خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خودرو تهران ۱۱+ زمان پخش

0

سریال “خودرو تهران ۱۱”، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد است. این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۷۵ ساخته و برای اولین بار در نوروز ۷۶ از شبکه تهران منتشر شد. در ادامه مطلب به معرفی سریال “خودرو تهران ۱۱” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در خرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال خودرو تهران 11+ زمان پخش

 

خلاصه داستان

سریال “خودرو تهران ۱۱” مجموعه تلویزیونی اپیزودی و پربازیگر است که روایتگر زندگی آدم های مختلف با ماجراهای جذاب است. در هر قسمت از این مجموعهٔ تلویزیونی، همراه با یک اتومبیل پراید هاچ‌بک که خرید و فروش می‌شود، به زندگی آدم‌های مختلفی با ماجراهای گوناگون وارد می‌شویم.

داستان سریال خودرو تهران 11

این سریال در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده بود که عناوین آن به شرح زیر است: سیگار ممنوع، تصادف، پلوور بنفش، نامزدی، تحقیق، یک قرار مهم، مادر، جمعه، صاحبخانه، یک هفته، یک قرن، دردسر، همسایه‌ها، “؟”، سرانجام.

 

اسامی بازیگران خودرو تهران ۱۱

حمیده خیرآبادی

 

دیگر عوامل

کارگردان: مرضیه برومند، تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، نویسنده: حمید جبلی، مرضیه برومند و نسرین دوشیری، موسیقی متن: بهرام دهقانیار، تدوین: مجید فخرایی نژاد، فیلمبردار: مصطفی احمدیان، صدابردار: نادر رضایی، چهره پرداز: پروین نویدی و مجید مقدم.

 

زمان پخش سریال خودرو تهران۱۱

سریال “خودرو تهران ۱۱” قرار است از سه شنبه (۶ خردادماه) راس ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران و کابل از شبکه آی فیلم ۲ به روی آنتن رسانه ملی رود. تکرار این سریال هم در ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۱:۰۰ پخش خواهد شد.

 

نظرات