بررسی مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام + نتایج عجیب

10

پس از شیوع بیماری کرونا، قرنطینه و این حرفا اکثر افراد تصمیم گرفتند کسب و کارشون رو مجازی کنند تا در این شرایط سخت، به کسب و کارشون صدمه نخوره.
طبق گفته سایت معروف اینستاگیت از اونجایی که اینستاگرام، بهترین بستر و مکان برای ایجاد بیزینس مجازی بود همه به این شبکه محبوب روی آوردند؛ حال در این بین افراد زرنگ به جای اینکه یک پیج از صفر بزنند که هیچ فالووری نداره تصمیم گرفتند با خرید پیج آماده اینستاگرام، از همان اول پرقدرت کسب و کارشون رو استارت بزنند.

 خرید پیج اینستاگرام

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام

ولی خب این کار یک سری مزایا و معایب خاص خودشو داشت و الان که خرید اکانت اینستاگرام خیلی رایج شده، تصمیم گرفتیم در این مقاله از سایت حرف تازه در مورد مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام مفصل بحث کنیم.

خرید پیج اینستاگرام

مزایای خرید پیج اینستاگرام

از اونجایی خودم دوست دارم اول خبر خوب رو بشنوم تا خبر بد، بزارید اول در مورد مزایای این کار بحث کنیم بعد بریم سراغ معایبش.

شروعی متفاوت و قدرتمند

بدون شک اکثر کسانی که به تازگی کسب و کار خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، به محض دیدن رقبای قدرتمند و برند دلشون به لرزه می افته و روحیه شون رو برای استارت قدرتمند از دست میدن؛ همین موضوع ممکنه در نهایت به شکست کسب و کارتون تبدیل بشه.
اما خب اینجا یک فرقی هست بین کسی که پیج بدون فالوور داره با کسی که پیج خریده، چون یکی از مزایا و امکانات منحصر به فردی که خرید پیج اینستاگرام به شما میده گذشتن از این دوران سخت هست.
خلاصه اینطوری بگم که شما با خرید اکانت آماده اینستاگرام، شروعی متفاوت با بقیه افراد دارید که همین موضوع شما رو یک سر و گردن از رقباتون جلو میندازه.

جلب اعتماد کاربران

توی اینستاگرام همه دنبال جلب اعتماد مشتری و کاربران خود هستند، چرا که اعتماد کردن به صورت غیر حضوری یا همان مجازی کار دشواری است.
خوشبختانه یا متاسفانه یکی از عواملی که اکثر کاربران برای اعتماد کردن به یک پیج براشون مهمه تعداد فالوور آن پیجه.
درسته که کم یا بالا بودن فالوور دلیل بر درست یا نادرست بودن کار یک شخص نمی باشد ولی خب از آنجایی که تعداد فالوور یک پیج یکی از عوامل سنجش میزان اعتبار و محبوبیت آن پیج در بین مردم شناخته شده، نمیشه از کنارش به سادگی گذشت.
پس یکی دیگر از مزایا و کاربرد های خرید پیج اینستاگرام یا خرید فالوور اینستاگرام را به جلب اعتماد بیشتر کاربران اختصاص میدیم.

صرفه جویی در زمان

از طرفی هم جذب فالوور ارگانیک در اینستاگرام با وجود رقابت سنگین و زیاد اصلا کار ساده ای نیست و شاید ماه ها طول بکشه تا نتیجه زحمات خود را بچشید.
به همین دلیل افرادی که مثل بنده وقت براشون خیلی مهمه یا صبر و حوصله زیادی ندارند تصمیم گرفتن یک اکانت آماده با تعداد فالوور بالا بخرند تا از مزیت و ویژگی سوم که خرید پیج اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار میدهد یعنی صرفه جویی در زمان برخوردار بشن.

خرید پیج اینستاگرام

معایب خرید پیج اینستاگرام

درسته که خرید پیج اینستاگرام مزایا و کاربرد های منحصر به فردی داره ولی خب این کار معایب و دردسر های خاص خودش را هم دارد که باید باهاش آشنا بشید.

فیک بودن فالوور پیج های خریداری شده

یکی از دروغ هایی که اکثر فروشندگان خدمات اینستاگرام به مشتری هایشان میگویند، واقعی بودن فالوور های پیج های خریداری شده می باشد.
قطعا میدونید که کسی را نمیشه وادار و مجبور به فالوو کردن پیج خاصی کرد، اگر هم این کار امکان داشته باشد فالوور ها هیچ تعاملی با پیج شما ندارند چرا که با میل خودشان شما را فالوو نکرده اند.
این حرف رو بر اساس تجربه دوستانم و گفته های سایت اینستاگیت که اعتماد خاصی به این سایت دارم عرض میکنم.

ریزش فالوور پیج های خریداری شده

یکی دیگر از معایب خرید پیج اینستاگرام ریزش فالوور های پیج های خریداری شده است.
برای همین بهتون پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید پیج آماده اینستاگرام را داشتید از سایتی خرید کنید که علاوه بر قابل اعتماد بودن، برای ریزش فالوور ها یک کاری انجام بدهند؛ برای مثال سایت اینستاگیت و اینبو فالوور اضافه و بیشتر از میزان خریداری شده تحویل مشتری میده تا این ریزش ها جبران بشه.

کاهش نرخ تعامل ( اینگیجمنت )

کاهش نرخ تعامل کاربران یا همون اینگیجمنت ریت اصلی ترین عیب خرید اکانت اینستاگرامه.
بزارید اینجوری بگم که متوجه منظورم بشید.
در بالاتر گفتیم که فالوور واقعی را نمیشه خرید و پیج هایی که میخرین اکثر فالوور هایشان فیک هستند و هیچ فعالیتی ندارند؛ منظور از فعالیت نداشتن، لایک نکردن پست هایتان، کامنت نگذاشتن زیر پست هاتون و حتی نگاه نکردن پست هایی که می گذارید هست.
در نتیجه همین موضوع فعالیت نداشتن فالوور ها موجب کاهش نرخ اینگیجمنت و تعامل پیج تون میشه، کاهش نرخ اینگیجمنت هم ضرر های خاص خودش رو داره که باید حتما بهش رسیدگی بشه.
برای رفع این مشکل باید از طریق راه های مختلف از تبلیغات گرفته تا راه های افزایش لایک و کامنت پست هایتان مثل خرید لایک اینستاگرام، این کمبود تعامل پیج تان را جبران کنید.

بهترین سایت برای خـرید پیج اینستاگرام کدومه؟

در آخر میخام چند نکته برای انتخاب سایت مناسب جهت خرید اکانت اینستاگرام خدمت تون عرض کنم تا گرفتار سایت های کلاهبردار نیافتید.

۱٫ اولین چیزی که خیلی باید نسبت بهش گارد داشته باشید، داشتن نماد اعتماد اینماد هست، حتما قبل از خرید چک کنید که آیا سایت مورد نظر نماد اعتماد داره یا نه.
۲٫ دومین چیزی که خیلی مهمه تحویل گرفتن ایمیل اولیه اکانت خریداری شده است. این نکته خیلی مهمه حتما بهش توجه کنید، چرا که اگر ایمیل اولیه رو در اختیار نداشته باشید هر لحظه امکان بازگردانی و پس گرفتن پیج از شما هست. در این صورت شما هم نمیتوانید ثابت کنید که پیج رو بازگردانی کرده اند و پول تون هدر میره.
۳٫ سومین نکته هم توجه به امکاناتی هست که سایت مورد نظر در اختیار تون قرار میده مثلا قیمت مناسب و درصد هدیه جهت جبران ریزش.

نظر خودم رو بخاین سایت اینستاگیت بهترین سایت جهت خرید پیج اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام و دیگر خدمات اینستاگرامه، قصد تبلیغ ندارم این حرفو طبق تجربه خودم و دوستانم عرض کردم خدمت تون شاید به کارتون بیاد.
امیدوارم این مقاله از سایت حرف تازه براتون مفید بوده باشه، در صورتی که سوال یا مشکل یا حتی تجربه ای در زمینه خرید اکانت اینستاگرام داشتید خوشحال میشم با ما در میان بگذارید تا بقیه دوستان هم استفاده کنند.

10 دیدگاه در “بررسی مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام + نتایج عجیب

  1. محمد گفت:

    عالی بود

  2. فاطمه گفت:

    دوستان بیاین یکم از بحث مزایا و معایب خرید پیج آماده اینستاگرام دور بشیم و به جاش در مورد کارهایی که پس از خرید پیج لازمه حتما انجام بدیم بپردازیم چون بنظرم خیلی مهمه.
    اولین و مهم ترین کار اینکه ایمیل و شماره تلفن معتبر روی پیج مون ثبت کنیم، دوستان توجه کنید هم ایمیل هم شماره. چون اگه ایمیل مون به مشکل خورد با شماره بتونیم پیج مون رو نجات بدیم به هر حال هزینه کردیم سر خرید اکانت اینستاگرام، پس یک شماره ثبت کردن ارزشش رو داره.
    دومین کار هم اینکه اگر پیج رو برای کسب و کارتون خریده اید حتما به فکر تولید محتوا و به خصوص تبلیغات باشید ، چون این پیج ها فقط جهت جلب اعتماد مشتری بدردمون میخوره و خودش برامون مشتری رو جلب نمیکنه. پس ما باید خودمون مشتری رو به پیج بیاریم تا از ویژگی جلب اعتماد مشتری که از مزایای خرید پیج آماده اینستاگرام هست بهره ببریم و محصولاتمون رو بفروشیم.

