چه زمانی جراحی بینی خطرساز می شود؟

0

رینوپلاستی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی در جهان است. خوشبختانه بهترین جراح بینی در تهران در این زمینه مهارت بالایی دارد اما حتما شنیده اید که جراحی بینی می تواند برای افراد خطرناک باشد. قبل از اینکه برای جراحی زیبایی به مطب دکتر خود بروید، لازم است به یاد داشته باشید که سه معیار کلیدی وجود دارد که برای کاندیدای مناسب برای جراحی بینی مهم است.

چه در حال انجام لیفت صورت یا هر جراحی زیبایی دیگر مانند جراحی بینی یا جراحی پلک باشید، باید درک خوبی از خطرات جراحی داشته باشید و انتظارات شما از جراحی زیبایی باید واقع بینانه و در بالاترین سطح سلامت قبل از عمل باشد. این دقیقاً جایی است که مشاوره به یک جنبه حیاتی در جراحی زیبایی تبدیل می شود و پزشک می تواند تعیین کند که آیا شما کاندید مناسبی برای جراحی بینی هستید یا خیر. اکثر پزشکان از شما می خواهند که قبل از جراحی آزمایشاتی را انجام دهید تا از وضعیت خود مطلع شوند، حتی ممکن است از آن آگاه نباشید .

 جراحی بینی

در چه شرایطی نمی توان جراحی بینی را انجام داد؟

دخانیات قبل از جراحی بینی دشمن سلامتی است: انتخاب سبک زندگی ناسالم می تواند راه موفقیت جراحی زیبایی را ببندد.صرف نظر از نوع جراحی، سیگار بر بدن و سلامت شما قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی تاثیر مضری خواهد داشت. به همین دلیل، جراحان عموماً افراد سیگاری را عمل نمی کنند و به آنها توصیه می کنند تا هفته ها قبل از عمل از استعمال دخانیات خودداری کنند. حتی برای اطمینان از بهبودی خوب، لازم است تا مدت ها پس از مداخله از سیگار کشیدن خودداری کنید.

مصرف مواد مخدر و الکل :یکی دیگر از سبک زندگی ناسالم که می تواند مانع از انجام جراحی زیبایی شود و همچنین سلامت شما را قبل از جراحی بینی تحت تاثیر قرار دهد استفاده از دارو و الکل است. در مورد مصرف مواد غیرقانونی، این خطرات حتی بیشتر خواهد بود، بنابراین عوارض جانبی تنباکو و الکل ناچیز است.

اضافه وزن: اگر شما دارای اضافه وزن بسیاری هستید ممکن است بهترین جراح بینی در تهران به شما این پیشنهاد را دهد که تا جایی که می توانید به وزن ایده آل خود برسید ،این باعث می‌شود جای زخم‌ها بیشتر دیده شود، به‌ویژه برای جراحی‌هایی که روی بدن انجام می‌شوند، مانند لیپوساکشن و شکم، که در آن چربی اضافی می‌تواند استرس بیشتری بر برش‌ها ایجاد کند. با این حال، نتایج بهتر و مطمئن تری دریافت خواهید کرد. با این حال، برای اعمالی مانند رینوپلاستی و جراحی پلک، کاهش وزن ممکن است ضروری نباشد.

جراحی بینی

فشار خون بالا و اثرات آن بر سلامتی قبل از جراحی بینی: به طور کلی حتی با فشار خون بالا نیز می توان به خصوص در موارد اورژانسی عمل جراحی انجام داد. داروهای بسیار سریع و موثری برای کنترل ضربان قلب و فشار خون در حین جراحی وجود دارد. با این حال، برای جراحی زیبایی، ممکن است به شما توصیه شود که فشار خون خود را تا حد امکان در حد طبیعی نگه دارید که باعث کاهش عوارض احتمالی در حین جراحی می شود. اگر برای کنترل فشار خون دارویی مصرف می کنید، در روز مشاوره به پزشک اطلاع دهید.

بیماری های قلبی عروقی: اگر بیماری قلبی دارید، احتمال لخته شدن خون پس از جراحی بیشتر است، زیرا لخته شدن خون می تواند منجر به انسداد جریان خون شود. همچنین، زمانی که قلب شما در وضعیت ایده آل نیست، فرآیند بیهوشی می تواند دشوار باشد. با این حال، اگرچه ابتلا به بیماری قلبی قبل از جراحی بینی بر سلامتی شما تأثیری نمی گذارد، اما شما را کاندید بدی برای جراحی بینی و سایر جراحی های زیبایی نمی کند.

با ویژگی بهترین جراح بینی آشنا شوید !

  • به طور کلی بهترین جراح بینـی در تهران باید توانایی های بسیاری در جراحی بینـی داشته باشد .
  • پزشک جراح بینی باید دانش بسیار بالای ریاضی داشته باشد .
  • همچنین بهترین جراح بینی در تهران باید از علم زیبایی شناختی خوبی برخوردار باشد .
  • بهترین جراح بینی در تهران باید قابلیت تجسم بسیار خوبی را داشته باشد تا به خوبی بتواند بینی را بعد از عمل تجسم کند .
  • جراح بینی باید صبور باشد و تمامی اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.

برای آشنایی با بهترین جراح بینی استخوانی در تهران می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید

جراحی بینی

نکات توصیه شده بعد از جراحی بینی

پس از جراحی بینـی، تزریق یا درمان خاصی برای کاهش درد وجود ندارد، اما نکات و توصیه هایی وجود دارد که روند درمان را تسریع کرده و عوارض جراحی بینـی را کاهش می دهد. که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • سر خود را برای مدت طولانی پایین نگذارید: در روز اول پس از جراحی، نباید سر خود را برای مدت طولانی پایین نگه دارید و در حالی که سرتان بالا است استراحت کنید. این اقدام در کاهش تورم موثر است. (برای این کار چند بالش زیر سر خود بگذارید)
  • کمپرس آب سرد و کمپرس آب گرم: تا ۴۸ ساعت اول عمل قبل از برداشتن تامپون، کمپرس آب سرد را هر ۲ ساعت به مدت ۲۰ دقیقه و در ۴۸ ساعت دوم پس از برداشتن تامپون برای کاهش کبودی اعمال کنید. و تورم به همین ترتیب باید قبل از کمپرس آب گرم استفاده شود.
  • مصرف مکرر داروهای تجویز شده توسط پزشک: تا دو هفته پس از عمل از مصرف قرص آسپرین و ایبوپروفن (یا ترکیبات حاوی آنها) خودداری کنید و همچنین از مصرف داروهای اضافی جداگانه خودداری کنید.
  • از فعالیت های بدنی خودداری کنید: مانند ورزش کردن، بلند کردن اجسام سنگین.
  • از خوردن غذاهای سفت که نیاز به جویدن زیاد دارند خودداری کنید: از غذاهای نرم که زود هضم می شوند و مایعات سرد استفاده کنید.
  • از فین کردن بینی خودداری کنید: اگر ترشح یا خونریزی دارید، بینی خود را با دستمال نرم پاک کنید، اما به بینی خود دست نزنید.

کلام آخر

برای مراجعه به جراح بینی، بهتر است با بهترین جراح بینی در تهران که در سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین جراح بینـی مراجعه کردید و جراحی برای شما صورت گرفته است تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های جراحی برای شما بهتر بوده است ؟

به نظر شما دوستان احتمال مرگ در جراحی بینـی چقدر است؟

نظرات