داستان و بازیگران فیلم بلوگا+ بیوگرافی و تصاویر فیلم بلوگا با نقش

0

داستان و بازیگران فیلم بلوگا+ بیوگرافی و تصاویر فیلم بلوگا با نقش

فیلم بلوگا به کارگردانی مهدی جعفری جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ساعت ۹ صبح از شبکه پنج تماشا کنید. در ادامه با اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی بلوگا (بیوگرافی و عکس) به همراه داستان کامل فیلم سینمایی بلوگا با بازی نسرین بابایی و پژمان بازغی و مجید پتکی و تعدادی بازیگر گیلانی با عکس و بیوگرافی نقش های بازیگران مرد و زن و دانلود کامل در این بخش از مجله حرف تازه رایگان دانلود کنید

داستان و بازیگران فیلم بلوگا+ بیوگرافی و تصاویر فیلم بلوگا با نقش

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم بلوگا

از جمله بازیگران این فیلم: پژمان بازغی در نقش جاوید، مجید پتکی ، نسرین بابایی و میلاد حسین پور در نقش دامون بازیگران این فیلم هستند.

از دیگر بازیگران این فیلم میتوان به مهرداد بخشی, امیر حامدی, علی ایرجی, محمدعلی فرمند, فاطمه حسین زاده, علیرضا عباسی, مهرداد فلاحتگر و .. اشاره کرد.

فيلم سینمایی بلوگا به کارگردانی مهدی جعفری در كياشهر فيلمبرداري شد و بازيگران اين فيلم گيلاني هستند. كارگردان فيلم آقاي جعفري هستند.، پ‍ژمان بازغي هم گيلاني است و مجموعه اي از عوامل ديگر در اين فيلم حضور دارند. پورسعيدي ادامه داد: ظرفيت سينما و بازيگران گيلاني بالاست. ما در گيلان بازيگران خيلي خوبي داريم. نويسنده هاي خوبي داريم و بايد از انها حمايت شود.

بلوگا به کارگردانی «مهدی جعفری»، جمعه ۲۳ مهر ساعت ۹ صبح از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بلوگا

خلاصه داستان

در خلاصه داستان آمده است: جاوید یک صیاد است که با پسر نوجوانش دامون مشغول صیادی است اما در فصل تخم ریزی ماهی ها آنها نمی توانند ماهی بگیرند و از نظر مالی ضعیف می شوند. آنها حتی می خواهند که یک زمین کشاورزی خود را بفروشند ولی مشتری ندارند. جاوید را وقتی یکی از دوستانش در دریا غرق می شود به دلیل صیدهای غیرقانونی زندانی می کنند و دامون یک فیل ماهی بزرگ که به بلوگا معروف است می گیرد ولی …

داستان و بازیگران فیلم بلوگا+ بیوگرافی و تصاویر فیلم بلوگا

برخی عوامل

کارگردان فیلم مهدی جعفری است که گیلانی است و بلوگا دومین کار بلندش بود. ایشان یکی از فیلم برداران خوب گیلان است که وارد کار کارگردانی شده است و کارگردان بسیار خوبی است. تهیه کننده احمد زالی است که سریال «یادآوری» را تهیه کنندگی کردند و خیلی از فیلم های دیگر که فیلم «یادآوری» معروف ترین ایشان بود. بازیگران فیلم هم همه به جز آقای پژمان بازغی گیلانی هستند و البته آقای بازغی هم که اصالتا گیلانی است.

عکس بیوگرافی بازیگر نقش دامون در بلوگا

عکس بیوگرافی بازیگر نقش دامون در فیلم بلوگا

اسامی بازیگران فیلم بلوگا با عکس

نظرات