معرفی ۱۰ مدل از جدیدترین صندل های زنانه تابستانی

0

خرید صندل چرم زنانه و صندل‌های باکیفیت تابستانی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها به‌خصوص در فصل تابستان است تا بتوانند راحتی هرچه تمام‌تر را برای خود به ارمغان بیاورند؛ چرا که پا قلب دوم انسان بوده و توجه کردن به این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همان‌طور که می‌دانید هر زنی عاشق شیک‌پوشی بوده و علاقه دارد تا پوشش خود را متناسب با متد روز انتخاب کند؛ یکی از پوشش‌های خانم‌ها که در فصل تابستان خودنمایی می‌کند، صندل است.

اگر می‌خواهید در این فصل صندلی باکیفیت، به‌روز، زیبا و تضمینی داشته باشید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را در جهت خرید اینترنتی صندل زنانه منحصربه‌فرد راهنمایی کنیم. لازم به ذکر است بعد از توضیحات هر دو محصول، عکس دو محصول با کد محصول جهت راهنمایی بیشتر درج شده است.

 صندل چرم زنانه تابستانی

آشنایی با ۱۰ مدل از بهترین صندل های زنانه تابستانی

اگر برای خرید کفش چرم زنانه فقط به زیبایی و ظاهر آن دقت می‌کنید، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید؛ چراکه در زمان خرید صندل زنانه علاوه بر زیبایی باید به فاکتورهای دیگر مانند کیفیت، راحتی، نوع کاربرد و… نیز توجه داشته باشید.

امروزه شرکت‌ها و سایت‌های زیادی در زمینه فروش صندل زنانه فعالیت می‌کنند؛ اما اگر می‌خواهید با یکی از بهترین و تضمین شده‌ترین آن‌ها در ارتباط باشید، ما به شما سایت چرم کاکتوس را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از طریق آن انواع محصولات و اکسسوری‌های چرم و باکیفیت را خریداری کنید.

در ادامه قصد داریم تا ۱۰ مورد از بهترین صندل‌های زنانه تابستانی چرم کاکتوس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید تابستانی خنک را پشت سر بگذارید:

۱ . صندل زنانه مدل ۵۱۰۱۹WS

این صندل در رنگ‌بندی‌های مختلفی مانند مشکی، قهوه‌ای، عسلی، فیروزه‌ای و یشمی و همچنین در سازهای ۳۶ تا ۴۱ به شما عزیزان ارائه می‌شود.

اگر بخواهیم درباره مشخصات ظاهری و کیفیت این مدل صندل زنانه صحبت کنیم، باید بگوییم که ارتفاعی ۲ سانتی داشته و جنس کف آن پیو(P.U) است.

قابل ذکر است که بدانید کفی داخلی، آستر و رویه این صندل از جنس چرم طبیعی گاو ساخته شده است.

۲ . صندل زنانه مدل ۵۱۰۲۰WS

این مدل صندل زنانه در چرم کاکتوس رنگ‌بندی‌های مختلفی دارد که عبارت‌اند از مشکی، فیروزه‌ای، پسته‌ای، صورتی، کرم و آبی. شما می‌توانید این صندل را در رنگ دلخواه خود و در سایزهای ۳۶ تا ۴۱ خریداری کنید.

جنس زیره این صندل پیو بوده و یک لژ استاندارد ۳ سانتی‌متری دارد. آستر این مدل صندل از چرم گوسفندی و رویه آن از چرم طبیعی گاو تهیه شده است.

اگر می‌خواهید با پوشیدن یک صندل، جذاب، جوان‌ و شیک‌پوش‌تر به نظر برسید، ما به شما این مدل صندل چرم کاکتوس را معرفی می‌کنیم.

صندل چرم زنانه تابستانی

۳ . صندل زنانه مدل ۵۱۰۲۲WS

با خرید این مدل صندل زنانه از سایت چرم کاکتوس می‌توانید تمامی ویژگی‌های خوش سلیقه بودن، شیک‌پوش بودن، باوقار بودن و خاص بودن را یک‌جا داشته باشید.

شما می‌توانید سایز ۳۶ تا ۴۱ این صندل را در رنگ‌بندی‌های مختلف مانند مشکی، پسته‌ای، یاسی، فیروزه‌ای و طوسی تهیه کنید.

جنس زیره این صندل پیو، جنس کفی داخلی از چرم، جنس آستر چرم گوسفندی و جنس رویه آن از چرم طبیعی گاو است. بنابراین این صندل کیفیتی بی‌نظیر داشته و با پاشنه‌ی ۵ سانتی به خوبی خودنمایی می‌کند.

۴ . صندل زنانه مدل ۵۱۰۲۴WS

این مدل از صندل‌های زنانه چرم کاکتوس در بین دیگر مدل‌های آن به طرز عجیبی خودنمایی می‌کند و این قابلیت را دارد تا استایل‌های مجلسی و اسپورت شما را به خوبی تکمیل کند.

بنابراین فرقی نمی‌کند که مجلسی‌پوش باشید یا اسپرت‌پوش، شما می‌توانید در هر سبکی که هستید این صندل را در سایزهای ۳۶ تا ۴۱ و در رنگ‌بندی‌های مشکی، سفید، کرم و نسکافه‌ای سفارش داده و از زیبایی آن لذت ببرید.

از دیگر مشخصات این صندل می‌توان به پاشنه ۳ سانتی، جنس زیره پیو، جنس کفی چرم، آستر با چرم گوسفندی و رویه صندل از جنس چرم طبیعی گاوی اشاره کرد.

برای خرید صندل زنانه بی‌عیب و نقص تنها کافی است تا با چند کلیک ساده سری به سایت چرم کاکتوس بزنید.

صندل چرم زنانه تابستانی

۵ . صندل زنانه مدل ۵۱۰۲۵WS

این مدل صندل به شما کمک می‌کند تا قرارهای کاری، ملاقات‌های دوستانه و تمامی امور خود را در تابستان راحت‌تر انجام داده و از ناحیه پا دچار ناراحتی نشوید.

صندل ۵۱۰۲۵Ws چرم کاکتوس راحتی بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته و در رنگ‌های مشکی و کرم و در سایزهای ۳۶ تا ۴۱ قابل سفارش است.

قسمت زیره این صندل از جنس پیو بوده و یک لژ ۷ سانتی یکسره دارد؛ این موضوع باعث شده تا خانم‌ها در حین راه رفتن راحتی زیادی را تجربه کرده و کمترین فشار را در قسمت‌های کمر و پاهای خود احساس کنند.

آستر این صندل از چرم گوسفندی و رویه آن از چرم گاوی ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا راحتی این صندل برای شما مشتریان عزیز دو چندان شود.

۶ . صندل زنانه مدل ۵۱۰۲۷WS

حال که فصل تابستان سر رسیده، بازار خرید و فروش صندل زنانه بسیار داغ بوده و هر کسی به دنبال یک صندل خوب و باکیفیت است که بتواند راحتی هرچه تمام‌تر را در فصل تابستان برای او به ارمغان بیاورد.

اگر شما هم جزو یکی از مصرف‌کنندگان دائم صندل در فصل گرم سال هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این صندل را از سایت چرم کاکتوس خریداری کنید.

رویه شبیه به بافت موی سر این صندل زیبایی آن را در پای شما چند برابر کرده و جنس چرم طبیعی گاوی آن باعث شده تا به معنای واقعی کلمه راحتی را حس کنید.

از آنجایی که این صندل در رنگ‌های مشکی طوسی، یاسی سفید، نارنجی سفید، کرم پسته‌ای و سفید نارنجی تولید می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی آن را با لباس‌های رنگ روشن و تابستانی خود ست کنید.

صندل چرم زنانه تابستانی

۷ . صندل زنانه مدل ۵۱۰۲۳WS

بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند تا همیشه از جدیدترین کفش‌ پاشنه‌دار زنانه استفاده کنند. اما این دسته از خانم‌ها در فصل گرم سال به یک صندل پاشنه‌دار و جلوباز نیاز دارند تا بتواند خنکی لازم را برای پاهای شما فراهم کند.

این مدل صندل زنانه چرم کاکتوس، لژ راحت و سبک ۷ سانتی داشته که از جنس پلی اورتان ساخته شده است. زیره ساخته شده از پلی اورتان می‌تواند راحتی زیاد، انعطاف کافی و سبک بودن را برای پاهای شما ایجاد کرده و همچنین ضربه‌های ناشی از وزن را به‌راحتی خنثی کرده و سلامت پاها و کمر شما را تضمین کند.

این مدل صندل در رنگ‌های عسلی مشکی، مشکی، مشکی طوسی، کرم عسلی و آبی سفید به فروش می‌رسد و سایزهای ۳۶ تا ۴۱ را ارائه می‌دهد. جنس رویه از چرم گاوی بوده و کیفیت بی‌نظیری را به صندل می‌بخشد.

از آنجایی که جنس چرم بعد از مدتی مقدار کمی از انعطاف اولیه خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین بهتر است تا در زمان استفاده از واکس‌های چرم مخصوص برای منعطف ماندن صندل استفاده کنید.

۸ . صنـدل زنانه مدل ۵۱۰۲۱WS

از آنجایی که قسمت پنجه‌های صندل پهن و جادار است؛ بنابراین این امکان را برای انگشتان پاهای شما فراهم می‌کند تا به صورت آزادانه حرکت کنند و با عرق کردن در روزهای پرحرارت تابستان، دچار عفونت و ناراحتی‌های پوستی نشوند.

افرادی که مچ پای کوچک یا بزرگ دارند، می‌تواند با خرید این صندل از نگرانی درآمده و با استفاده از سگکی که دارد، قسمت مچ آن را برای سایز مورد نظر خود تنظیم کنند.

قسمت زیره این صندل از جنس پیو بوده و چرم گاوی مورد استفاده در این قسمت باعث شده از هرگونه آسیب و پارگی احتمالی جلوگیری شود. شما می‌توانید این مدل صندل را در رنگ‌‌بندی‌های مختلف مانند مشکی، زرد، سبز، نارنجی و کاربنی خریداری کرده و برای افزایش عمر آن از تجمع گردوغبار برای مدت زمان طولانی پیشگیری کنید.

صندل چرم زنانه تابستانی

۹ . صنـدل زنانه مدل ۵۱۰۱۳WS

یکی دیگر از ایده‌آل‌ترین و در عین حال متفاوت‌ترین صندل‌هایی که می‌توانید در فصل تابستان استفاده کنید و استایلی متفاوت به خود هدیه دهید، صندل مدل ۵۱۰۱۳WS است که می‌توانید برای مشاهده آن سری به سایت چرم کاکتوس بزنید.

این صندل شبیه به دمپایی بوده و با ظاهر متفاوتی که دارد شما را بسیار خاص نشان می‌دهد.

این صندل در سایزهای ۳۶ تا ۴۱ و در رنگ‌های مشکی، فیروزه‌ای، سرخابی، قرمز کریزی، طوسی و زرد کریزی قابل خریداری بوده و شما می‌توانید آن را در سایز و رنگ دلخواه به سبد خریدتان اضافه کنید.

قابل ذکر است که بدانید استفاده از محصولات جانبی برای صندل‌ها و کفش‌های چرمی مانند واکس مخصوص، اسپری‌های مخصوص و… ضروری بوده و استفاده از آن‌ها برای تمیز نگه داشتن صندل تا حد زیاد می‌تواند طول عمر چرم را افزایش دهد.

۱۰ . صـندل زنانه مدل ۵۱۰۱۴WS

از دیگر مدل‌های صندل زنانه که خوش درخشیده و استایل خانم‌ها را در فصل تابستان تکمیل کرده می‌توان به صندل مدل ۵۱۰۱۴WS اشاره کرد.

شکل ظاهری این صندل شبیه به بافت‌های حصیری بوده و برای محکم‌تر نگه داشتن پا درون صندل، یک بند برای پشت این صندل در نظر گرفته شده است.

این صندل خاص در سایزهای ۳۶ تا ۴۰ قابل سفارش بوده و در رنگ‌های مشکی، عسلی، بنفش، آبی و نارنجی موجود است. این صندل نیز مانند بسیاری از دیگر مدل‌های چرم کاکتوس از بهترین چرم‌ها ساخته شده و راحتی و طول عمر بالا را به مشتری هدیه می‌دهد.

صندل چرم زنانه تابستانی

جمع بندی

خرید صندل زنانه و انتخاب درست کفش زنانه در کنار کیف چرم در تابستان بسیار مهم بوده و می‌تواند راحتی بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

در این مقاله سعی ما بر این بود تا ۱۰ مدل از بهترین صندل‌های تابستانی را به شما معرفی کنیم؛ صندل‌هایی که هر یک از آن‌ها می‌توانند زیبایی بسیار خیره‌کننده‌ای را به استایل شما بخشیده و شما را در نگاه عموم به فردی خوش سلیقه و شیک‌پوش تبدیل کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به کیفیت و ظاهر خود توجه فراوان دارید و می‌خواهید از صندلی بی‌عیب و نقص در طول تابستان استفاده کنید، ما به شما سایت چرم کاکتوس را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از طریق آن به تمام خواسته‌های خود دست پیدا کنید./۲۰۸۴۵۳

نظرات