بهترین کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد چه ویژگی‌هایی دارد؟

0

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌ها و معضلات افراد جامعه به ویژه خانم‌ ها از بین بردن مو های زائد صورت و بدن با روش‌های موقتی مانند استفاده از ژیلت، تیغ، وکس، اپیلاسیون و… است. یکی از بی‌خطرترین و جدیدترین روش‌های از بین بردن دائمی موهای زائد بدن که در سال‌های اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، روش لیزر موهای زائد است که در کلینیک لیزر و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

اکثر افرادی که با استفاده از این روش موهای زائد بدن خود را از بین برده‌اند، از نتایج آن رضایت کامل دارند؛ زیرا استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد به نرمی و لطافت پوست کمک زیادی می‌کند و عوارض چندانی به همراه ندارد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های بهترین کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد توضیح دهیم. این توضیحات به شما کمک می‌کند که در انتخاب کلینیک لیزر به صورت هوشمندانه عمل کنید؛ بنابراین اگر قصد دارید موهای زائد بدن خود را در بهترین کلینیک لیزر از بین ببرید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک تخصصی لیزر

قبل از انتخاب یک کلینیک تخصصی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود بهتر است با ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر آشنا شوید‌.

  • دریافت مجوزهای مورد نیاز برای راه‌ اندازی کلینیک
  • استفاده از پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ های لیزر
  • دریافت هزینه مناسب از مراجعه کنندگان

دریافت مجوزهای مورد نیاز برای راه‌ اندازی کلینیک

فقط کسانی می‌توانند برای دریافت مجوز راه‌ اندازی و تاسیس کلینیک لیزر اقدام کنند که پزشک متخصص باشند. این مجوز به افراد معمولی داده نمی‌شود؛ زیرا استفاده از دستگاه‌های لیزر به مهارت و تخصص بسیار بالایی نیاز دارد و پزشک متخصص با گذراندن دوره‌ های مورد نیاز این مهارت و تخصص را کسب کرده است. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که اپراتورهایی که با استفاده از دستگاه‌ ها اقدام به از بین بردن موهای زائد مشتریان کلینیک می‌کنند، حتما نیاز نیست که پزشک باشند. بلکه فقط کافیست که نحوه کار با دستگاه‌ ها را در دوره‌های آموزشی خود یاد گرفته باشند.

پزشک متخصص پس از معاینه پوست افراد و مشخص کردن نوع پوست آن‌ها دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده و نکات لازم را به اپراتور یادآوری می‌کند. لیزر موهای زائد نیز مانند هر روش درمانی دیگری ممکن است در برخی از افراد عوارض بسیار کمی به همراه داشته باشد و پزشک از قبل احتمال این موضوع را نیز پیش‌بینی می‌کند و در صورت بروز عارضه بلافاصله اقدامات لازم را برای درمان و بهبود پوست افراد حساس انجام می‌دهد.

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین کلینیک تخصصی لیزر این است که در آن از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر استفاده می‌شود. هر چه دستگاه پیشرفته‌تر باشد، از بین بردن موهای زائد بدن در نقاطی مانند صورت،‌ زیر بغل، شکم، بین ابروها، دست‌ها، پاها و … را با کیفیت بالاتری انجام می‌دهد به‌ طوری‌ که حتی موهای کرکی هم به طور کامل و برای همیشه از بین می‌روند.

شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان در زمینه تولید و عرضه این دستگاه‌ ها مشغول فعالیت هستند که از بین آن‌ها برندهایی مانند الکساندرایت، دکا، روبی، ان دی یاگ، دایود و سوپرانو آیس پلاتینیوم طرفداران بیشتری دارند و کیفیت آن‌ها به اثبات رسیده است. هر یک از این دستگاه‌ها برای یک نوع پوست مناسب هستند. به‌ عنوان‌ مثال برای از بین بردن موهای زائد پوست‌های روشن معمولا از دستگاه الکساندرایت استفاده می‌شود‌ و دستگاه ان دی یاگ مناسب حذف موهای زائد در پوست‌های تیره است. پزشک متخصص پوست و مو در جلسه مشاوره با بررسی پوست مراجعه‌کنندگان مناسب‌ترین دستگاه را برای آن‌ها معرفی می‌کند.

دریافت هزینه مناسب از مراجعه کنندگان

در اکثر کلینیک‌های لیزر مو خدمات مشابهی به مشتریان ارائه می‌شود؛ اما هزینه‌ای که برای ارائه خدمات از بین بردن موهای زائد از مشتریان دریافت می‌شود، با توجه‌ به میزان اعتبار و کیفیت خدمات در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. اگر کلینیکی که انتخاب کرده‌اید قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به کلینیک‌های دیگر از مشتریان دریافت می‌کند به کیفیت خدمات آن شک کنید؛ زیرا کلینیک‌های خوب و باکیفیت اگر خدمات خوب و مفیدی از طریق پزشکان و اپراتورهای ماهر برای مشتریان ارائه دهند، هزینه‌ و دستمزد پایین‌ از مشتریان دریافت نخواهند کرد.

