خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال ما فرشته نیستیم + عکس بازیگران

0

سریال ما فرشته نیستیم مجموعه تلویزیونی که در سال ۱۳۹۳ بر روی شبکه پنج بر روی آنتن تلویزیون رفت. این مجموعه تلویزیونی یکی از کارهای طنز فلورا سام است که در آن بازیگران برجسته همچون گوهرخیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی و … هنر نمایی می کنند.

سریال ما فرشته نیستیم

 خلاصه داستان سریال ما فرشته نیستیم

«در روزهای قبل از عید زندانیان برای گرفتن مرخصی تلاش زیادی می‌کنند و به برخی از آنها مرخصی داده می‌شود اما در این بین ۴ نفر از آنها که بیشترین استحقاق برای دریافت مرخصی داشتند با مرخصی شان موافقت نمی‌شود و بدین‌ترتیب اتفاقات تازه ای آغاز می‌شود …

«ما فرشته نیستیم» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی همسرش زنده یاد مجید اوجی می باشد که برای اولین با در نوروز سال ۱۳۹۳ به روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

نویسندگی این سریال را با مضمون طنز اجتماعی در ۱۶ قسمت آقای آرش برهانی انجام داده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ما فرشته نیستیم

بازیگران این مجموعه :همچون محمدرضا شریفی نیا ، گوهر خیراندیش ، علی صادقی و برزو ارجمند ، محمود جعفری ، فاطمه گودرزی ، شهره لرستانی ، محمد حسین لطیفی.

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

سریال ما فرشته نیستیم

محمدرضا شریفی نیا در ۲۵ خرداد سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.

فراگیری تئاتر و بازی در نمایش ها را از اواسط دهه ۱۳۵۰ شروع کرد. همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با اوینار کاری از شهرام اسدی آغاز کرد.شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری (داریوش مهرجویی) در سال ۱۳۷۳معرفی شد.

 بیوگرافی گوهر خیراندیش

سریال ما فرشته نیستیم

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اول شهریور ماه سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد.

این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال ۱۳۴۹ وارد دنیای هنر شد.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

بیوگرافی علی صادقی

سریال ما فرشته نیستیم

علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل فوق دیپلم کامپیوتر می باشد که زبان بدن و نوع بازیگری اش در عرصه طنز او را متمایز از دیگران کرده و حالا عاشق پلی استیشن است.

سایر عوامل

سریال ما فرشته نیستیم

نویسنده و کارگردان این مجموعه فلورا سام است. همچنین تهیه کننده این مجموعه مجید اوجی است.

نظرات