دانلود کامل سریال تازه وارد قسمت ۳ سوم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل سریال تازه وارد قسمت ۳ سوم سریال تازه وارد قسمت ۳ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه سه سیما در ادامه ببینید که یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۱ از تلویزیون پخش میشود:

قسمت سوم سریال تازه وارد

دانلود کامل سریال تازه وارد قسمت ۳ سوم و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش قسمت ۳ سوم سریال تازه وارد اضافه شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ قسـمت سوم سریال تازه وارد (قسمت ۳) شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

لینک پخش آنلاین قسمت سوم تازه وارد:

سریال تازه وارد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد محصول سال ۱۴۰۰ با موضوع فرزند آوری است.

اپیزودهای مختلف سریال تازه وارد را حسن حبیب زاده ، رضا محبی ، میلاد محمدی ، سجاد معارفی ، رضا کشاورز ، احمد حیدریان ، محسن امانی و محمدجواد صالحی ، کارگردانی کرده اند که از جمعه، ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

همزمان با آغاز پخش سریال یازده اپیزودی “تازه وارد” به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد از امشب ۲۷ خردادماه، حسین حقیقی به عنوان خواننده تیتراژ این اثر معرفی شد.

تیتراژ این سریال با ترانه نفیسه سادات موسوی، ملودی کیان ایرجی، تنظیم و میکس و مسترینگ حسین کریمان، گیتار عظیم روحانی، همخوانی دنیز محمودی، تایپوگرافی و کاور علی درستکار تولید شده و تهیه‌کنندگی آن برعهده محمدجواد موحد بوده است.

حسین حقیقی که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۸۹ آغاز کرده است، تاکنون تیتراژ سریال‌ “پلاک ۱۳” و برنامه‌های تلویزیونی از جمله فصل اول و دوم “زوجی نو” به ترتیب با

حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت کارگردان جوان “تازه وارد” هستند و سریال محصول خانه تولیدات جوان صداوسیماست و در باشگاه فیلم سوره تولید شده است.

اولین اپیزود این سریال با عنوان “امیرعلی” به کارگردانی رضا کشاورز، ۲۷ خرداد ماه ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تصویربرداری سریال اپیزودیک «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد در تهران به پایان رسید.

ورزشگاه کبکانیان آخرین لوکیشنی بود که گروه سازنده این اثر کار خود را در آنجا به پایان رساندند.

حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی از جمله هشت کارگردان جوان این اثر هستند که اپیزودهای مختلف «تازه وارد» را جلوی دوربین بردند.

این سریال یازده اپیزودی که بیش از چهل و پنج بازیگر اصلی در آن نقش‌آفرینی کردند و در صدوچهل لوکیشن متفاوت کار شده است، دست روی یکی از معضلات اجتماعی یعنی افزایش سن جمعیت گذاشته و به مساله فرزندآوری پرداخته است.

نظرات