معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جنایت بی دقت

0

فیلم “جنایت بی دقت، فیلمی ایرانی به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر است. این فیلم در ژانر درام و اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و به تازگی در جشنواره برلین، برنده جایزه بهترین فیلمنامه شد. حالا با این موفقیت بین الملی، پیش بینی می شود که فیلم “جنایت بی دقت” نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۱ شود. ”جنایت بی دقت” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جنایت بی دقت

 

خلاصه داستان

فیلم “جنایت بی دقت” روایتگر داستانهای تودرتو می باشد که در بخش هایی به هم مربوط می باشد. این فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و دربارهٔ تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی در سینما درباره آن حرف می‌زنند و با شروع ماجرا بر پرده سینما، داستان آنها و قصه فیلم با هم یکی می‌شود.

داستان فیلم جنایت بی دقت

شهرام مکری، نویسنده و کارگردان جوان سینمای ایران که پیش از این فیلم های “هجوم” و “ماهی و گربه” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. لازم به ذکر است مکری با ساخت فیلم “ماهی و گربه” توانست جایزهٔ ویژه بخش افق‌های جشنواره فیلم “ونیز” را در سال ۲۰۱۳ به دلیل «محتوای خلاقانه» از آنِ خود کند.

 

اسامی بازیگران فیلم جنایت بی دقت

اسامی بازیگران فیلم جنایت بی دقت

 

دیگر عوامل

کارگردان: شهرام مکری، نویسندگان: شهرام مکری و نسیم احمدپور، تهیه کننده: نگار اسکندرفر، مشاور کارگردان: امیر اثباتی، برنامه ریزی: مجید عبدی، چهره پرداز: احسان روناسی، مدیر فیلبرداری: علیرضا برازنده.

نظرات