جدیدترین مدل های ست کیف و کمربند مردانه شیک ویژه روز مرد ۱۴۰۲

0

ست کیف و کمربند مردانه : خرید ست کیف و کمربند مردانه برای روز پدر بسیار جذاب و مناسب است. به همین جهت ما مجموعه مدل های این ست ویژه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آکککماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست کیف و کمربند مردانه

جدیدترین مدل های ست کیف و کمربند مردانه شیک ویژه روز مرد ۱۴۰۲

نکات مهم ست کیف و کمربند :

بسیار مهم است که دقت کنید چه اندازه کمربندی مناسب با لباستان است. برای انتخاب کیف نیز متناسب با نیاز‌تان خرید کنید. اندازه کیف و کمربند اهمیت دارد و باید پیش از خرید این ست مردانه به آن توجه کنید. ممکن است عرض کمربند استایل شما را نامتناسب کند. به همین دلیل باید به این موضوع توجه کنید که چه اندازه کمربندی مناسب با لباس مردانه‌تان است. همچنین به این موضوع دقت کنید که شما به یک کیف مردانه دستی احتیاج دارید یا یک کیف پول مردانه.

ست کیف و کمربند

راهنمای خرید

رنگ : فارغ از سبک لباس پوشیدنتان اگر به دنبال خرید ست کمربند و کیفی هستید که با هر لباسی به سادگی ست شود مشکی و قهوه‌ای انتخاب خوبی است اما اگر جز افرادی هستید که به اندازه لباس‌هایتان برای خرید اکسسوری ها نیز هزینه می‌کنید، رنگ‌هایی مثل سفید و آبی و … هم ارزش خرید دارد. زیرا در استایلی هماهنگ با آن یقینا خاص به نظر می‌رسد.

کیف و کمربند مردانه

جنس : یک کمربند مردانه با چرم نامرغوبی که رویه آن در بعضی قسمت‌ها رفته است، روی بهترین لباس ها مانند وصله ناجوری به نظر می‌رسد. از طرفی دیگر کمربندهای ارزان و بی کیفیت در زمان کوتاهی خراب می‌شوند و شما باید به فکر خرید مجدد آن ها باشید. پس با خرید یک جنس مرغوب نه تنها ظاهری جذاب و شیک خواهید داشت، بلکه در طولانی مدت در هزینه‌های خود صرقه جویی خواهید کرد.

راهنمای خرید ست کیف و کمربند مردانه

نکات مهم نگهداری ست مردانه :

برای نگهداری کمربند و کیف ، بهترین کار تمیز کردن آن است. هرگز اجازه ندهید لکه های آب ، گل و لای مواد غذایی روی چرم طبیعی بماند. از آنجا که لکه های آب یا چربی ممکن است به مرور زمان عمر چرم را کاهش دهد ، از بین بردن لکه خشک شده نیز دشوارتر می شود.

ست کیف و کمربند مردانه هدیه روز پدر

رطوبت و آب باعث خراب شدن و از بین رفتن این نوع ست می شود. در این حالت ، هرگز کمربند و کیف مردانه را در فضای مرطوب قرار ندهید ، زیرا باعث از بین رفتن آن می شود و اگر لکه های آب روی آن باقی بماند ، ممکن است کپک بزند بنابراین بهتر است که ست خود را با دستمالی تمیز کرده و از شستوشوی آن خودداری کنید.

نکات مهم کیف و کمربند مردانه

یکی از راه های نگهداری ست ، استفاده از واکس و پولیش می باشد. ممکن است فکر کنید واکس زدن باعث کثیف شدن لباس ها شود. در این صورت بهتر است کمربند و کیف مردانه خود را زمانی که از آن استفاده نمی کنید واکس زده و سپس آن را با پنبه خشک کنید. تا باعث کثیفی لباس هایتان نشود.

قیمت ست کمربند و کیف

مدل های جدید ست مردانه

ست مردانه ویژه هدیه روز مرد

رنگ مناسب کیف و کمربند مردانه

همراه ما باشید

نظرات