همه‌چیز درباره سارافون دخترانه شیک و راحت!

0

این روزها آن‌قدر صنعت مد و فشن گسترده و متنوع شده است که شاید انتخاب یک لباس شیک اسپرت برای ما سخت باشد. معمولاً در شرایط عادی شما بر تن فرزند خود شلوار و تیشرت می‌پوشید و تیپ اسپرت او را با همان جین همیشگی می‌سازید اما باید بدانید اگر می‌خواهید فرزند شما خوش تیپ‌ و خوش استایل‌تر به نظر برسد، باید کمی تنوع در تیپ او ایجاد کنید. می‌دانستید که یکی از لباس‌های بسیار راحت و در دسترس، سارافون کودک است؟ سارافن کودک شبیه یک پیراهن است که آستین ندارد و به صورت جلو بسته و یا جلو باز تولید می‌شود. این لباس بچه گانه علاوه بر اینکه زیبا و شیک است، تنوع بسیار بالایی نیز دارد. یکی از مزیت‌های سارافون نسبت به پیراهن این است که شما می‌توانید از یک لباس دیگر در زیر آن استفاده کرده و این گونه استایل کودک خود را خاص نمایید. در ادامه به چند مدل سارافون دخترانه شیک اشاره خواهیم کرد تا شما عزیزان با سارافون دخترانه بچه گانه بیشتر آشنا شوید.

سارافون دخترانه

سارافون دخترانه‌ تابستانی یا زمستانی؟

ابتدا باید این موضوع را بدانید که این لباس در انواع سارافون بهاری، سارافون تابستانی، سارافون پاییزی دخترانه و البته سارافون زمستانی دخترانه تولید و عرضه می‌شود. این یعنی تنوع جنس این نوع لباس بالا است و این مدل پوشاک برای تمام فصول قابل استفاده است. این را می‌دانید که پوست حساس کودک شما آسیب پذیر است. پس شما باید با انتخاب جنسی مطلوب و مرغوب از هر گونه آسیب پوستی جلوگیری کنید. جنس لباس بچه گانه باید نرم، لطیف و مقاوم باشد. برای بهار و تابستان نخ، پنبه و کتان جنس‌های مناسبی هستند. در پاییز و زمستان هم مخمل، جین، پشم می‌توانند کودک شما را گرم کند. پس برای دخترتان از تهیه سارافون دخترانه نخ‌پنبه دخترانه در فصول گرم سال غافل نشوید. سارافون دخترانه جین، مخمل و مخمل کبریتی نیز از آن دسته لباس‌های پرطرفدار و محبوب در پاییز هستند.

دخترم کدوم طرح سارافون رو بپوشه؟

حالا که می‌دانیم سارافون را می‌توان به جای پیراهن دخترانه پوشید، انتخاب طرح ساده است. زیرا در حقیقت در تیپ کودک شما، سارافن لباس اصلی است و اگر قرار باشد اکسسوری خاص و یا لباس دیگری با آن ست شود، اولویت با سارافن است. در حالت کلی بدانید اگر می‌خواهید سارافون دختر شما ساده باشد و طرح خاصی نداشته باشد، می‌توانید اکسسوری‌ها و یا لباس‌های دیگر را طرح دار انتخاب کنید. اگر هم به طرح دار بودن لباس اصلی علاقه دارید سعی کنید لباس‌های و اکسسوری‌هایی که قرار است کودک شما آنها را با سارافن بپوشد، ساده و بدون طرح باشد. سارافون چهارخانه و آبرنگی دخترانه از آن دسته طرح‌های بسیار پرطرفدار هستند که کودکان نیز آن را می‌پسندند.

