زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال سارق روح از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال سارق روح از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال سارق روح برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال سارق روح

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری است که در ژانر معمایی،اجتماعی و خانوادگی و محصول سال ۱۳۹۶ میباشد. این سریال در همین سال از شبکه‌ پنج سیما به صورت هفتگی (جمعه ها) از شبکه ۵ پخش شد. همچنین از شبکهٔ سوم سیما در خرداد ۱۳۹۷ بازپخش شده است. حالا قرار است از ۲۶ آذر از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال نوار زرد ۲ می شود.

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به دانیال حکیمی،محمود پاک‌نیت،ابوالفضل همراه،علیرام نورایی،متین ستوده،ساناز سعیدی،نگین معتضدی،بهرام ابراهیمی،شیوا خسرومهر،ایرج نوذری،
الهام طهموری و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده‌های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است به همین خاطر دوباره به محل کار خود بازمی‌گردد و بررسی پرونده‌هایی را می‌پذیرد در این میان تیمی که وی را در این مأموریت‌ها همراهی می‌کند، دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه‌ای به پرونده‌ها دارد اما…

به طور کلی محور اصلی سریال تلاشهای دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده گروه‌های شبه‌عرفانی و حلقه‌های شبه‌دینی جدید است.

زمان پخش سریال سارق روح از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال سارق روح از شبکه آی فیلم

این مجموعه جذاب از شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۳ ظهر ار شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به سجاد دیرمینا،الناز حبیبی،ویدا جوان،کریم امینی،علیرضا جلالی‌تبار،شیما جعفرزاده،حدیث سادات مدنی،آرش تاج تهرانی،مجید واشقانی،کمند امیرسلیمانی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات