اسامی بازیگران فصل دوم سریال برف بی صدا می بارد + داستان و بازیگران جدید

3

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فصل دوم سریال برف بی صدا میبارد

سریال “برف بی صدامی بارد″، سریال ایرانی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای شبکه سه سیما ساخته شده و روایت گر روایتگر ماجراهایی جذاب در سه دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ است.
در ادامه مطلب به معرفی داستان و بازیگران مرد و زن و خردسال سریال “برف بی صدا می بارد” شبکه سه و بیوگرافی و مشخصات بازیگرهای سریال و تعداد قسمت ها و اسامی و بیوگرافی بازیگران نقش نرگس و شهاب و احمد و حبیب و سهیلا و آهو و حاج عطا و … را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برف بی صدا میبارد (برف بی صدا می بارد) مجموعه تلویزیونی است که پیش‌ تولید آن از سال ۹۹ پیش آغاز شده و فصل اول سریال «برف بی صدامی بارد» شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از ۳ دی ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه (شبکه ۳) سیما می‌رود و بازیگرانی چون فرهاد آئیش، الیکا عبدالرزاقی (سیمین) ، پوریا پورسرخ (شهاب) ، مائده طهماسبی (شکوه) ، پاشا رستمی ، پوریا شکیبایی ، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، مینا وحید (نرگس) ، فریبا متخصص (آهو) ، مهسا طهماسبی، هاله گرجی و تعدادی بازیگر و چهره جوان در آن ایفای نقش کردند.

عکس ها و بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال برف بی صدا می بارد با نقش

پخش فصل دوم سریال «برف بی صدا می بارد» از جمعه ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ شب ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سه سیما شروع می‌شود.

پخش سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، نویسندگی زنده یاد مسعود بهبهانی نیا و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به دلیل همزمانی با عید نوروز و ماه رمضان متوقف گردیده بود، اکنون قرار است جهت یادآوری مخاطبان خلاصه ۶۸ قسمت پخش شده این سریال از روز جمعه ۱۱ تیرماه به مدت ۴ شب ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سه سیما پخش شود و از روز سه شنبه مورخ ۱۴ تیر ماه قسمت‌ های جدید، در ادامه قسمت‌ های فصل اول روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با نقش ها+ داستان کامل و جنجال ها

اسامی بازیگران فصل دوم سریال برف بی صدا می بارد

به تازگی از شبکه سه سیما سریال طولانی و جالب در سه دهه بر روی انتن تلویزیون رفته و چهره های مشهوری در آن به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه این مطلب بیوگرافی و عکس های از بازیگران سریال برف بی‌ صدا می‌ بارد و نقش های این عزیزان را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.
سریال برف بی‌ صدا می‌ بارد

فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به‌کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰دقیقه‌ای است که جمعه سوم دی‌ ماه به‌ روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

در قسمت های جدید سریال برف بی صدا می بارد هنرمندان دیگری به جمع بازیگران اضافه شدند که اسامی بازیگران زن و مرد و خردسال این سریال عبارتند: آنیسا رضایی ، مسعود دیانی ، محسن تمیزی ، مهدی جعفری ، امیر توانگر ، محمد کمال علوی ، ستاره حیدرآبادی ، شبیر پرستار ، میلاد نصرالهی ، شایسته ایرانی و نکیسا نوری ، سپیده علمی محمدی ، محسن امیری ، محمود شاه رفیعی ، مهرداد همراهی ، نساء یوسفی ، نگین صفری جم و زهرا تامور از دیگر اسامی بازیگران سریال برف بی صدامی بارد می باشد

فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، پوریا پور سرخ، الیکا عبدالرزاقی، پوریا شکیبایی، پاشا رستمی، پانته آ سیروس، مریم شیرازی، مهسا طهماسبی، آتیلا پسیانی، ثریا قاسمی، فریبا متخصص، امید روحانی، مینا وحید، سیامک ادیب، هاله گرجی، هادی دیباجی، شایسته ایرانی، رضا رویگری، امیر جنانی، سینا کرمی، یحیی توسلی، ستاره حیدرآبادی، نورا حنیف زاده، آیهان شایگان و… ترکیب بازیگران فصل دوم این سریال را تشکیل می‌دهند.

اسامی بازیگران خردسال سریال برف میبارد

بازیگران خردسال این عبارتند از: نورا حنیفه زاده ، رستا جانگیری ، گئوریا شایسته ، رونیکا رفیعی پور ، ترنم آهنگر ، نیکا شاهوردی ، هلنا نوروزی ، مهام ناصری ، نیکان لطیفی ، کیان سرلک ، ابوالفضل قاسمی ، اهورا ناظم ، نفس عسگری ، آوا محمدزاده ، پریا هاشم پور ، امیر علی موسوی ، ویانا رودگر ، پرهام قبانی ، هانا قاهری ، امیرعلی خازنی ، غزاله میرویس ، سام نریمانی ، مهرسا اسدی ، امیر شاهان پرندیان و نادیا آقا محمدی هم از بازیگران خردسال سریال برف بی صدا می بارد هستند

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با نقش + بیوگرافی و عکس

در سریال «برف بی صدا می بارد» با ماجراهای یک خانواده پنج نفره مواجه هستیم که نقش پدر و مادر را فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی (شکوه) ایفا می کنند و سه دختر هم دارند که الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرازی و مهسا طهماسبی ایفاگر نقش دختران خانواده هستند

الیکا عبدالرزاقی در این سریال نقش سیمین دختر بزرگ خانواده را با گریم دهه های گذشته ایفا می کند. در عکس هایی که از گریم این بازیگر در این سریال منتشر شده می توان پیش بینی کرد که این سریال با حضور این بازیگران توانایی همراهی مخاطب را دارد.

مریم شیرازی این بار در این سریال نقش نسرین دختر وسطی خانواده را بازی می کند. به نظر می رسد این سریال بتواند معرفی خوبی از او برای مخاطبانی که با چهره و بازی اش نا آشنا هستند داشته باشد.

مهسا طهماسبی که در این سریال نقش سهیلا دختر کوچک خانواده را بازی می کند، برادرزاده مائده طهماسبی است. اما جالب است که این برادرزاده و عمه در این سریال نقش مادر فرزندی دارند. او پیش از این در سریال «دیوار به دیوار» با فرهاد آئیش که نسبت خانوادگی دارد همکاری داشته.

نکته جالب سریال برف بی صدا می بارد این است که پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی در نقش حبیب حضور دارد. او درباره شخصیت حبیب گفته: من نمی توانم از جزئیات این شخصیت بگویم چون نقش حبیب مقداری ماورای این است که تنها چند خصوصیت برایش نام ببرم. کارهایی که این شخصیت می کند و اتفاقاتی که پیش می برد جزو مواردی است که باید دیده شود.

پانته آ سیروس از ایفای نقش عمه گوهر در سریال می گوید که من نقش مادر ۲ رزمنده را بازی می کنم. عمه گوهر خانم حدودا ۵۰ ساله ای است که دو پسر دارد که هر دو رزمنده به نام احمد و سعید دارد.

هادی دیباجی، بازیگر نقش سعید در سریال «برف بی صدا می بارد» شده است. دیباجی در درباره نقشش در این سریال با اشاره به کلیت داستان بیان می کند: این مجموعه داستان درگیری فرزندان یک فامیل با هم را روایت می کند که آنها بچه های عمه و دایی هم هستند. من می توانم بگویم که شخصیت نقشی که در این سریال بازی می کنم

احمد و سعید در این کار دوبرادرند و احمد اغلب با خانواده است و اتفاقات مختلفی را پشت سرمی گذارد و سعید که من نقش او را بازی می کنم از شخصیت های جالب قصه است که درگیر جبهه و جنگ شده و ویژگی های خاصی دارد که جذابش می کند.

سریال “برف بی صدامی بارد″، سریال ایرانی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای شبکه سه سیما ساخته شده و روایت گر روایتگر ماجراهایی جذاب در سه دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ است.
در ادامه مطلب به معرفی داستان و بازیگران مرد و زن و خردسال سریال “برف بی صدا می بارد” شبکه سه و بیوگرافی و مشخصات بازیگرهای سریال و تعداد قسمت ها و اسامی و بیوگرافی بازیگران نقش نرگس و شهاب و احمد و حبیب و سهیلا و آهو و حاج عطا و … را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با اسامی نقش ها

فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به‌کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است از ۳ دی ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.ریال «برف بی‌صدا می‌بارد» شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از ۳ دی ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این سریال در سه‌ فصل (که در دهه‌های ۱۳۶۰، ۱۳۷۰ و ۱۳۹۰ می‌گذرد) تولید شده و فرهاد آییش (حاج عطا) ، الیکا عبدالرزاقی (سیمین) ، پوریا پورسرخ (شهاب) مائده طهماسبی (شکوه)، پاشا رستمی (احمد)، پوریا شکیبایی (حبیب)، پانته‌آ سیروس (گوهر)، مریم شیرازی (نسرین)، مینا وحید (نرگس)، فریبا متخصص (آهو)، امید روحانی، مهسا طهماسبی (سهیلا) امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی (بلور)، آناهیتا اقبال‌نژاد و سینا کرمی و گلوریا شایسته بازیگر خردسال و …در این سریال بازی می‌کنند

خلاصه داستان سریال برف بی صدا می بارد

سریال “برف بی صدا می بارد” روایتگر ماجراهایی جذاب در سه دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ است. این سریال ۲۵۰ قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود ۱۰ هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه ۶۰ و ۷۰ سپری و در ۱۰۰ قسمت تولید می‌شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه ۹۰ را روایت می‌کند، هم اکنون مراحل نگارش را می‌گذراند.

