خرید روفرشی یزدی با بهترین قیمت در یزد نساج

0

خرید بهترین روفرشی یزد همواره یکی از دغدغه های اصلی بانوانی است که به تمیزی و حفاظت از فرش های خود اهمیت بسیاری می دهند. امروزه همه می دانند که بهترین و باکیفیت ترین روفرشی ها، روفرشی های یزد هستند. این روفرشی ها با جنس های مختلف در طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند.

اگر قصد خرید روفرشی دارید و با سوالاتی مانند چگونه روفرشی مناسب بخریم؟! معتبرترین مرکز فروش روفرشی های یزد کدام است؟! کدام روفرشی با دکوراسیون منزل ما هم خوانی دارد؟! و… مواجه شده اید، با ما همراه شوید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

خرید روفرشی یزدی

معرفی روفرشی یزد

روفرشی یزد به پارچه ای ضخیم و قالی مانند گفته می شود که در دسته منسوجات قرار می گیرد. همان گونه که برای محافظت از تشک، اقدام به خرید کاور تشک کشدار می نمایید، خرید روفرشی نیز به منظور محافظت از فرش الزامی به نظر می رسد.

این محصول پرطرفدار در ایران و جهان، با طرح و نقش های متنوع و سنتی و مدرن بافته می شود. بدیهی است که امروزه مراکز متعددی اقدام به تولید روفرشی می نمایند؛ اما شهر یزد در صدر جدول برترین تولید کنندگان روفرشی قرار دارد.

چرا باید از روفرشی استفاده کنیم؟

اگر نوعروس باشید یا به تازگی فرش های خود را عوض کرده باشید، احتمالا با توصیه خرید روفرشی از سمت اطرافیان و آشنایان مواجه شده اید. آیا می دانید چرا باید از روفرشی استفاده کنید؟ در پاسخ باید به مزایای روفرشی اشاره کنیم؛ زیرا که شماختن مزایای آن، پاسخی محکم و قانع کننده برای اهمیت استفاده از روفرشی خواهد بود.

مهم ترین مزیتی که استفاده از روفرشی دار، محافظت از تار و پود فرش در مقابل انواع لک و آسیب های فیزیکی است. به عبارتی دیگر، روفرشی جان خود را فدای محافظت از فرش های گرانبهای شما می نماید! اگر منزلی پرترافیک داشته و رفت و آمد بسیاری دارید، خرید روفرشی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

با خرید روفرشی یزدی، فرش های گرانبهای خود را بیمه کنید!

اگر در منزل خود کودک بازیگوشی داشته باشید که دائما در حال فعالیت بوده و یک جا بند نمی شود، بدون شک به فکر خرید روفرشی می افتید! این موضوع موجب می شود که شما به طور پیوسته در حال تمیز کردن لکه ها از فرش خود باشید. به علاوه غذاهایی که فرزندتان در منزل می ریزد، موجب تلخ شدن اوقات شما خواهد شد.

برخی از لکه های مواد غذایی و خوراکی ها به قدری سمج هستند که به راحتی از روی فرش پاک نمی شوند. هر بار پس از لک شدن فرش امکان شستشوی آن وجود ندارد، زیرا که کیفیت فرش از دست رفته و به علت سنگینی، امکان شستشوی آن به طور مداوم وجود ندارد. به همین علت روفرشی می تواند وظایف نظافت و سلامت فرش را عهده دار شود.

خرید روفرشی یزدی

خرید انواع انواع روفرشی از یزد نساج

در سالیان نخست تولید روفرشی، تنوع در طرح و رنگ آن ها چندان مشاهده نمی شود. به علاوه روفرشی های تولید شده دارای زیبایی چندانی نبوده و امکان ست شدن آن ها با دکوراسیون منزل وجود نداشت؛ اما امروزه این محصول در انواع مختلفی و با طرح ها و رنگ های متنوع بافته می شوند. بنابراین دست شما را برای انتخاب روفرشی متناسب با سلیقه و دکوراسیون باز می گذارند. انوع مختلف روفرشی های یزد توسط وب سایت معتبر یرد نساج ارائه می شوند. از جمله انواع روفرشی های یزدی پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روفرشی کلاسیک

برای بافتن این روفرشی ها از طرح و نقش های کلاسیک و سنتی استفاده می شود. این طرح ها معمولاً در فرش های دستبافت مشاهده می شوند. این طرح ها شامل لچک، ترنج، خشتی، افشان و… هستند.‌ این نوع روفرشی دارای ضخامتی کم تر نسبت به سایر انواع روفرشی هستند. به همین علت است که محبوبیت بسیاری در نیان افرادی که دائما در حال سیر و سفر هستند. زیرا که انتخابی مناسب برای سفر و گردش می باشند.

