دانلود سریال آنتن قسمت چهارم ۴ کامل + قسمت ۴ سریال آنتن (لینک دانلود)

0

دانلود سریال آنتن قسمت چهارم ۴ کامل + قسمت ۴ سریال آنتن (لینک دانلود)

دانلود سریال آنتن قسمت چهارم ۴ کامل + قسمت 4 سریال انتن (لینک دانلود)

دانلود قسمت چهارم سریال آنتن قسمت چهارم ۴ کامل سریال آنتن قسمت ۴ کیفیت عالی از ویدائو و آپارات و نماوا را در این صفحه ببینید.

سریال آنتن قسمت چهارم

  • نام سریال: سریال آنتن – قسمت ۴ پخش انلاین در نماوا
  • کارگردان و تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان
  • نویسندگان: حمزه صالحی
  • مناسب برای سنین بالای ۱۲ سال
  • چهارشنبه ها، ساعت ۲۰
  • محصول ایران – ۱۴۰۱ – کیفیت HD
  • دانلود قسمت ۴ سریال انتن در لینک زیر:

داستان این قسمت

در این صفحه قسمت جدید سریال طنز آنتن (قسمت ۴) به طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد که در ادامه مطلب سریال انتن قسمت ۴ را با هنرنمایی پژمان جمشیدی و رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر دانلود کنید و سکانس های ویژه را و… تماشا کنید

این سریال به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان ساخته شده و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده داشته است. سیدابراهیم عامریان کارگردان فیلم‌های موفقی همچون دینامیت، تگزاس و انفرادی، در اولین سریال نمایش خانگی خود بار دیگر داستانی را با حال و هوای طنز روایت خواهد کرد و بازیگرانی چون ‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
درباره قسمت جدید

سید ابراهیم عامریان کارگردان فیلم های موفقی همچون دینامیت، تگزاس و انفرادی، در اولین سریال نمایش خانگی خود بار دیگر داستانی را با حال و هوای طنز روایت خواهد کرد. یکی از جذاب ترین سریال های طنز میباشد که بازیگرانی همچون ‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر در این سریال به ایفای نقش میپردازند. این سریال هر چهارشنبه ساعت ۲۰ منتشر خواهد شد و برای تماشای آن باید به بستر نماوا مراجعه کنید و هر قسمت را در آن‌جا تماشا کنید. مدت زمان سریال ایرانی آنتن در هر قسمت حدودا یک ساعت است.

نظرات