به‌ طورکلی همواره باید به قیمت‌های بسیار پایین شک کنید. مواردی مانند تعویض قطعه کاتریج در دستگاه‌ها، تعمیر و بازبینی دوره‌ای دستگاه‌ها، دستمزد اپراتورها، میزان موهای زائد بدن و نواحی که برای از بین بردن موهای زائد در نظر دارید، تعداد جلسات و نوع دستگاه نیز در هزینه‌های دریافتی تاثیرگذار هستند.

لیزر موهای زائد چه فواید و مزایایی به همراه دارد؟

قبل از اینکه درباره فواید و مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر صحبت کنیم به این نکته توجه داشته باشید که این روش برای گروهی از افراد شامل افراد مبتلا به اختلالات هورمونی، مصرف‌کننده‌های داروهای خاص، بیماران خاص، افرادی با پوست برنزه شده، وجود کک مک یا تتو در پوست، بیماران مبتلا به لوپوس، زنان باردار و… روش مناسبی محسوب نمی‌شود‌. فواید و مزایای استفاده از این روش برای از بین بردن موهای زائد بدن شامل موارد زیر است.

ایجاد درد بسیار کم در زمان از بین بردن موهای زائد

یکی از مهم‌ترین مزایای از بین بردن موهای زائد بدن در کلینیک لیزر این است که درد بسیار کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد. در طول جلسات لیزر افراد درد ناچیزی را حس می‌کنند. البته با توجه‌ به نوع پوست گاهی میزان درد آنقدر ناچیز است که فرد چیزی حس نمی‌کند.

دقت بسیار بالا

دستگاه‌ هایی که برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شوند از دقت بسیار بالایی برخوردارند و به خوبی می‌توانند فولیکول ریشه موهای ضخیم یا کرکی موجود در لب بالایی، بین ابروها، زیر بغل، دست‌ها و پاها را مورد هدف قرار داده و نابود کنند.

بالا بودن سرعت از بین بردن موهای زائد

امواجی که از طریق دستگاه لیزر به طور هم‌زمان به سمت چندین فولیکول ریشه موهای زائد پرتاپ می‌شود، به یک‌چهارم ثانیه زمان نیاز دارد؛ بنابراین این روش از سرعت فوق‌العاده زیادی برخوردار است و در مدت زمان بسیار کوتاهی موهای زائد موجود در سطح وسیعی از بدن را نابود می‌کند. به‌جز مژه‌ چشم‌ها، هر مویی که در قسمت‌های مختلف بدن رشد کرده با استفاده از این روش می‌توان از بین برد. بعضی از قسمت‌ها مانند بیکینی و پشت در زمان اپیلاسیون با درد شدیدی همراه هستند و مراجعه به کلینیک لیزر بهترین راه خلاصی از این درد است.

حذف موهای زائد برای همیشه

بسیاری از افراد با استفاده از این روش و بعد از چند جلسه شاهد از بین رفتن موهای زائد بدنشان برای همیشه هستند و تا چند سال دیگر هیچ موی زائدی در بدن آن‌ها رشد نمی‌کند. این روش به‌ عنوان یک روش بلند مدت در کاهش هزینه‌ها نیز تاثیر زیادی دارد و بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است.‌

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد

مشاهده لیست بهترین کلینیک‌های لیزر مو در سایت ایران جابینو

اگر می‌خواهید با بهترین کلینیک‌های لیزر در شهر خود آشنا شوید به سایت ایران جابینو به آدرس https://www.iranjobino.com مراجعه کنید. در سایت ایران جابینو به‌ عنوان بانک اطلاعات جامع مشاغل ایران لیستی از بهترین کلینیک‌ های زیبایی به همراه آدرس، شماره تلفن و معرفی خدمات برای کاربران ارائه شده است. ایران جابینو با هدف دسترسی راحت کاربران به خدمات مورد نیاز و هچنین کمک به مشاغل مختلف برای معرفی محصولات و خدماتشان به تعداد زیادی از کاربران، راه‌اندازی شده است.

جمع بندی

در این مقاله ابتدا به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک تخصصی لیزر پرداختیم و در ادامه گفتیم که چه افرادی نمی‌توانند از خدمات ارائه شده در این کلینیک‌ها استفاده کنند. سپس به مزایای استفاده از این روش و نحوه دسترسی به بهترین کلینیک‌های لیزر از طریق سایت ایران جابینو را توضیح دادیم. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

نظرات