داستان سریال برف بی صدا می بارد

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “اگر بمانی، غزل غزل ترانه‌ لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می‌بارد، دردانه‌ من؛ بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.”

پوریا آذربایجانی

زنده یاد مسعود بهبهانی نیا نویسنده این سریال تلویزیونی در تابستان ۱۴۰۰ و قبل از نمایش این سریال درگذشت. او پیش از این نویسندگی سریال «کیمیا» که در ۱۱۰ قسمت تولید شده بود را به عهده داشته و این سریال ۲۵۰ قسمتی که از سال ۹۴ تحقیق و نگارش آن آغاز شده، پس از «کیمیا» رکوردی جدید در پرونده کاری این نویسنده خواهد بود. پوریا آذربایجانی کارگردان این اثر نیز، پیش از این کارگردانی “نوار زرد” که اثری متفاوت و جنایی است را به عهده داشته و این دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صبا خواهد بود. هنوز جزئیاتی بیشتر از این سریال و اسامی بازیگران و عوامل آن منتشر نشده است.

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با عکس و اسامی و بیوگرافی نقش ها

اسامی بازیگران سریال بی صدا برف می بارد

لیست اسامی بازیگران برف بیصدا میبارد عبارتند از:

فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی (نسرین)، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال‌نژاد و سینا کرمی در این سریال بازی می‌کنند.

پوریا شکیبایی در نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

اسامی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی در سریال برف بی صدا می بارد در نقش حبیب بازی کرده است.

پاشا رستمی در نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی بازیگران سریال برف بی صدامی باردپاشا رستمی

پاشا رستمی در نقش احمد پسر رزمنده بای کرده و نقش برادرش را نیز هادی دیباجی در نقش سعید ایفا کرده است

مائده طهماسبی در نقش شکوه در سریال بی صدا می بارد

اسامی بازیگران مرد و زن سریال برف بی صدا می باردمائده طهماسبی

مائده طهماسبی که نقش شکوه را در سریال برف میبارد بازی میکند این اواخر نقش مادر یک خانواده را در سریال «هم سایه» بازی می کرد، این بار صاحب سه دختر است و درگیر مسائل آنها می شود.

همچنین ببینید: ماجرای فیلم جنجالی مینا وحید در کنسرت ماکان بند و واکنش ها را ببییند 

مينا وحيد در نقش نرگس در سریال برف بی صدامی بارد

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با نقش + بیوگرافی و عکس

مینا وحید

فریبا متخصص در نقش آهو در برف بی صدا می بارد

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با نقش + بیوگرافی و عکس

فریبا متخصص

پانته آ سیروس در نقش گوهر در برف بی صدا می بارد

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با نقش + بیوگرافی و عکس

پانته آ سیروس

پانته آ سیروس از ایفای نقش عمه گوهر در سریال می گوید که من نقش مادر ۲ رزمنده را بازی می کنم. عمه گوهر خانم حدودا ۵۰ ساله ای است که دو پسر دارد که هر دو رزمنده به نام احمد و سعید دارد.

فرهاد آئیش بازیگر نقش حاج عطا

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با نقش + بیوگرافی بازیگران

فرهاد آئیش

پوریا پورسرخ بازیگر نقش شهاب در برف بی صدا می بارد

عکس های سریال برف بی صدا می بارد

پوریا پورسرخ

مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا

اسامی بازیگران خردسال سریال برف بی صدامی بارد

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی در نقش دختر کوچک خانواده در نقش سهیلا بازی کرده و با عمه و شوهرعمه اش در این سریال همبازی است

هاله گرجی در نقش بلور

هاله گرجی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با عکس و اسامی و بیوگرافی نقش ها

 

زمان پخش

از جمعه ۳ دی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش میشود

3 دیدگاه در “اسامی بازیگران فصل دوم سریال برف بی صدا می بارد + داستان و بازیگران جدید

  1. نجمه شبيري گفت:

    بسیار خوب و دیدنی است. بی خشونت و آرام. با دغدغه های درونی ملموس. جذاب و دوست داشتنی. خیلی طبیعی تر از بسیاری از سریال های اغراق آمیز با بازیهای روان.

  2. سعید گفت:

    کی داستان غم انگیزش می خواد تمام بشه همش غم و غصه خودمون کم غصه داریم که این فیلم هم اومده روش

  3. رضوانه گفت:

    نسرین و نسترن مثلا تازه عروسن باسن۴۵سال کاش بازیکران کم سن تر انتخاب میشد جذاب تر و قشنگ تر میشد

نظرات