نکات مهم و کاربردی در انتخاب نوع و سایز لباس شنا زنانه

0

دریا این آبی بیکران همواره ما را مجذوب خود کرده است. قطعا همگی آب تنی کردن را تجربه کرده‌ایم. برای لذت بردن از تعطیلات، مهم است که با لباس شنای یک یا دو تکه خود احساس راحتی کنیم. اما چگونه باید لباس شنای مناسب را پیدا کرد؟ قبل از هر چیز مهم است بدانید برای چه منظور لباس شنا زنانه می‌خواهید بخرید. آیا برای شرکت در مسابقات به یک لباس شنا نیاز دارید یا به دنبال آفتاب گرفتن در کنار سواحل دریا هستید. سایز و فرم بدن در تعیین لباس مناسب شنا نقش اساسی ایفا می‌کنند. اگر تمام نکات مربوط به خرید را رعایت کنید از انتخاب خود راضی خواهید بود و از تفریح یا ورزش مورد علاقه نهایت لذت را می‌برید.

 راهنمای خرید لباس شنا زنانه

چطور سایز مناسب لباس شنا زنانه را انتخاب کنیم؟

خرید سایز صحیح لباس شنا زنانه از فروشگاه کار چندان سختی برای افراد نخواهد بود. در اغلب فروشگاه‌ها امکان پرو وجود دارد و همچنین می‌توان از فروشندگان نیز در این زمینه کمک گرفت. اما اگر به دنبال خرید اینترنتی هستید، باید دور باسن، دور کمر و دور سینه خود را اندازه ‌گیری کرده و مطابق با جدول بندی، سایز لباس شنا خود را انتخاب کنید.

انتخاب لباس شنا مناسب براساس فرم بدن

هر روزه بر تعداد علاقمندان ورزش شنا و تفریحات مربوط به آن افزوده می‌شود. دغدغه اصلی اغلب افراد انتخاب یک لباس شنا مناسب است که بتواند فرم بدن را به خوبی نشان داده و همچنین احساس راحتی نیز با خود به همراه داشته باشد. اما چند سایز مختلف وجود دارد؟ برای فرم بدن گلابی شکل چه لباس شنایی مناسب است؟ شما می توانید مدل های بسیار زیادی را در پیج لباس شنا زنانه ساترال مشاهده نمایید ولی برای انتخاب درست آنها باید نکاتی رابدانید که در ادامه بیشتر به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

پیج اینستاگرام لباس شنا و مایو زنانه و دخترانه

فرم بدن گلابی شکل

منظور فرم بدنی است که قسمت پایین تنه نسبت به بالاتنه بزرگ‌تر است. افراد با این استایل بدنی هنگام خرید باید به چند نکته توجه کنند. این افراد باید در جستجوی لباسی باشند که با جمع و جور نشان دادن قسمت پایین تنه به شکل بدنشان هارمونی ببخشد. بهتر است از لباس شنا پادار یا یکسره استفاده شود. این افراد به هیچ عنوان نباید لباس شنا زنانه دامن دار و رنگی بپوشند؛ زیرا قسمت پایین تنه را پرتر نشان می‌دهد.

فرم بدن لارج

برای افرادی که ایکس لارج هستند، رنگ لباس شنا زنانه هر چقدر تیره‌تر باشد، قسمت‌های برجسته را کم‌تر نشان می‌دهد. زمان انتخاب لباس شنا کمی به لباس مهمانی و شب فکر کنید. اگر سایز شما ایکس لارج است، چه مدلی را انتخاب می‌کنید؟ به طور یقین به سراغ لباس‌هایی خواهید رفت که در قسمت‌های بالاتنه و پایین تنه دارای برش‌هایی بوده یا طرح‌هایی به شکل عمودی روی پارچه نقش بسته باشد. خیلی نباید به دنبال لباس‌های تنگ و گن‌دار رفت؛ زیرا حرکت را برای شما سخت خواهند کرد. فراموش نکنید راحتی و تفریح شما است که مهم بوده و خود را آنطور که هستید بپذیرید.

فرم بدن لاغر

افرادی که لاغرند، بیشتر به دنبال ایجاد برجستگی روی بدن خود هستند. برای برجسته نشان دادن نیازی به پوشیدن مایو اسفنجی نیست؛ زیرا ممکن است هنگام شنا باعث فشار روی قفسه سینه شود. سعی کنید مایویی تهیه کنید که دارای چین در قسمت سینه‌ها و باسن باشد.

فرم بدن سیب

فرم بدن سیب به استایلی گفته می‌شود که در قسمت بالاتنه، پهلو و شکم اضافه وزن وجود داشته باشد. اگر شما فردی هستید که تیپ بدنتان سیب شکل است، باید قسمت بالاتنه لباس شنا زنانه شما یکسره باشد و به وسیله دو بند پشت گردن بسته شود. در قسمت پایین تنه نیز به دنبال مایو‌های پادار باشید.

