کاتالوگ خفن مدل پالتو جدید ۲۰۲۲ ترند امسال

0

“ مدل پالتو جدید ۲۰۲۲ “، لازمه انتخاب مدل برای خرید یا دوخت یک پالتو شیک، شناخت فرم بدنتان است. فرم و استایل بدن هر شخص که بیانگر میزان برجستگی های بدن فرد و تناسب بین آنها است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل پالتو جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. مهمترین نکات برای خرید یک پالتو، شناخت فرم بدنتان است تا با انتخاب درست بتوانید عیوب اندامتان را پوشانده و استایل شیکی را به خود ببخشید.

مدل پالتو جدید ۲۰۲۲ جدید

می توان گفت پالتوهای نیمه تنگ و کمر باریکی که با کمربند تزیین شده باشند، مناسب این افراد هستند. از یقه های مناسب برای این استایل می توان به یقه های بلند و یک طرفه، یقه های باز و لاله شکل اشاره کرد. افراد با فرم بدن ساعت شنی برای زیبا تر نشان دادن استایل خود می توانند از پالتوهایی با دیزاین یک طرفه و کمر باریک (برش خورده) و قد بالای زانو، استفاده کنند. برای شست و شوی پالتو با پارچه الیاف طبیعی بهتر است آن را به خشکشویی بسپارید اما اگر امکان این کار برای شما وجود نداشت، آن را با آب سرد و مایع شست وشوی لباس (مایع مشکین شوی برای پالتوی تیره و مایع رنگین شوی برای پالتوی رنگ روشن) استفاده کنید.

مدل پالتو جدید دخترانه ۱۴۰۰

توصیه می شود از پالتوهایی که پایین تنه آنها دامنی و کلوش است و همچنین پالتو هایی با جیبهای بزرگ و پاکتی جهت خطای دید، استفاده کنند. بهتر است این افراد پالتو هایی با قد کوتاه تا بالای زانو و بالاتنه ی ساده (بدون هیچ تزییناتی) تهیه کنند. پارچه فوتر به دلیل ضخامت مناسب و تنوع در رنگ و طرح، قسمت اعظمی از پالتوها را در بازار تشکیل می دهند. عمر این پارچه پالتویی پرطرفدار بسیار بالا است و می توانید تا چند سال از این محصول استفاده کنید.

مدل زیبا پالتو دخترانه جوان

مدل جذاب پالتو مجلسی

مدل شیک پـالتو ایرانی

مدل پـالتو جدید ترکیه ۲۰۲۲

مدل پـالتو دخترانه ۱۴۰۰

مدل پـالتو دخترانه اسپرت

 

 

نظرات