روفرشی مدرن

این نوع روفرشی ها با روی کار آمدن تجهیزات و دستگاه های بافت جدید بافته شده و به بازار عرضه شدند. روفرشی های مدرن دارای ظاهری مخملی بوده و بسیار زیبا و لوکس به نظر می رسند. به علاوه این نوع روفرشی ها به راحتی با هر نوع دکوراسیون مدرنی ست می شوند. روفرشی مدرن معمولاً دو طرفه بوده و می توان از نمای مخملی هر دو طرف آن استفاده کرد.

روفرشی مدرن ابریشمی

برای تولید و بافت این نوع روفرشی از ابریشم مصنوعی یا پلی استر استفاده می شود. به همین علت روفرشی های مدرن ابریشمی دارای ظاهری زیبا و درخشان بوده و در عین حال بافتی ظریف دارند. این روفرشی ها علاوه بر محافظت از فرش، وظیفه زیباسازی دکوراسیون را نیز برعهده دارند.

اگر عضو آن دسته از افرادی هستید که به پرز فرش حساسیت دارید، می توانید از با خاطری آسوده روفرشی مدرن ابریشمی خریداری نمایید. این روفرشی، روی فرش قرار گرفته و مانع از بروز حساسیت در افراد مستعد آلرژی می گردد.

روفرشی مخمل

روفرشی های مخمل دارای بافت و ساختاری ضخیم و محکم هستند. به همین علت مناسب ترین انتخاب برای نگهداری و محافظت از فرش در مقابل کثیف شدن و نور خورشید هستند. لازم به ذکر است که شستشوی مداوم و بی وقفه روفرشی موجب از دست رفتن کیفیت روفرشی شده و بافت مخملی آن را از بین می برد.

خرید روفرشی یزدی

روفرشی مخمل دارای ضخامت بیشتری نسبت به سایر انواع روفرشی است. این روفرشی با استفاده از یک نخ معمولی در کنار مخملی بافته می شود. به همین علت عمر مفید آن ها بیشتر است. آن دسته از روفرشی های مخمل که کاملا با نخ مخملی بافته می شوند، مقاومت و استحکام بیشتری داشته و کیفیت و مرغوبیت آن ها بالاتر است.

روفرشی کشدار

دور این روفرشی ها توسط یک کش محکم دوخته می شود. این روفرشی ها دارای طراحی مدرن و شکل های بسیار هستند و در عین حال با وجود کش دوخته شده دور آن، به زیر فرش محکم شده و تکان نخواهد خورد. از مهم ترین مزایای این روفرشی می توان به احاطه نمودن کامل فرش توسط آن اشاره کرد. به همین علت هنگامی که کودکان بازیگوش و پر جنب و جوش روی آن بازی می کنند، جمع نمی شود. بنابراین با استفاده از روفرشی کشدار می توانید دکوراسیون منزل خود را شیک و مرتب نگه دارید.

خرید روفرشی با بهترین قیمت

یافتن روفرشی که دارای کیفیت بالا بوده و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، چندان آسان به نظر نمی رسد. به علاوه قیمت روفرشی به عوامل متعددی بستگی دارد. بنابراین نمی توان هزینه بالای محصول را دلیلی محکم بر کیفیت بالای آن دانست.

آن چه که واضح است، روفرشی هایی با قیمت بسیار پایین، کیفیت چندانی ندارند. اما آیا می دانید از کجا می توان روفرشی با کیفیت بالا را با صرف هزینه مناسب خریداری نمود؟! بله! وب سایت یزد نساج معتبرترین فروشگاه اینترنتی است که اقدام به ارائه روفرشی های اصل یزد با قیمت مناسب می نماید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت پرده، روفرشی، کاور تشک و … به این وب سایت مراجعه نمایید و ضمن اطلاع از قیمت، اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. تفاوتی ندارد که در کجای ایران حضچر دارید، هم اکنون می توانید به این وب سایت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نظرات