فرم بدن ساعت شنی

ایده‌آل‌ترین فرم بدن ساعت شنی است. در این فرم بالاتنه و پایین تنه نسبت به کمر و پهلو حجیم‌تر بوده و این امر باعث می‌شود انواع لباس شنا مناسب فرد باشد. اگر شما فرم بدنتان ساعت شنی است، دقت کنید که از مایوهای کمربندار و یقه هفت اجتناب کنید. رنگ‌های روشن، انواع بیکینی و مدل‌های مختلف با این تیپ بدنی به راحتی هماهنگ می‌شوند.

فرم بدنی اچ شکل

در فرم بدنی اچ (H) شکل، شانه‌ها و باسن هم‌تراز بوده و سایز سینه و کمر کوچک است. برای این اندام‌ها باید حجمِ بالا و پایین بدن را بیشتر کرده تا شکل بدن متقارن دیده شود. مایوهای کمربنددار و رنگی بسیار مناسب این استایل بدنی هستند.

فرم بدنی وی شکل

در فرم بدن وی(V)  نیم تنه حجیم و پهن بوده و قسمت پاها لاغر هستند. اگر شما اندام وی شکل دارید، بالاپوش لباس شنا زنانه‌ای انتخاب کنید که مثلثی شکل و بندی باشد. در قسمت پایین تنه نیز به دنبال شورت‌های گره‌دار و طرح دار باشید تا پاهای شما را پرتراکم نشان دهد.

فرم بدنی اِی شکل

در شکل بدنی اِی (A) سینه کوچک و باسن بزرگ است. برای این نوع اندام یک تاپ فانتزی با بند انتخاب کنید تا به شانه‌های ضعیف، تراکم بخشد. برای قسمت پایین تنه نیز باید پاها را کم حجم نشان دهید. برای این منظور از مایو پادار یا دامن‌دار بدون چین نیز می‌توان استفاده کرد.

قیمت لباس شنا زنانه به چه صورت است؟

برای تعیین قیمت لباس شنا زنانه باید مواردی را لحاظ کرد. از جمله این موارد برند، جنس، کاربرد و ویژگی‌های جانبی محصول انتخابی است ، اما می توانید برای مشاهده و خرید انواع مایو و بیکینی زنانه با قیمت های مناسب به سایت خرید لباس شنا ساترال ، دیجی کالا ، ترب و ایمالز مراجعه کنید. اگر شما فردی هستید که شنا را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهید، باید لباسی استاندارد تهیه کنید که نه تنها مزاحمتی برای شنای شما ایجاد نکند بلکه باعث سهولت در انجام این عمل شود. نکته بعدی در خرید لباس مایو این است که از حساسیت خاصی برخوردار بوده پس هرگز به دنبال پارچه بی‌کیفیت نباشید، البته این بدان معنا نیست که حتما باید جنس گرانقیمت انتخاب شود. بلکه هدف این است که بتواند در مقابل کلر و آب شور دریا مقاومت نشان دهد و بدن را دچار مشکل نکند.

سایت خرید لباس شنا و فروشگاه اینترنتی انلاین مایو زنانه و دخترانه

کاربرد لباس شنا زنانه

اگرچه لباس شنا زنانه کاربردهای متفاوتی ندارد اما می‌توان آن را لباسی چند منظوره به حساب آورد. این لباس را اغلب در استخرها و دریا مورد استفاده قرار می‌دهند. البته جالب است بدانید که در ابتدا هیچ کدام از انواع مایو برای این منظور طراحی نشده بودند و اغلب رقصنده‌ها در کلوپ‌های شبانه در کشورهای اروپایی از این لباس استفاده می‌کردند. این لباس به مرور زمان توانست جای خود در بین مردم عادی باز کند. ما در صفحه خود در اینستاگرام درباره مایوها به تفضیل صحبت کرده‌ایم. حتما از صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

و در انتها …

مایو زنانه برای اندام‌های مختلف طراحی و دوخته شده است. هر کس با توجه به فرم بدن و نیاز خود می‌تواند بهترین را انتخاب کند. اما قبل از خرید بهتر است با شناخت اقدام کرد تا دچار پشیمانی نشد. یادمان باشد خرید یک لباس شنا زنانه جدا از اینکه ابزاری برای شنا و تفریح بوده، باید باعث افزایش اعتماد به نفس در شما شود و حتما حس خوبی در شما ایجاد کند. در هنگام انتخاب جنس پارچه نیز باید نهایت دقت را به عمل آورد. از خرید اجناس فیک بشدت بپرهیزید و در انتها اینکه چندان اهمیت به عکس‌ مدل‌های روی مجله‌ها ندهید و هیکل خود را دوست داشته باشید.

نظرات