  3. مهدی گفت:

    راستش از اونجایی که از این مقاله خیلی خوشم آمد و دیدم بعضی از دوستان دارن در مورد تجربه های خودشون و همچنین دیگر مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام حرف میزنند، خاستم منم اطلاعات و تحربیات خودم رو باهاتون در میان بگذارم .
    یکی دیگر از مزایای خرید اکانت آماده اینستاگرام رو میشه به گسترش زنجیره جدب فالوور ها اختصاص داد چراکه داشتن فالوور بالا، آدم رو ترغیب میکنه تا اون پیج رو دنبال کنیم.
    بزارید با مثال بهتون بگم که بدون شک برای همه تون اتفاق افتاده
    مطمعنا تا حالا شده که یک پبجی رو ببیند یا یک پستی رو در اینستاگرام ببیند و به صورت ناخود آگاه اون پیج رو فالو یا اون عکس رو لایک کنید اونم فقط بدلیل اینکه تعداد نفرات زیادی اون پیج رو دنبال یا اون عکس رو لایک کرده اند.
    مثلا اون عکس تخم مرغی که بیشترین لایک رو در اینستاگرام به خودش اختصاص داده از همین ترفند برای جذب لایک استفاده کرده چون هیچ کس نمیاد یک عکس تخم مرغ رو لایک کنه.
    بدون شک اون شخص امده تعداد زیادی لایک فیک برای پستش خریداری کرده و پس از ان با یک تبلیغ کوچک این خبر رو پخش کرده که ابن پست بیشترین لایک رو خورده و از این به بعدش هرکسی که بیاد اون پست رو برای صحت این خبر ببینه اون پست رو لایک کرده و تمام.
    در مبحث افزایش فالوور اینستاگرام هم همینطوریه شما میتوانید با خرید پیج آماده اینستاگرام با تعداد فالوور بالا از سایت اینستاگیت یا هر سایتی که دوست دارید یک پیج بخرید تا از این مزیت برخوارد بشید و شاهد افزایش فالوور پیجتون باشید.

  4. کامیار محمدی گفت:

    خیلی ممنونم از اطلاعات دقیق و صادقانه ای که گفتید ولی در مبحث مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام، خطر کلاهبرادی رو در مقاله تون نیاوردید که جا داره در اینجا در موردش صحبت کنیم.
    یکی از معایب البته میشه گفت دردسر های خرید اکانت آماده اینستاگرام خطر کلاه بردای است و این اتفاق فقط بدلیل نگرفتن ایمیل اولیه پیج از فروشنده و خرید از شخص یا سایت نامعتبر می باشد. البته سایت اینستاگیت که در این مقاله معرفی کردن بهترین و معتبرترین سایت برای خرید پیج اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام هست. بهتون پیشنهاد میکنم حتما از این سایت خرید تون رو. انجام بدین چون خودم ازشون خریدم و راضی ام ولی اگه نخاستین از این سایت بخرید حتما ایمیل اولیه پیج رو از فروشنده بگیرید تا مشکلی براتون پیش نیاد، امیدوارم مطلبی که در مورد مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام براتون عرض کردم براتون مفید باشه.

  5. سمیه گفت:

    سلام خیلی ممنونم از سایت معتبری که معرفی کردین منظورم سایت اینستاگیت هست، ازشون اقدام به خرید پیج و خرید لایک اینستاگرام کردم و واقعا راضی بودم. 😊

  6. محمد قیصری گفت:

    مقاله بسیار خوبی بود ولی جا داشت نکته ای در مورد مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام خدمت تون عرض کنم را به مطلب تون اضافه کنید.
    یکی دیگر از معایب خرید اکانت اینستاگرام، امکان پریدن پیج خریداری شده است.
    جدیدان اینستاگرام پیج هایی که به تازگی ساخته شده اند و اقدام به فعالیت های ربات گونه مثل خرید فالوور اینستاگرام میکنند را دیسیبل میکنه.
    برای اینکه این مشکل پیش نیاد باید حداقل یک ماه از زمان ساخته شدن اکانتون بگذره تا اینستاگرام حساسیتش رو نسبت به شما کم کنه بعد اقدام به افزایش فالوور کنید.
    برای همین باید از سایتی پیج تون رو بخرید که ضمانت نپریدن پیج رو بکنند، البته سایت اینستاگیت که برای خرید پیج اینستاگرام در این مقاله معرفی کردین مورد اعتماد هست چون خودم یک پیج ازشون خریدم، پیج قدیمی بود و مشکلی بابت پریدن نداشت.

  7. سهیل گفت:

    خیلی سپاسگزارم بابت مطلب مفید تون،
    فقط یک سوال دارم اگه فالوور بخریم برامون بهتره با پیج آماده بخریم؟!
    و اینکه برای پیجم مشکلی و ضرری نداره؟

  8. جواد گفت:

    سلام خاستم تشکر کنم بابت مقاله عالی تون و اینکه سایت اینستاگیت که در این مقاله پیشنهاد دادین واقعا خیلی عالی و کار درست هستند، ازشون راضی بودم.
    مرسی 😘😍

  9. علی مردانی گفت:

    خیلی عالی مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام رو توضیح دادین خوشم امد‌.
    فقط بچه به اون تیکه آخر مقاله که نوشته بودن ایمیل اولیه اکانت رو بگیرید خیلی توجه کنید چون خودم یکبار از توی دیوار یک پیج خریدم و چون بار اولم بود نمیدونستم با داشتن جیمیل هم میتونه دوباره اکانت رو بازگردانی کنه ، زد بازگردانی کرد و پولمم رفت ‌.

  10. حسین گفت:

    خیلی ممنونم از مقاله تون واقعا که اطلاعات درست و کاملی بود مرسی

نظرات