قسمت ۸ سریال چشم بندی + دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت ۸ هشتم (mp4)

0

دانلود کامل قسمت هشتم ۸ سریال چشم بندی قسمت ۸ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه سه سیما همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال چشم‌بندی قسمت ۸ هشتم که امشب یکشنبه امشب ۱۸ دی ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه ۳ و تلوبیون منتشر میشود را در ادامه مشاهده کنید:

قسمت 8 سریال چشم بندی + دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت ۸ هشتم (mp4)

قسمت ۸ سریال چشم بندی + دانلود کامل سریال چشم بندی قسمت ۸ هشتم (mp4)

قسمت ۸ “چشم‌بندی” از شبکه سه سیما در ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود، لینک های دانلود پیش از پایان این قسمت از سریال بارگذاری میشود:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال چشم بندی قسمت هشتم را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

سریال «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو از روز جمعه ۹ دی ماه روانه آنتن شبکه سه می‌شود و به تازگی پخش خود را آغاز کرده و داستان آن درباره کارخانه‌ای است که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان شده‌اند.

این سریال جدیدترین مجموعه شبکه سه سیما است که با مشارکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با نظارت گروه اجتماعی تولید شده است.

عوامل

شاهد احمدلو کارگردان، امیر ابیلی سرپرست نویسندگان و تهیه‌کنندگی این کار بر‌عهده سلیم ثنائی است. دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: نویسندگان: محمد رعیت‌پور، حامد آبکنار، مسعود غزنچایی، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر تولید: حسین باقریان.

«چشم بندی» در قدم اول، بسیار حضوری خوشایند دارد چون طنازانش همه یادآور اتفاقات شیرینی برای مخاطب‌اند، از زوج حمید لولایی و مرجانه گلچین گرفته تا شهرام قائدی، نعیمه نظام‌دوست و سروش جمشیدی و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون سعید پیردوست که این روزها کمتر از گذشته، آثاری از او،می‌بینیم

تقریباً ۶ قسمت از «چشم‌بندی» بیرون آمده و برای نقد کردن به‌طورکامل نیازمند زمان بیشتری است اما توقع بیننده تلویزیون بیش از این‌هاست. وقتی سریال‌های قدیمی رضا عطاران که حمید لولایی هم در آن ایفای نقش کرده است و یا کارهای مهران مدیری و «سه در چهار» مجید صالحی و برخی دیگر را ببینیم، انتظارات‌مان بیشتر می‌شود.

نظرات