سارافون دخترانه

رنگ‌های روشن و شاد برای سارافون انتخاب کنید

همیشه این موضوع را در نظر بگیرید که درست است که می‌خواهیم کودک ما در هر شرایط خوش استایل و خوش تیپ باشد اما در عین حال باید به سلایق او نیز احترام بگذاریم. مثلاً اگر کودک شما به رنگ زرد علاقه‌ی چندانی ندارد سعی کنید لباسش را با رنگ مورد علاقه‌اش را که به عنوان مثال آبی است، برای او تهیه کنید. شما مادر گرامی تا حد امکان تلاش کنید که تیپ و استایل او را با رنگ‌های شاد بسازید. رنگ موضوع بسیار پر اهمیتی است زیرا تاثیر بسزایی بر روی روحیه کودک شما دارد. رنگ‌های شاد و روشن مانند سفید، آبی، زرد، صورتی، نارنجی می‌توانند مورد استقبال کودک شما قرار بگیرند. حتی گاهی ترکیب چند رنگ شاد با هم نیز فضای زیبایی را برای کودک ایجاد خواهد کرد.

ست‌های شیک سارافون دخترانه رو می‌شناسی؟

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که سارافون را با چه لباس‌ها و یا با چه اکسسوری‌هایی ست کنیم؟ جواب ساده است. در مورد ست کردن رنگ‌ها که توضیحاتی ذکر شد اما در مورد انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها باید بیشتر بدانیم. شما می‌توانید این لباس را با کت و یا ژاکت در زمستان ست کنید. کت و یا ژاکتی که رنگ آن متناسب با مدل سارافون دخترانه مجلسی کودک شما است، انتخاب کنید تا دختر شما آن را در فصول سرد سال روی این لباس بپوشد. نکته‌ی جالبی که در مورد این نوع لباس بچه گانه وجود دارد این است که، این لباس بدون آستین است پس کودک شما می‌تواند همواره لباس دیگری زیر آن بپوشد؛ این کار به زیبایی استایل او و متفاوت بودن تیپش کمک می‌کند. در فصول گرم سال از لباس‌های آستین کوتاه و نازک و در فصول سرد سال از لباس‌های کمی ضخیم‌تر و البته آستین بلند برای زیر سارافن استفاده کنید. اگر می‌خواهید در جمع خانوادگی یا دوستانه حاضر شوید زیر سارافون کودک خود شومیز بپوشید تا شیک و نیمه رسمی باشد. این ترکیب زیبا و شیک است. پس از انواع کت و همچنین شومیز  برای ست کردن با سارافن دخترانه شیک در استایل‌های اسپرت و یا نیمه رسمی استفاده کنید.

اکسسوری‌های جذاب برای سارافون دخترانه؟

فرقی نمی‌کند که کودک شما قرار است سارافون دخترانه کودک و یا نوجوان خود را در خیابان بپوشد و یا از این لباس بچه گانه در میهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی استفاده کند. شما در هر صورت باید برای جذاب شدن استایل او، از اکسسوری‌هایی مانند کیف، کفش، گل سر یا تل، جوراب یا جوراب شلواری، ساعت و یا عینک آفتابی استفاده کنید. سعی کنید کیف و کفش کودک خود را با هم ست انتخاب کنید و رنگ اکسسوری‌های دیگر را نیز با سارافن کودک خود هماهنگ کنید. فراموش نکنید که اگر سارافون کودک شما طرح دار است، حتما از گل سر و یا تل بدون طرح استفاده کنید تا استایل دختر دلبند شما شیک باشد. البته گاهی سارافن‌های طرح دار را همراه با اکسسوری‌هایی مانند کمربند، تل و یا گل سر ست خودش به فروش می‌رسانند. خرید آن ست‌ها نیز ایده خوب و جذابی است. اما اگر این لباس ساده باشد سعی کنید اکسسوری‌ها را طرح دار و هماهنگ با رنگ لباس تان تهیه کنید تا تیپ کودک چشم نواز شود. برای تهیه انواع سارافن و انواع اکسسوری‌های دخترانه به سایت لباس بچه گانه ارزان تی تی گل مراجعه کنید و برای فرزند دلبندتان و البته با سلیقه‌ی او ست مناسبی انتخاب نمایید. این مجموعه شما را راهنمایی خواهید کرد تا با کیفیت‌ترین و به روز‌ترین اجناس را برای دختر نازنین خود تهیه نمایید.

نظرات