فیلم کامل فینال کشتی دانیال سهرابی قهرمانی امیدهای جهان ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل مسابقه کشتی دانیال سهرابی در فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان ۲۰۲۲ زیر ۲۳ سال که چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ برگزار شد، به یکی از پربازدیدترین مسابقات جهانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تبدیل شد و واکنش های کاربران را در پی داشت همراه جزئیات و فیلم کامل از لحظه قهرمانی و مدال طلا دانیال سهرابی ۲۰۲۲ را اینجا ببینید

فیلم مسابقه فینال کشتی دانیال سهرابی قهرمانی امیدهای جهان 2022

فیلم کامل فینال کشتی دانیال سهرابی مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید

دانیال سهرابی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در فینال مسابقات قهرمانی امیدهای جهان ۲۰۲۲ در مبارزه با حریف قدرتمند از فرانسه با برتری ۱۷ بر ۷ به مدال طلا رسید و عنوان قهرمان جهان را کسب کرد. حریف فرانسوی که همیشه یکی از رقبای سرسخت و قدرتمند در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان، برای دانیال سهرابی محسوب میشود، این بار در برابر این کشتی گیر ایرانی شکست خورد و نتوانست مدال طلای مسابقات فرنگی کشتی قهرمانی جهان در صربستان را به دست اورد و به مدال نقره بسنده کرد. ویدئوی کشتی فینال دانیال سهرابی را در زیر ببینید:

دانلود ویدئو

به گزارش اخبار ورزشی حرف تازه، در وزن ۶۷ کیلوگرم، دانیال سهرابی با پیروزی ۱۷-۷ مقابل حرف فرانسوی قهرمانی خود در رقابتهای جهانی امیدهای زیر ۲۳ سال ثبت کرد و عنوان قهرمانی جهان در مسابقات زیر ۲۳ سال امیدهای جهان ۲۰۲۲ کسب کرد.

دانیال سهرابی، نماینده دسته ۶۷ کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها بود که توانست در دیدار پایانی، یک شکست سنگین را به بردی مقتدرانه تبدیل کرده و توجه همه رسانه‌های کشتی دنیا را به خود معطوف کند.

به گزارش ورزش سه، حساب رسمی فدراسیون جهانی کشتی با انتشار ویدیویی از مبارزه فینال دسته ۶۷ کلیوگرم قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، این مبارزه را کاندیدای انتخاب به عنوان مبارزه سال اعلام کرد. در این مبارزه که میان دانیال سهرابی و گاگیگ سنجویان از فرانسه انجام گرفت، ۲۴ امتیاز در عرض ۶ دقیقه رد و بدل شد که ۷ امتیاز نخست، سهم کشتی‌گیر فرانسوی بود اما کشتی گیر ایرانی ۱۷ امتیاز در ادامه کسب و طلای جهانی را مال خود کرد.

فینال کشتی دانیال سهرابی

مبارزه دو ورزشکار با شروع توفانی سنجویان همراه بود. او با تسلط به کار، مبارزه را شروع کرد و در ۹۰ ثانیه نخست، ۷-۰ از سهرابی پیش افتاد. سهرابی بلافاصله بعد اینکه کشتی ۷-۰ شد، حملات بی امان خود را شروع و تا پایان وقت اول، نتیجه را به ۷-۵ تغییر داد تا در وقت دوم با آرامش بالاتری به خلق کامبک استثنایی خود بپردازد.

دانیال تا پایان وقت اول ۵ امتیاز کسب کرد تا کشتی ۷-۵ وارد وقت دوم شود. او در وقت دوم توانست ۱۲ امتیاز دیگر کسب کند.
کل وقت دوم به هنرنمایی دانیال اختصاص داشت. او خیلی زود از حریف پیش افتاد و در ادامه نیز با بیشتر کردن حملاتش، نتیجه را سنگین تر کرد.

کشتی گیر فرانسوی در آخرین لحظات کشتی زمانی که ۶ امتیاز عقب بود، سعی داشت با حرکت سنجاب پرنده سرنوشت خود را عوض کند ولی سهرابی با یک‌ بدل به موقع او را که از زمین کنده شده بود را با همه قدرت به زمین کوبید تا ۴ امتیاز دیگر کسب کرده و نتیجه ۱۷-۷ شود.

دانیال سهرابی کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان در فینال این وزن در حالیکه با نتیجه عجیب ۷ بر صفر از حریف فرانسوی خود عقب بود در پایان با نتیجه ۱۷ بر ۷ به برتری دست یافت و به مدال طلای جهان رسید.

نظرات