اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لختگی با نقش + خلاصه داستان و عکس ها

0

“اسامی بازیگران فیلم لختگی با عکس و بیوگرافی نقش ها به همراه خلاصه داستان فیلم لختگی ″، این فیلم ایرانی به کارگردانی کاوه دهقان پور و تهیه کنندگی مهدی ودادی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی لختگی که بتازگی پروانه نمایش گرفته است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی بازیگران گیتی قاسمی، امیررضا دلاوری، و… با نقش ها و داستان کامل و دانلود کامل با کیفیت عالی با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لختگی با نقش + خلاصه داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “لختگی” روایتگر ماجرایی جذاب و متفاوت است. در خلاصه داستان این فیلم، آمده: “این اراضی سال‌هاست رازی در سینه خود دارد، شاید امروز همان روزیست که باید گوری را نبش کرد و راز خفته را از این اراضی مرموز بیرون کشید.”

خلاصه داستان فیلم لختگی

گفتنی است این فیلم به کارگردانی کاوه دهقان‌پور، تهیه‌کنندگی مهدی ودادی و نویسندگی حسن وارسته در حال حاضر روزهای پایانی پیش تولید را پشت سر می‌گذارد و بزودی در شمال کشور مقابل دوربین خواهد رفت.

دانلود فیلم لختگی

این سینمایی قرار است در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لختگی به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لختگی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: کاوه دهقان پور، تهیه کننده: مهدی ودادی، نویسنده: حسن وارسته، مدیرفیلمبرداری: حمید مهرافروز، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا الیاسی، دستیار نگارش: حمید یونسی، تدوین: احسان واثقی، جلوه‌های ویژه میدانی: عظیم محمدی، مجری طرح: مجتبی بهرامی، مدیر تولید: رضا نوروزی، منشی صحنه: کیمیا نوری، مدیر تدارکات: میثم یکتا، عکاس: شهرزاد آذخ، مدیر تبلیغات: شیدا محمدیان، فیلمبردار پشت صحنه: طه کنشلو و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

نظرات