زمان پخش و تکرار سریال بازگشت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال بازگشت از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال بازگشت برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال بازگشت

این سریال به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری محصول سال ۱۳۹۴ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این سریال برای بار اول در سال ۱۳۹۵ از شبکه سه سیما همزمان با ایام دهه فجر پخش و مورد استقبال قرار گرفت و توانست مخاطبان زیادی را پای تلوزیون و گیرنده بنشاند. این سریال از ۱۳ دی ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم جای سریال جلال الدین پخش می شود.

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به حسن پورشیرازی،فریبا کوثری،کاوه خداشناس،امین گلستانه،سوگل طهماسبی،حسین عابدینی،قاسم زارع،مجید مشیری و… اشاره کرد.

در خلاصه این مجموعه آمده عید کارگردان شناخته‌شده‌ای است که بیشتر در سبک فیلم‌ های مستند کار می‌ کند. او پیش از این سابقه حضور در جبهه را داشته است و در دوران جنگ نامه‌ای می‌ نویسد و در آن نامه اعترافی می‌ کند. حالا پس از سال‌ ها این نامه پیدا شده است و با آمدن آن نامه ماجرایی‌ های اتفاق می‌ افتد و زندگی‌ اش دستخوش تغییرات زیادی می‌ شود و حالا سعید تلاش می‌ کند اشتباه گذشته‌اش را به‌گونه‌ای جبران کند که …

به طور کلی این سریال درباره نقش خانواده،همدلی،مشارکت خانواده و محبت اشاره پر رنگی دارد.

زمان پخش سریال بازگشت از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال بازگشت از شبکه آی فیلم

این مجموعه ۱۳ قسمتی از سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۷ و تکرار آن روز بعد ۱ بامداد و ۹ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شو.

از دیگر هنرمندان این مجموعه می توان به زهره حمیدی،مهران رجبی،زهره صفوی،مهری آل آقا،نسرین نکیسا و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات