، شایق، مدیر تدارکات: ولی درویشی، مدیر تولید: محمد علی عزیزی.

نظرات