زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال جلال الدین از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

زمان پخش سریال جلال الدین : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال جلال الدین برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال جلال الدین

این سریال به کارگردانی شهرام اسدی و آرش معیریان و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر محصول سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ در ژانر تاریخی،خانوادگی و درام است. این مجموعه برای بار اول در سال ۱۳۹۳ از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه به زندگی مولانا می پردازد و ساخت این مجموعه تلویزیونی در سه فاز برنامه‌ریزی شده بود و فاز اول آن در خوانسار، اصفهان و کاشان تصویربرداری شده، چون فضای معماری دوران کودکی مولانا که بلخ بوده کاملاً ایرانی بوده‌است.این سریال سه فاز است که به کودکی، جوانی و میانسالی و پیری مولانا می‌پردازد. حالا قرار شده این سریال از دوم دی ماه ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال پشت کوه‌های بلند شود.

از جمله بازیگران این سریال می توان به علی نصیریان،لادن مستوفی،علیرضا خمسه،محمد فیلی،علی دهکردی،شبنم مقدمی،آرش مجیدی،رضا بهبودی،محمدجواد جعفرپور،مهتاج نجومی،آتش تقی‌پور،داود فتحعلی‌بیگی و… اشاره کرد.

این سریال به وقایع حکومتیِ زمان کودکی و نوجوانی جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولانا می‌پردازد. پدر مولانا، محمدبن حسین خطیبی، معروف به سلطان‌العلما، مردی عارف و از بزرگان صوفیه است که در برابر حکومت می‌ایستد، و این در حالی است که مولانا در حال نظارهٔ این وقایع است می پردازد.

زمان پخش سریال جلال الدین از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال جلال الدین از شبکه آی فیلم

این مجموعه تلوزیونی ۱۱ قسمتی از جمعه دوم دی ماه ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۷ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱ بامداد و ۹ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به اسماعیل خلج،محمود جعفری،لیلا موسوی،فریده سپاه‌منصور،کاظم هژیرآزاد،مهیار پورحسابی،انوش معظمی،ولی‌الله مؤمنی،نیکی نصیریان و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات