زمان پخش و تکرار سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال روز حسرت برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال روز حسرت

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی مهران رسام محصول سال ۱۳۸۷ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در رمضان همان سال از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اکنون نیز قرار است این سریال از ۵ فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت نوروز و ماه رمضان از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به فرامرز قریبیان ،افسانه بایگان ،پوریا پورسرخ ،مهراوه شریفی نیا ،رحیم نوروزی،اسماعیل خلج ،لیندا کیانی ،رضا توکلی و… اشاره کرد.

این سریال دربارهٔ خانم وکیلی است که پسرش به تازگی ازدواج کرده همسر او به دلیل تصادف بر اثر بی‌توجهی شوهرش قطع نخاع می‌شود در حین حال مسعود با زنی معتاد به نام فریده ازدواج می‌کند وقتی معصومه می‌میرد خانم وکیل عالمی از برزخ را می‌بیند ودر حین اتفاقات دیگری هم می‌افتد وقتی پدر مسعود می‌فهمد مسعود زن دارد و زن او باردار است به همسرش گفته و او را به خانه می اورنند در حین مسعود که از فریده کینه دارد تصمیم به کشتن او می‌کند و…

سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۵ قسمتی از شنبه هرشب از ۵ فروردین ۱۴۰۲ هرروز ساعت ۱۶ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ شب و ۸ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندان می توان به شهین علیزاده ،داریوش سلیمی ،نسرین خسروانی،نعیمه نظام دوست ،فرحناز منافی ظاهر ،سمانه پاکدل ،علیرضا سوزنچی،زهره حمیدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات