زمان پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۱ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال زیرخاکی ۱ آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۱ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال زیر خاکی 1

این سریال به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا محصول سال ۱۳۹۸ در ژانر کمدی،خانوادگی و تاریخی است که نقش‌های اصلی آن را پژمان جمشیدی،ژاله صامتی و رایان سرلک به‌عهده دارند. فصل اول این مجموعه در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ یک رفت که طبق آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی رمضانی را از آن خود کند و این فقط مربوط به فصل اول نیست و دو فصل دیگر هم شامل می شود. حالا قرار شده این مجموعه از ۲۵ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود. نا گفته نماند این مجموعه جایگزین سریال دودکش ۲ می شود.

از جمله بازیگران فصل اول می توان به پژمان جمشیدی،ژاله صامتی،رایان سرلک،نادر فلاح،اصغر نقی‌زاده،امید روحانی،هادی حجازی فر،گوهر خیراندیش،ایرج سنجری،منصور نصیری و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است…

زمان پخش سریال زیرخاکی 1 از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال زیر خاکی ۱

این سریال از چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن ساعت ۶ بامداد و ۱۴ ظهر روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود

از دیگر بازیگران می توان به هومن برق نورد،محمود صامت،نسرین نصرتی،گیتی قاسمی،خسرو احمدی،اکبر رحمتی،فروغ قجابگلی،مریم سرمدی،مهری آل آقا و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات